Her zaman Côte d'Azur olmak zorunda değildir: Fransa'nın güney kıyısı, Rhône'un batısında katkısız ve aşırı kalabalık olmayan bazı şehirleri sunar. İkisi özellikle değerli.
Birçok Güney Fransa sever Côte d'Azur'a çekilir. Anlaşılabilir, bu sahil Akdeniz'in en güzel alanlarından biridir. Ne yazık ki, uyaranlar o kadar çok şey var ki, genellikle çok dolu ve aşırı derecede pahalı.
Bununla birlikte, kimsenin Fransa'nın güneyinde yapması gerekmez, çünkü bariz bir çözüm var: Rhône'un batısında Fransız Akdeniz kıyısı! Büyük nehrin ötesinde, Occitania'da, Cannes veya Nice'de olduğu kadar sofistike değil. Ama daha orijinal, katkısız. Fransızlar bu tür bölgelere “La France Proonde”, “Derinlik Fransa” diyor.
Sète bunun için iyi bir örnek. İş orada yapılır. Güneşle çok fazla değil. Ama özellikle su ile. Söyleyecek: Şehir turizmden güney Fransa'da çok daha iyi bilinen yerlerden çok daha az yaşıyor. Denizden ve hazinelerinden yaşıyor. Sète, Fransız Akdeniz kıyısındaki en büyük balıkçı limanıdır. Buradaki birçok şehrin aksine, Roma kalıntıları sunmuyor.
Aksine, Barok'un büyük bir altyapı projesinden kaynaklanıyor: Akdeniz ve Atlantik'i birbirine bağlayan Kanal du Midi. O zamanlar Ekonomi Bakanı Colbert fikri vardı. Para Sun Kralı'ndan geldi. Ayrıca 1666'da kasabayı kuran XIV.
Bugün Sète deniz ürünleri için bir gurme cenneti. Diğer bölgeler, Sète'de en iyi istiridye sahip olduklarını iddia etsin: her şey yalan söylüyor. Bu orijinal Fransız kabuklu deniz ürünleri, esas olarak Sète ve Akdeniz arasındaki bir lagün olan bassin de thau'dan kurtarıldıkları yer yoktur.
Sète ahtapotun şehridir
Ama hepsi bu değil: Sète aynı zamanda Pouffre adı verilen ahtapotun şehri. Şehirde o kadar çok ki, merkezi yeri Léon Blum, sadece yerlilerle Place du Pouffre olarak adlandırılıyor. Uygun bir şekilde, meydanda devasa bir mürekkep balığı heykeli ile bir çeşme var.
Yerel deniz hayvanlarının çeşitliliği hakkında bir izlenim edinmek istiyorsanız, yapılacak en iyi şey Sète pazar salonunda kaybolmaktır. Orada, stantlar sadece dalgalı veya daha da iyi olan istiridye altında değil, daha fazla lezzet -yoğun, pürüzsüz kabuklu.
Burada ayrıca, içinde havyar gibi kaşıkla, ağızdaki su ile yediğiniz mürekkep balığı (sèches) veya deniz kestaneleri (bizimfin). Tabii ki birçok midye, yarık, balık gibi. Yerel uzmanlık: bir tife – domates salçası ve ne, elbette pouffre ile dolu yuvarlak bir hamur tatlısı.
Birçok pazar tezgahı, ayakta dururken bir dizi yeni yakalama sunar. Burada akşamları limanda birçok rahat restorandan birinde almanız gereken ana yemek için öneriler ve iştah alabilirsiniz. Çünkü gerçekten iyi gitmeden önce, mutluluk ekonomik nedenleri için bir tur yapmalısınız – beklenti en büyük sevinçtir.
Dünyanın hiçbir ülkesinde Fransa'daki kadar yakın bir şekilde iç içe geçmiş mutfak ve kültürel lezzetler yoktur. Bu nedenle, balıkçı kasabası Sète doğal olarak bile, ikinci imparatorluk tarzında zengin bir şekilde dekore edilmiş evlerle temsilci gezinti Victor Hugo'ya sahip. Yol doğrudan bir opera binasına doğru yol açıyor, yapısal kendine özgü bir ölçekte, Paris'teki heybetli Opéra Garnier'i anımsatıyor.
Sète, sokak sanatı için açık bir müzedir
Şimdiye kadar, Fransız eyaletine çok tipik. Ancak Sète, sokak sanatı tercihinde benzersiz bir satış noktasına sahiptir. 20 yıl önce uyandı ve şimdi tüm yeri çeşitli duvar resimleriyle verdi, Maco (Musée à Ciel Overt): Bölgesel olarak bilinen sokak sanatçıları, poffres veya kediler gibi hayvan oda arkadaşlarının etrafında defalarca daire çizen bu orijinal açık hava müzesi için resimler yarattı ve diğer taraftan şehrin iki büyük oğuluna saygı duyuyorlar.
Bir yandan, deniz kenarında mezarlığın üstünde bir müze bile inşa edilen yazar Paul Valéry olurdu, bu da en bilinen şiirlerinden birine adadı. Öte yandan, Georges Brassens, Fransa'daki Chansons her çocuğu tanıyor. Şarkıcı ayrıca deniz kenarında, karısının ailesinin kriptine gömülü, denizden harika bir manzaraya sahip olduğunuz deniz kenarında yatıyor.
Şehri gün boyunca yürüyüşe çıkarırsanız, akşam yırtılmasını sağlayabilirsiniz. Örneğin, “Coquillages et Crustacés” restoranı, şehirdeki en iyi midye ve kabuklular ile ismine kadar yaşıyor. Kesinlikle yemeğe ızgara veya bilinmeyen bir ev uzmanlığı olan Doraden-Carpaccio ile başlayın. Bundan sonra, birçok varyasyonda servis edilen Pouffre'li bir yemek de lezzetli bir Asya'da önerilir.
Ve kalamarın başka bir tasarımı olan Sèches'i reddetmeyin. Sindirilebilir olacak – sarımsak pratik olarak kullanılmıyor, bunun yerine hafif zeytinyağı ve çok fazla limon. Bölgeden eşleşen beyaz şaraplar var. Örneğin, çarpıcı asitliği ile ünlü picpoul.
Buradan James Bond'un solucanı geliyor
Bu arada, bu şarap, bölgede üretilen James Bond tarafından dünyaca ünlü olan Wormwood Noilly-Prat'ı üretmek için de kullanılır. Eğer küçük bir dolambaçtan hoşlanıyor ve korkmuyorsanız, Sète'nin güneyinde pitoresk bir kasaba olan Bassin de Thau'daki Marsillan'daki merkeze bakın ve bir tatmaya katılın.
Sadece Almanya'nın ana kuru varyantının değil, aynı zamanda ekstra kuru, ambre ve rouge olduğu bulunmuştur. İkincisini denerseniz, bir parça Pampus kasları eklemelisiniz – Camda Noel gibi tadı!
Ama şimdi Montpellier'e. Eğer şanslıysanız, Sète'den araba veya trenle yarım saat içinde orada olacaksınız. 300.000 inişli şehir denizden yaklaşık on kilometre uzaklıktadır. 60.000'den fazla öğrenci sayılır, üç üniversite ve birkaç üniversite vardır. Bu, Montpellier'e nispeten genç bir nüfus ve birçok bar ve kulüp ile canlı bir gece hayatı verir.
Montpellier'deki üniversitelerden biri neredeyse Paris'teki Sorbonne kadar eskidir. Tıp fakültesinin Avrupa'da ilk olduğu söyleniyor. 1220 gibi erken bir tarihte Montpellier'e, pontif ligat Konrad von Urach'ın ayrıcalığı verildi. Biyomedicin de bir yasadışı var: Kral Henry IV, büyük ölçekte tıbbi bitkileri büyütmek için 1593'te (Jardin des Plantes) ilk Botanik Bahçesi'ne sahipti. Dikkat çekici büyük ölçekli yeşil alan, şehrin en iyi manzaralarından biridir.
Botanik bahçesinden, ortaçağ sokaklarıyla üniversite bölgesine sadece bir taş atışıdır. İki çarpıcı portal sütunu ile St. Pierre Fortress benzeri kilise etrafında gruplandırılmıştır. Buradan şehrin iyi oda, yer de la canoundue için çok uzak değil. Üç yıl önce bu vaha noblesse'de, bir yıldız restoranı “Jardin Des Sens” ile “Richer de Belleval”, eski bir malikâne evine yerleşti.
Montpellier, zafer kemerleri ve geniş avenuen ile gösteriliyor
Rönesans atlatarak bu meydanda Barok'un ortasında sona erdik. Evet, Protestanlar ve Katolikler arasındaki acı çatışmalarla güney Fransa'da karakterize edilen bu dönemde, herhangi bir inşaat faaliyeti yoktu.
Daha ziyade madencilik faaliyeti: Eski kasabadaki birkaç yer, Protestan tapınakları olan kiliselerin yıkılmasına geri dönüyor. Katoliklik nihayet Louis XIV ve Nantes'in tolerans fermanını kaldırmasıyla zafer kazandı. Ve her zaman olduğu gibi, Fransa'da bir zafer kutlanması gerekiyorsa, şimdi öldürüldü.
Montpellier bunu davetkar, geniş avenuen'e borçludur. Sun King için etkileyici bir zafer kemeri ile eski şehirden ayrılan, birçok ağaçla geçirilen Promenade du Peyrou, buraya çağrılacaktı. 19. yüzyıldan kalma bir su kemeri devam ediyor. Tarih merkezinin doğu ucunda, Place de la Comédie ve Esplanade ile bir muadili var.
Şehrin ilham perisi tapınakları da bu plan meydanında: Opera, Corum Kültür Merkezi ve Fransa'daki en önemli resim galerilerinden biri olan Musée Fabre. Burada, 19. yüzyılın Fransız resminin gerçekçi Courbet, tarih ressamı Cabanel ve 1870/71 Fransız-Alman Savaşı'nda neredeyse otuz yaşında olan erken izlenimci Bazille gibi birçok Fransız resmiyle tanışabilirsiniz. Tüm bu evler birkaç yıl önce zekice restore edildi. Neyse ki, şehir kültürel sitelerine bir şeye mal olabilir.
Birçok çekici köşeye rağmen, Montpellier'deki turizm, Côte d'Azur'daki büyük şehirlerden farklı olarak, sadece bağlı bir rol oynuyor, burada kitle turizminin aşırılıkları bulunamıyor, ancak büyük ölçüde katkısız bir Fransa parçası. Başka bir artı: şehir geçmişte durmuyor. On yıllar boyunca, Montpellier'in ülkenin en büyük şehirlerinin 7. pozisyonuna geçtiği çevre üzerine yeni bölgeler inşa ediliyor.
Bununla ilgili güzel bir şey: İhtiyatlı kentsel planlamacılar banliyölere tek tip bir karakter veriyor. 1980'lerden gelen en ünlü Quartier Antigone hala 1980'ler. Burada, Berlin'de Fransız büyükelçiliğini de inşa eden Jean Nouvel veya Christian De Portzamparc gibi ünlü mimarların katılımıyla, postmodern bir oyuna girdiniz: sosyal bina daireleri ve idari binalar, sarı renkte beton parçalardan baharatlandı, ancak çarpıcı neoklasik bileşenlerle baharatlandı. Biraz forum Romanum, biraz akropolis.
Mimari Disneyland ile Getto Formasyonuna Karşı: Görünüşe göre, bugünün Fransa'nın ciddi şekilde etkilendiği bilinen toplumun bölünmesi ile başarılı bir şekilde mücadele edebilirsiniz. Her durumda, Montpellier, Marsilya ve Cannes gibi Côte d'Azur'daki büyük şehirlerin banliyölerindeki şiddetli aşırılıklardan kurtuldu. Bu şekilde kaldığını, sütunlar ve başkentler var – orijinal eski, aynı zamanda taklit, modern!
İpuçları ve bilgiler:
Varış: Haziran ayında Alman havaalanlarından kesintisiz uçuşlar yok, Discover Airlines Frankfurt'tan Montpellier'e uçacak; EasyJet, Güneybatı Almanya'dan gelen gezginler için Basel/Mulhouse'dan uçuşlarla bir alternatiftir. Aksi takdirde, Paris üzerinden Air France ile transfer ücretleri vardır. Ancak Paris üzerinden trene binebilirsiniz, Süper Düşük Tren TGV her saat çalışır ve yaklaşık üç buçuk saat içinde tren değiştirmeden Montpellier'e ulaşır. Sète ve Montpellier arasında bölgesel trenler ve şehirlerarası devam ediyor.
Konaklama: Büyüleyici butik otel “L'Orque Bleue” doğrudan 98 Euro, Orqueblleue.fr'dan Sète, DZ limanında yer almaktadır. Montpellier'deki bir numara, 17. yüzyılda bir binada beş yıldızlı otel “Richer de Belleval”, 274 Euro'dan DZ, Hotel-richerdebelleval.com Lüks Otel İşbirliği Relais & Chateaux'un bir parçasıdır.
Görmeye değer: Sète: İyi stoklanmış pazar salonu her gün sabah 7'den akşam 3'e kadar, Pazar günleri (Halles-sete.fr) ve her Çarşamba salonunun etrafında bir pazar var. Maco (Musée à Ciel Overt) Açık Hava Müzesi, şehrin her yerine dağıtılmış sokak sanatı sunuyor. Turizm ofisi (de.tourisme-sete.com/fuhrungen-nach-uld-und-sete.html) çeşitli konularda rehberli turlar sunmaktadır. Marseillan: On iki avrodan (noillyprat.com) noilly-prat maliyeti üreterek turlar. Montpellier: Fransa'nın Paris dışındaki en iyi sanat müzelerinden Musée Fabre, 9 Euro'dan bilet, Pazartesi günü saat 11: 00-18: 00 arasında her gün açık. (Museefabre.fr).
Bilgi: Bölge Occitanis/Tourisme Occitanie, visit-occitanie.com/de/; Sète Şehri: https://de.tourisme-eete.com/; Montpellier Şehri: Montpellier-Franzreich.de
Geziye katılım Occitanie Tourisme tarafından desteklendi. Şeffaflık ve gazetecilik bağımsızlığı standartlarımız şu adreste bulunabilir. go2.as/unabhaigkeit
Birçok Güney Fransa sever Côte d'Azur'a çekilir. Anlaşılabilir, bu sahil Akdeniz'in en güzel alanlarından biridir. Ne yazık ki, uyaranlar o kadar çok şey var ki, genellikle çok dolu ve aşırı derecede pahalı.
Bununla birlikte, kimsenin Fransa'nın güneyinde yapması gerekmez, çünkü bariz bir çözüm var: Rhône'un batısında Fransız Akdeniz kıyısı! Büyük nehrin ötesinde, Occitania'da, Cannes veya Nice'de olduğu kadar sofistike değil. Ama daha orijinal, katkısız. Fransızlar bu tür bölgelere “La France Proonde”, “Derinlik Fransa” diyor.
Sète bunun için iyi bir örnek. İş orada yapılır. Güneşle çok fazla değil. Ama özellikle su ile. Söyleyecek: Şehir turizmden güney Fransa'da çok daha iyi bilinen yerlerden çok daha az yaşıyor. Denizden ve hazinelerinden yaşıyor. Sète, Fransız Akdeniz kıyısındaki en büyük balıkçı limanıdır. Buradaki birçok şehrin aksine, Roma kalıntıları sunmuyor.
Aksine, Barok'un büyük bir altyapı projesinden kaynaklanıyor: Akdeniz ve Atlantik'i birbirine bağlayan Kanal du Midi. O zamanlar Ekonomi Bakanı Colbert fikri vardı. Para Sun Kralı'ndan geldi. Ayrıca 1666'da kasabayı kuran XIV.
Bugün Sète deniz ürünleri için bir gurme cenneti. Diğer bölgeler, Sète'de en iyi istiridye sahip olduklarını iddia etsin: her şey yalan söylüyor. Bu orijinal Fransız kabuklu deniz ürünleri, esas olarak Sète ve Akdeniz arasındaki bir lagün olan bassin de thau'dan kurtarıldıkları yer yoktur.
Sète ahtapotun şehridir
Ama hepsi bu değil: Sète aynı zamanda Pouffre adı verilen ahtapotun şehri. Şehirde o kadar çok ki, merkezi yeri Léon Blum, sadece yerlilerle Place du Pouffre olarak adlandırılıyor. Uygun bir şekilde, meydanda devasa bir mürekkep balığı heykeli ile bir çeşme var.
Yerel deniz hayvanlarının çeşitliliği hakkında bir izlenim edinmek istiyorsanız, yapılacak en iyi şey Sète pazar salonunda kaybolmaktır. Orada, stantlar sadece dalgalı veya daha da iyi olan istiridye altında değil, daha fazla lezzet -yoğun, pürüzsüz kabuklu.
Burada ayrıca, içinde havyar gibi kaşıkla, ağızdaki su ile yediğiniz mürekkep balığı (sèches) veya deniz kestaneleri (bizimfin). Tabii ki birçok midye, yarık, balık gibi. Yerel uzmanlık: bir tife – domates salçası ve ne, elbette pouffre ile dolu yuvarlak bir hamur tatlısı.
Birçok pazar tezgahı, ayakta dururken bir dizi yeni yakalama sunar. Burada akşamları limanda birçok rahat restorandan birinde almanız gereken ana yemek için öneriler ve iştah alabilirsiniz. Çünkü gerçekten iyi gitmeden önce, mutluluk ekonomik nedenleri için bir tur yapmalısınız – beklenti en büyük sevinçtir.
Dünyanın hiçbir ülkesinde Fransa'daki kadar yakın bir şekilde iç içe geçmiş mutfak ve kültürel lezzetler yoktur. Bu nedenle, balıkçı kasabası Sète doğal olarak bile, ikinci imparatorluk tarzında zengin bir şekilde dekore edilmiş evlerle temsilci gezinti Victor Hugo'ya sahip. Yol doğrudan bir opera binasına doğru yol açıyor, yapısal kendine özgü bir ölçekte, Paris'teki heybetli Opéra Garnier'i anımsatıyor.
Sète, sokak sanatı için açık bir müzedir
Şimdiye kadar, Fransız eyaletine çok tipik. Ancak Sète, sokak sanatı tercihinde benzersiz bir satış noktasına sahiptir. 20 yıl önce uyandı ve şimdi tüm yeri çeşitli duvar resimleriyle verdi, Maco (Musée à Ciel Overt): Bölgesel olarak bilinen sokak sanatçıları, poffres veya kediler gibi hayvan oda arkadaşlarının etrafında defalarca daire çizen bu orijinal açık hava müzesi için resimler yarattı ve diğer taraftan şehrin iki büyük oğuluna saygı duyuyorlar.
Bir yandan, deniz kenarında mezarlığın üstünde bir müze bile inşa edilen yazar Paul Valéry olurdu, bu da en bilinen şiirlerinden birine adadı. Öte yandan, Georges Brassens, Fransa'daki Chansons her çocuğu tanıyor. Şarkıcı ayrıca deniz kenarında, karısının ailesinin kriptine gömülü, denizden harika bir manzaraya sahip olduğunuz deniz kenarında yatıyor.
Şehri gün boyunca yürüyüşe çıkarırsanız, akşam yırtılmasını sağlayabilirsiniz. Örneğin, “Coquillages et Crustacés” restoranı, şehirdeki en iyi midye ve kabuklular ile ismine kadar yaşıyor. Kesinlikle yemeğe ızgara veya bilinmeyen bir ev uzmanlığı olan Doraden-Carpaccio ile başlayın. Bundan sonra, birçok varyasyonda servis edilen Pouffre'li bir yemek de lezzetli bir Asya'da önerilir.
Ve kalamarın başka bir tasarımı olan Sèches'i reddetmeyin. Sindirilebilir olacak – sarımsak pratik olarak kullanılmıyor, bunun yerine hafif zeytinyağı ve çok fazla limon. Bölgeden eşleşen beyaz şaraplar var. Örneğin, çarpıcı asitliği ile ünlü picpoul.
Buradan James Bond'un solucanı geliyor
Bu arada, bu şarap, bölgede üretilen James Bond tarafından dünyaca ünlü olan Wormwood Noilly-Prat'ı üretmek için de kullanılır. Eğer küçük bir dolambaçtan hoşlanıyor ve korkmuyorsanız, Sète'nin güneyinde pitoresk bir kasaba olan Bassin de Thau'daki Marsillan'daki merkeze bakın ve bir tatmaya katılın.
Sadece Almanya'nın ana kuru varyantının değil, aynı zamanda ekstra kuru, ambre ve rouge olduğu bulunmuştur. İkincisini denerseniz, bir parça Pampus kasları eklemelisiniz – Camda Noel gibi tadı!
Ama şimdi Montpellier'e. Eğer şanslıysanız, Sète'den araba veya trenle yarım saat içinde orada olacaksınız. 300.000 inişli şehir denizden yaklaşık on kilometre uzaklıktadır. 60.000'den fazla öğrenci sayılır, üç üniversite ve birkaç üniversite vardır. Bu, Montpellier'e nispeten genç bir nüfus ve birçok bar ve kulüp ile canlı bir gece hayatı verir.
Montpellier'deki üniversitelerden biri neredeyse Paris'teki Sorbonne kadar eskidir. Tıp fakültesinin Avrupa'da ilk olduğu söyleniyor. 1220 gibi erken bir tarihte Montpellier'e, pontif ligat Konrad von Urach'ın ayrıcalığı verildi. Biyomedicin de bir yasadışı var: Kral Henry IV, büyük ölçekte tıbbi bitkileri büyütmek için 1593'te (Jardin des Plantes) ilk Botanik Bahçesi'ne sahipti. Dikkat çekici büyük ölçekli yeşil alan, şehrin en iyi manzaralarından biridir.
Botanik bahçesinden, ortaçağ sokaklarıyla üniversite bölgesine sadece bir taş atışıdır. İki çarpıcı portal sütunu ile St. Pierre Fortress benzeri kilise etrafında gruplandırılmıştır. Buradan şehrin iyi oda, yer de la canoundue için çok uzak değil. Üç yıl önce bu vaha noblesse'de, bir yıldız restoranı “Jardin Des Sens” ile “Richer de Belleval”, eski bir malikâne evine yerleşti.
Montpellier, zafer kemerleri ve geniş avenuen ile gösteriliyor
Rönesans atlatarak bu meydanda Barok'un ortasında sona erdik. Evet, Protestanlar ve Katolikler arasındaki acı çatışmalarla güney Fransa'da karakterize edilen bu dönemde, herhangi bir inşaat faaliyeti yoktu.
Daha ziyade madencilik faaliyeti: Eski kasabadaki birkaç yer, Protestan tapınakları olan kiliselerin yıkılmasına geri dönüyor. Katoliklik nihayet Louis XIV ve Nantes'in tolerans fermanını kaldırmasıyla zafer kazandı. Ve her zaman olduğu gibi, Fransa'da bir zafer kutlanması gerekiyorsa, şimdi öldürüldü.
Montpellier bunu davetkar, geniş avenuen'e borçludur. Sun King için etkileyici bir zafer kemeri ile eski şehirden ayrılan, birçok ağaçla geçirilen Promenade du Peyrou, buraya çağrılacaktı. 19. yüzyıldan kalma bir su kemeri devam ediyor. Tarih merkezinin doğu ucunda, Place de la Comédie ve Esplanade ile bir muadili var.
Şehrin ilham perisi tapınakları da bu plan meydanında: Opera, Corum Kültür Merkezi ve Fransa'daki en önemli resim galerilerinden biri olan Musée Fabre. Burada, 19. yüzyılın Fransız resminin gerçekçi Courbet, tarih ressamı Cabanel ve 1870/71 Fransız-Alman Savaşı'nda neredeyse otuz yaşında olan erken izlenimci Bazille gibi birçok Fransız resmiyle tanışabilirsiniz. Tüm bu evler birkaç yıl önce zekice restore edildi. Neyse ki, şehir kültürel sitelerine bir şeye mal olabilir.
Birçok çekici köşeye rağmen, Montpellier'deki turizm, Côte d'Azur'daki büyük şehirlerden farklı olarak, sadece bağlı bir rol oynuyor, burada kitle turizminin aşırılıkları bulunamıyor, ancak büyük ölçüde katkısız bir Fransa parçası. Başka bir artı: şehir geçmişte durmuyor. On yıllar boyunca, Montpellier'in ülkenin en büyük şehirlerinin 7. pozisyonuna geçtiği çevre üzerine yeni bölgeler inşa ediliyor.
Bununla ilgili güzel bir şey: İhtiyatlı kentsel planlamacılar banliyölere tek tip bir karakter veriyor. 1980'lerden gelen en ünlü Quartier Antigone hala 1980'ler. Burada, Berlin'de Fransız büyükelçiliğini de inşa eden Jean Nouvel veya Christian De Portzamparc gibi ünlü mimarların katılımıyla, postmodern bir oyuna girdiniz: sosyal bina daireleri ve idari binalar, sarı renkte beton parçalardan baharatlandı, ancak çarpıcı neoklasik bileşenlerle baharatlandı. Biraz forum Romanum, biraz akropolis.
Mimari Disneyland ile Getto Formasyonuna Karşı: Görünüşe göre, bugünün Fransa'nın ciddi şekilde etkilendiği bilinen toplumun bölünmesi ile başarılı bir şekilde mücadele edebilirsiniz. Her durumda, Montpellier, Marsilya ve Cannes gibi Côte d'Azur'daki büyük şehirlerin banliyölerindeki şiddetli aşırılıklardan kurtuldu. Bu şekilde kaldığını, sütunlar ve başkentler var – orijinal eski, aynı zamanda taklit, modern!
İpuçları ve bilgiler:
Varış: Haziran ayında Alman havaalanlarından kesintisiz uçuşlar yok, Discover Airlines Frankfurt'tan Montpellier'e uçacak; EasyJet, Güneybatı Almanya'dan gelen gezginler için Basel/Mulhouse'dan uçuşlarla bir alternatiftir. Aksi takdirde, Paris üzerinden Air France ile transfer ücretleri vardır. Ancak Paris üzerinden trene binebilirsiniz, Süper Düşük Tren TGV her saat çalışır ve yaklaşık üç buçuk saat içinde tren değiştirmeden Montpellier'e ulaşır. Sète ve Montpellier arasında bölgesel trenler ve şehirlerarası devam ediyor.
Konaklama: Büyüleyici butik otel “L'Orque Bleue” doğrudan 98 Euro, Orqueblleue.fr'dan Sète, DZ limanında yer almaktadır. Montpellier'deki bir numara, 17. yüzyılda bir binada beş yıldızlı otel “Richer de Belleval”, 274 Euro'dan DZ, Hotel-richerdebelleval.com Lüks Otel İşbirliği Relais & Chateaux'un bir parçasıdır.
Görmeye değer: Sète: İyi stoklanmış pazar salonu her gün sabah 7'den akşam 3'e kadar, Pazar günleri (Halles-sete.fr) ve her Çarşamba salonunun etrafında bir pazar var. Maco (Musée à Ciel Overt) Açık Hava Müzesi, şehrin her yerine dağıtılmış sokak sanatı sunuyor. Turizm ofisi (de.tourisme-sete.com/fuhrungen-nach-uld-und-sete.html) çeşitli konularda rehberli turlar sunmaktadır. Marseillan: On iki avrodan (noillyprat.com) noilly-prat maliyeti üreterek turlar. Montpellier: Fransa'nın Paris dışındaki en iyi sanat müzelerinden Musée Fabre, 9 Euro'dan bilet, Pazartesi günü saat 11: 00-18: 00 arasında her gün açık. (Museefabre.fr).
Bilgi: Bölge Occitanis/Tourisme Occitanie, visit-occitanie.com/de/; Sète Şehri: https://de.tourisme-eete.com/; Montpellier Şehri: Montpellier-Franzreich.de
Geziye katılım Occitanie Tourisme tarafından desteklendi. Şeffaflık ve gazetecilik bağımsızlığı standartlarımız şu adreste bulunabilir. go2.as/unabhaigkeit