Bazı seyir nakliye şirketleri yıllardır basılı kataloglar sunmamıştır. Aida Cruises da uzun zaman önce buna veda etmişti. Ama şimdi şirket kağıt Walzers'ı tekrar tanıtıyor. Bu, rekabetin Alman pazarını dinlemesini sağlar.
Ama bu şimdi kağıdın geriye doğru bir rolü, düşünebilirsiniz. Yedi yıl sonra Aida Cruises, nakliye şirketi battıktan ve sessiz battıktan sonra klasik kataloğa döndü. Birçok noktada, Rostock şirketi genellikle sektörde bir öncüdür: balkondaki hamak, gemide ilk bira fabrikası, deniz yolunda Currywurst. Ve şimdi retro? Bu nasıl birbirine uyuyor?
Kağıt daha sabırlı, söyleyebilirsiniz. Aida Cruises'da pazarlama ve satış kıdemli başkan yardımcısı Alexander Ewig, ilerici dijitalleşmeye rağmen birçok müşterinin fiyatlarla basılı bir katalog istediğini açıklıyor. Bu kararla, nakliye şirketi konukların ihtiyaçlarına cevap vermek istiyor. Bir şirket sözcüsüne göre, birçok düzenli müşteri dokunsal duyguyu kaçırıyor. PC'de sekme sekmesi yerine Raschel Rustle.
Haçlılar forumlarında da memnun olursunuz: “Post-in-in içinde, birlikte yapılır, kenar üzerine notlar yaz”, özellikle bunun gibi yaşlı konuklar. Başka bir yargıç: “Kataloglarda sürdürülebilirliğin arkasına saklananlar için müşterilerin arkasındaki maliyet tasarrufu. Daha sonra internetteki her şeyi arayabilir ve kendi pahalı yazıcı kartuşlarıyla kendilerini oluşturabilirler. ”
Bununla birlikte, birçok genç konuk geleneksel bir formda katalogları, seyahat rezervasyonundan sonra mavi kutuya giren bir kağıt israfı olarak görür.
Yolcu yolcuları rahatsız eden şey
Aslında, bir süre açıkça kağıt talep eden seyahat acenteleridir. Çünkü orada çevrimiçi yerine bir seyir rezervasyonu yaptıysanız, denenmiş seyahat acentesi de size Läppian onayını yazdırmak veya e -posta ile göndermek yerine size bir şey vermek ister. Ve seyahat acentesinde seçim yapamıyorsanız, bir katalog ev için hediyelik eşya desteği görevi görür.
Yeni Aida Kataloğu 2025 ila 2027'nin başlangıç baskısı, ön siparişleri çalıştıran 220.000 kopya. 384 sayfalık orman, Berlin'deki dünyanın en büyük seyahat fuarı olan ITB için zamanında sunulmaktadır ve daha sonra görevden ücretsiz olarak teslim etmek için.
Alman pazarındaki doğrudan rekabet dinliyor. MSC Cruises çevrimiçi kataloglara dayanır; Tui Cruises'da insanlar, sürdürülebilirlik ve dijitalleştirme nedenlerinden dolayı Wälzer baskısına veda ettiler. Ancak, şirket arka kapıya açıktır: “Şimdilik” söyleniyor. Hapag-Lloyd Cruises ve Hurtigruten klasik kataloglarını hiç ortadan kaldırmadı. Bu aynı zamanda Ponant veya Silversea için de geçerlidir.
Post tarafından gönderilen Wälzer'in müşteri sadakatine yardımcı olup olmayacağı tartışmalıdır. Konukları rahatsız eden şey: Bavul fragmanı, kurulumda zorunlu olarak bonus olarak kaldırıldı. Onları yazdırmalı ve kendiniz katletmelisiniz. Metal bir klip ile dayanıklı bir şekilde sahip olmak istiyorsanız, bunun için ödeme yapmanız bile gerekir: İki “Mein Schiff” kılıf römorku 12,95 Euro, üçü Aida 4.95 Euro'da. Nakliye şirketleri onları kağıt tekneler olarak gönderebilir.
Ama bu şimdi kağıdın geriye doğru bir rolü, düşünebilirsiniz. Yedi yıl sonra Aida Cruises, nakliye şirketi battıktan ve sessiz battıktan sonra klasik kataloğa döndü. Birçok noktada, Rostock şirketi genellikle sektörde bir öncüdür: balkondaki hamak, gemide ilk bira fabrikası, deniz yolunda Currywurst. Ve şimdi retro? Bu nasıl birbirine uyuyor?
Kağıt daha sabırlı, söyleyebilirsiniz. Aida Cruises'da pazarlama ve satış kıdemli başkan yardımcısı Alexander Ewig, ilerici dijitalleşmeye rağmen birçok müşterinin fiyatlarla basılı bir katalog istediğini açıklıyor. Bu kararla, nakliye şirketi konukların ihtiyaçlarına cevap vermek istiyor. Bir şirket sözcüsüne göre, birçok düzenli müşteri dokunsal duyguyu kaçırıyor. PC'de sekme sekmesi yerine Raschel Rustle.
Haçlılar forumlarında da memnun olursunuz: “Post-in-in içinde, birlikte yapılır, kenar üzerine notlar yaz”, özellikle bunun gibi yaşlı konuklar. Başka bir yargıç: “Kataloglarda sürdürülebilirliğin arkasına saklananlar için müşterilerin arkasındaki maliyet tasarrufu. Daha sonra internetteki her şeyi arayabilir ve kendi pahalı yazıcı kartuşlarıyla kendilerini oluşturabilirler. ”
Bununla birlikte, birçok genç konuk geleneksel bir formda katalogları, seyahat rezervasyonundan sonra mavi kutuya giren bir kağıt israfı olarak görür.
Yolcu yolcuları rahatsız eden şey
Aslında, bir süre açıkça kağıt talep eden seyahat acenteleridir. Çünkü orada çevrimiçi yerine bir seyir rezervasyonu yaptıysanız, denenmiş seyahat acentesi de size Läppian onayını yazdırmak veya e -posta ile göndermek yerine size bir şey vermek ister. Ve seyahat acentesinde seçim yapamıyorsanız, bir katalog ev için hediyelik eşya desteği görevi görür.
Yeni Aida Kataloğu 2025 ila 2027'nin başlangıç baskısı, ön siparişleri çalıştıran 220.000 kopya. 384 sayfalık orman, Berlin'deki dünyanın en büyük seyahat fuarı olan ITB için zamanında sunulmaktadır ve daha sonra görevden ücretsiz olarak teslim etmek için.
Alman pazarındaki doğrudan rekabet dinliyor. MSC Cruises çevrimiçi kataloglara dayanır; Tui Cruises'da insanlar, sürdürülebilirlik ve dijitalleştirme nedenlerinden dolayı Wälzer baskısına veda ettiler. Ancak, şirket arka kapıya açıktır: “Şimdilik” söyleniyor. Hapag-Lloyd Cruises ve Hurtigruten klasik kataloglarını hiç ortadan kaldırmadı. Bu aynı zamanda Ponant veya Silversea için de geçerlidir.
Post tarafından gönderilen Wälzer'in müşteri sadakatine yardımcı olup olmayacağı tartışmalıdır. Konukları rahatsız eden şey: Bavul fragmanı, kurulumda zorunlu olarak bonus olarak kaldırıldı. Onları yazdırmalı ve kendiniz katletmelisiniz. Metal bir klip ile dayanıklı bir şekilde sahip olmak istiyorsanız, bunun için ödeme yapmanız bile gerekir: İki “Mein Schiff” kılıf römorku 12,95 Euro, üçü Aida 4.95 Euro'da. Nakliye şirketleri onları kağıt tekneler olarak gönderebilir.