Birçok Alman için iş gezileri günlük hayata hoş bir moladır

Selvi

New member
Avrupa iş seyahatleri

Sevgilim, o zaman gidiyorum



Bir ankete göre, iş gezilerine çıkan Almanların neredeyse üçte biri bunu günlük yaşamdan hoş bir mola olarak görüyor; ABD veya İspanya’dakinden daha fazla. Almanların evinin kutsaması başka yerlerde olduğundan daha mı orantısız? Ev işlerine gelince, görünüşe göre evet.




Şu an: 07:14| Okuma süresi: 3 dakika



kaydeden Kira Hanser

sorumlu editör seyahat/stil/motor





Alman iş amaçlı seyahat edenler de dinlenmek istiyor



Alman iş amaçlı seyahat edenler de dinlenmek istiyor




Alman iş amaçlı seyahat edenler de dinlenmek istiyor

Kaynak: Luis Alvarez/Digital Vision/Getty Images



Kİş seyahatinde olanların uçağa bindiğini gözlemlediğinde çoğunun önce derin bir nefes aldığını fark ediyor. Alman iş yolcularının neredeyse üçte biri de bu geziyi ev içi rutinlerinden çok hoş bir mola olarak görüyor.

En azından iş seyahati platformu Travelperk’in güncel uluslararası araştırmasının sonucu bu. Almanya, İspanya, Büyük Britanya ve ABD’den 1000’er kişiyle anket yaptı. Neredeyse dörtte biri (yüzde 23) özel molanın bir iş gezisinin güzel bir artısı olduğunu söyledi. Bu ülkede, böylesine geçici bir aradan memnun olan katılımcıların oranı yüzde 29 gibi gözle görülür biçimde daha fazlaydı. Önemli ölçüde daha az sayıda Amerikalı ve İspanyol (her biri yüzde 19) ve İngilizler (yüzde 21) evden uzakta vakit geçirmeyi tercih etti.

Bu neyle ilgili olabilir? Almanların evinin kutsaması başka yerlerde olduğundan daha mı orantısız? Konu can sıkıcı ev işi konusuna gelince, görünüşe göre evet. Birleşmiş Milletler araştırmalarına göre Almanlar diğer milletlere kıyasla ev içi faaliyetlere daha fazla zaman harcıyor. Açıklamalardan biri, evde yemek pişirmenin bu ülkede diğer ülkelere göre daha yaygın olduğu veya bir görev değil, bir boş zaman etkinliği olarak kabul edildiğidir.

Alman çiftler çoğunlukla ev işleri konusunda tartışıyor


Tartışmalar kaçınılmaz: Federal Nüfus Araştırma Enstitüsü’ne göre, Alman çiftler öncelikli olarak “evin küçük bir kısmı” (yüzde 53) gibi can sıkıcı bir konu hakkında tartışıyor, ancak çok az (yüzde 28) para konusunda tartışıyorlar. Bu, temizlik, çamaşır yıkama, yemek pişirme, tamirat veya bahçe işleri gibi evde meydana gelen günlük görevlerin fiili veya sözde adaletsiz dağıtımıyla ilgilidir.

Psikologlar bu tartışma kültürünü sözde yeterlilik teorisiyle açıklıyorlar. Bu, ortakların yalnızca bir nesneyi algılamakla kalmayıp aynı zamanda onunla ilişkili eylem ihtiyacını da algıladıkları anlamına gelir. Klasik bir örnek, lavabodaki kirli kahve kupasıdır. Bazıları bunu sadece bulaşık olarak görüyor, bazıları ise yapılması gereken bulaşık yıkamak olarak görüyor.


ayrıca oku


Suçlamalar, geçersiz kılmalar ve suçlamalar yakınlık ve anlayış kurmayı imkansız hale getiriyor






Her durumda, bir iş gezisi, sıkıcı ev işlerinden birkaç günlüğüne zarif bir şekilde kaçmak için hoş bir fırsat sunar. Slogana göre: Sevgilim, o zaman gidiyorum. İşten önce köpeği gezdirmek, kar küremek veya sandviç yapmak yok, öğle yemeği molasında alışveriş yapmak yok, işten sonra bulaşık yıkamak veya çimleri biçmek yok. Ayrıca diğer yükümlülükler de muaftır: veli toplantısı yok, sahipler toplantısı yok.

Uluslararası Çalışma Örgütü’ne göre kadınlar her gün evde dört saat 26 dakika ev ve aile işi yapıyor. Bu arada erkeklere 1 saat 48 dakika süre veriliyor.

Bir iş gezisinde, işten önce ve sonra herkes hiçbir şey yapmak istemez. Bu nedenle anketlere göre seyahat ederken konaklamadan istedikleri tek şey rahat bir yatak, hızlı Wi-Fi ve “Rahatsız Etmeyin” işareti. Ev işlerine hak ettiği bir mola için.


ayrıca oku


Çocuk çığlıkları olmadan havuzda şampanya: Yetişkinlere özel otellere talep yüksek





Seyahat psikoloğu sohbette





Burada üçüncü taraflardan içerik bulacaksınız

Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.



Burada üçüncü taraflardan içerik bulacaksınız

Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.