Almanya reklamı: Turistlerin bu şekilde kandırılmış hissetmeleri muhtemeldir

Selvi

New member
Fikir Turizm reklamcılığı

Almanya'daki tatilcilerin kendilerini kandırılmış hissetmeleri muhtemeldir



Alman Ulusal Turist Kurulu'nun web sitesinde tatilcilerin ilgisini çekecek resimler ve anekdotlar bekleyebilirsiniz. Bunun yerine, ziyaretçiler her fırsatta rüzgar türbini logoları, iklim koruma talimatları ve emisyonsuz ipuçları bombardımanına tutuluyor. Bu çekici görünüyor mu?




Tarih: 7 Haziran 2024| Okuma süresi: 3 dakika



kaydeden Kira Hanser

sorumlu editör seyahat/stil/motor





Rügen'deki tebeşir kayalıkları: Burada da



Rügen'deki tebeşir kayalıkları: Burada da




Rügen'deki tebeşir kayalıkları: Burada da “Birlikte önemsiyoruz” sloganını taşıyan bir rüzgar türbini logosu fotoğrafı süslüyor

Kaynak: BZT


WELT podcast'lerimizi buradan dinleyebilirsiniz

Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, kişisel verilerin iletilmesine ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir; çünkü gömülü içeriğin sağlayıcıları, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak bu izni gerektirir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.



KAlmanya'ya ilgi duyan yabancı turistler aslında ne yapıyor? Bilgi arıyorsanız ve sonunda Alman Ulusal Turist Kurulu'nun web sitesi olan Almanya.Travel'e gitmek istiyorsunuz. Orada, örneğin herkesin görmek istediği ülkenin en ünlü kalesi Neuschwanstein hakkında sevimli anekdotlar bekleyebilirsiniz.

Bunun yerine, web sitesi ziyaretçileri her fırsatta rüzgar türbini logoları, iklim koruma talimatları ve emisyonsuz ipuçlarıyla bombardımana tutuluyor; politika burada turizm pazarlamasını dikte ediyor gibi görünüyor ve potansiyel tatilciler muhtemelen kendilerini kandırılmış hissedecekler.

Alman Ulusal Turist Kurulu (GNTB), Almanya'nın turizm elçisidir ve olumlu imajdan sorumludur. Yurtdışında reklam vermek ve vatanın ne kadar güzel olduğunu göstermek amaçlanıyor, böylece dünyanın her yerinden gelen gezginler akın akın geliyor ve bol miktarda döviz getiriyor. Yaptıkları da bu: Yalnızca 2023 yılında Almanya'da uluslararası misafirlerin 81 milyon gecelemesi sayıldı ve geriye 70,5 milyar euro kaldı.


ayrıca oku


Tipik Alman hamur işleri: Fırıncılar, simitleri Orta Çağ'dan beri lonca sembolü olarak kullanıyorlar.






Alman Ulusal Turist Kurulu'nun katılımı olsun ya da olmasın ölçülemez. Her halükarda dernek her yerde varlığını sürdürüyor, yurt dışında 25 ofisi var, yılda 100 pazarlama kampanyası yürütüyor ve uluslararası turistlerin bu ülkede ne görmek istediklerini öğrenmek için pazar analizlerinden yararlanıyor. Sonuç olarak Almanya'da sürdürülebilirliğe de çok ilgi duyuyorlar.

Turistlerin iklim konusunda bilinçlendirilmesi gerekiyor


Bunun gibi? Federal Ekonomik İşler ve İklim Koruma Bakanlığı ile ilgili olup olmadığı? Bakanlık her yıl GNTB'ye 34 milyon avroluk bir fon ödüyor; 2023 ve 2024'te “yeşil dönüşüm” için de 40'ar milyon kişi vardı.

Gezginlerin iklim ve çevre koruma konusunda daha fazla bilinçlendirilmesi gerekiyor. Ekonomi Bakanlığı, “Bu, Alman Ulusal Turist Kurulu'nun Almanya'yı bir turizm lokasyonu olarak tanıtırken iklim koruma konusunun daha fazla dikkate alınmasıyla gerçekleşiyor” diyor. Düşük emisyonlu seyahat vurgulanıyor.


Kendinizi şu şekilde pazarlayabilirsiniz:


Lüdenscheid'den selamlar: Otoyol köprüsünden boyalı asfalt



Fikir İlginç hatıra






Neustadt her yerdedir: Bu aynı zamanda Thüringen'deki küçük bir kasabanın adıdır






Havelland'da yeni turizm kampanyası: Aptal sloganlı prezervatifler






Kotzen köyünden ilk kez 1352 yılında Cozym ismiyle bahsedilmiştir.



Fikir Bir kampanya olarak şakalar









Görünüşe göre şu: Tatilciler artık güzel Alman kırsalında kiraladıkları üstü açık arabalarla gezmemeliler. Hayır, dışarıdayken Deutsche Bahn'ı tanımayı tercih ediyorlar. Bu tür sürdürülebilir ipuçları, zehirli kırmızı bir rüzgar türbini logosu ve “Birlikte önemsiyoruz” sloganıyla süslenmiştir. Elbe Kumtaşı Dağları'ndaki Bastei Köprüsü'nün ve Rügen tebeşir kayalıklarının fotoğraflarını süslüyor ancak bir uyarı işaretine benziyor. Ancak hepsi bu kadar değil: Hindistan'da GNTB kamp yapma fırsatının reklamını yapıyor. Bu cazip mi?

Tutumluluk 2025 için günün sırasıdır. Bakanlık bütçeyi 32,4 milyon avroya düşürmeyi düşünüyor. GNTB sözcüsü Ann-Kathrin Harms'a göre bu, “gelen turizmin bağlanabilirliği ve rekabetçiliği açısından bir paradigma değişikliği” anlamına gelecektir. Bu kesinti gelecekte turistik mekanların reklamlarının rüzgar türbini logosu olmadan yapılmasına yol açacak mı? Bazen daha az.


Burada üçüncü taraflardan içerik bulacaksınız

Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, kişisel verilerin iletilmesine ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir; çünkü gömülü içeriğin sağlayıcıları, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak bu izni gerektirir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.