dolaşmak Gemi gezileri
Kimler için temalı bir gezi değerlidir?
İster hard rock veya pop hayranları, karnavalcılar veya Oktoberfest hayranları için olsun, gemi seyahati organizatörleri belirli bir slogana sahip birçok gezi sunuyor. Bu gezilerde geminin rotası genellikle küçük bir rol oynar.
Şu an: 08:06| Okuma süresi: 4 dakika
Açık denizlerdeki aptallar: Eylül 2024'te “Mein Schiff 3” dördüncü Jeckliner yolculuğuna çıkacak; Gelecek yıl beşinci baskı için şimdiden rezervasyon yaptırabilirsiniz
Kaynak: dpa
WELT podcast'lerimizi buradan dinleyebilirsiniz
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları da bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesine ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
Hüst güvertede ardrock çalıyor, coşkulu seyirciler başlarını ileri geri sallıyor ve ellerini havaya kaldırıyor. Bazıları havuza atlıyor ve orada partiye devam ediyor; denizdeki müzik festivali Full Metal Cruise sırasında da böyle olabiliyor. Bir tarikatı var ve her zaman kısa sürede tükeniyor. Bu Eylül ayındaki on birinci edisyonun biletleri de hızla tükendi – TUI Cruises'a göre “Mein Schiff 3″teki iki Full Metal Cruises XI'den ilki birkaç dakika içinde tükendi.
Açık denizlerdeki ağır metal, on yıl önceki prömiyerinden bu yana TUI Cruises için bir başarı öyküsü oldu. Ancak Hamburg gemi seyahati şirketinin sunduğu özel temalı tek gemi gezisi kesinlikle bu değil: Hip-hop hayranları için bu yıl Fantastischen Vier'in başrolde olduğu Meerbeats gemi yolculuğu var ve Schlager hayranları canlı gemi yolculuğunun tadını çıkaracak. sonbahar başında Andrea Berg'in konserleri ve geminin “Jeckliner” olmasıyla birlikte karnavalcılar yola çıkıyor.
Rostock merkezli ikinci büyük Alman deniz gezisi sağlayıcısı Aida Cruises'ın da geniş bir yelpazede temalı ve etkinlik gezileri bulunuyor: “Aidaprima” yakın zamanda Berlinli rapçi Sido'nun da rol aldığı bir festival gezisindeydi. Haziran ayında “Let's Dance” jüri üyesi Motsi Mabuse, “Aidadiva”daki RTL gösterisinden birkaç profesyonel dansçıyla birlikte “Aida Dansları”na gelecek.
“Aidaprima” tiyatrosu Festival Gezisi sırasında konser sahnesine dönüştürüldü
Kaynak: dpa
Komedi yolculukları, suç yolculukları, Oktoberfest yolculukları var – yelpaze geniş. TUI Cruises kısa süre önce The BossHoss gibi gruplar ve dünyanın dört bir yanından yaklaşık 50 dövme sanatçısıyla ilk Wildcat Tattoo Cruise için “Mein Schiff 4″ü yola çıkardı. “Mein Schiff” etkinliği gezilerinin planlanmasından sorumlu Christoph Löffler, “Bu, denizdeki ilk dövme kongresiydi” diyor. “Tam bir başarı” diye bizi temin ediyor. Bu son dövme gezisi olmamalı.
Nakliye şirketleri yeni hedef grupları kendine çekiyor
Peki bu yolculuklar neyle ilgili? Kruvaziyer uzmanı Gina Wagener'in bakış açısına göre denizcilik şirketleri bir yandan benzersiz satış noktaları geliştirmeye çalışıyor. “Bunun gibi bir şeyin imaj üzerinde büyük etkisi var” diyor. Örneğin Full Metal Cruise, insanların TUI Cruises ve “Mein Schiff” filosuyla bağdaştırdığı şeydir.
Full Metall Cruise sırasında üst güvertede konserler de düzenleniyor
Kaynak: dpa
Bu da rakiplerden farklılaşmayı sağlıyor. Wagener, Royal Caribbean ve Carnival Cruise Line gibi nakliye şirketlerinin birbirleriyle rekabet ettiği daha büyük Amerikan pazarında bunun daha da önemli olduğunu söylüyor. “Çok daha sıradışı ve tuhaf temalı gezileri var.” Örneğin, -gerçekten- çıplaklar için bir gezi olan Büyük Çıplak Tekne.
Bremerhaven Uygulamalı Bilimler Üniversitesi'nde turizm ve deniz turizmi profesörü olarak ders veren Wagener, diğer yandan, bunun aynı zamanda yeni hedef gruplar açmak ve onları bir yolcu gemisine çekmekle de ilgili olduğunu söylüyor.
“Birçok Alman neredeyse kategorik olarak gemi seyahatlerini dışlıyor. Eğer öyleyse, o zaman bu insanlara konuları anlatma şansım daha yüksek olur.” Wagener, halihazırda yerleşik bir kruvazör olan hemen hemen hiç kimsenin Full Metal Cruise'a rezervasyon yaptırmadığını söylüyor. Ancak seyahate çıkanlardan bazıları aslında daha sonra normal yolculuklara çıktı. Bu seyahat şeklinin oldukça konforlu olduğunu görmüşsünüzdür.
Kalıcı bir hatıra: “Mein Schiff 4”teki Wildcat Tattoo Gezisi sırasında derinin altına bol miktarda mürekkep sürüldü.
Kaynak: dpa
TUI Cruises'tan Christoph Löffler örnek olarak kendisini kullanıyor: “Şu anda neredeyse 50 yaşındayım, büyük bir müzik hayranıyım ve festivallere büyük bir ziyaretçiydim. Ama tarlada çadırda geçirdiğim günler artık bitti benim için. Sıcak bir duştan mutluyum. İdeal durumda eşimi ve çocuklarımı yanıma alabilirim ve her iki tutkuyu da birleştirebilirim.” Olaya böyle bakmanız gerekiyor, bir etkinlik gezisini bu kadar çekici kılan şey de bu.
Yolculuğun varış noktası o kadar önemli değil
Geminin güzergahı bu gezilerde genellikle küçük bir rol oynar. Gina Wagener, “Bunun katılımcılar için hiçbir önemi olmadığını düşünüyorum, ancak bir gemi yolculuğunda seyahat kararları verirken normalde olduğundan daha az önemlidir” diyor. Aida ve TUI Cruises, etkinlik ve temalı geziler için gemilerinin bir Alman limanından yola çıkmasından mutluluk duyuyor; bu yolculuklar genellikle beş ila yedi gün sürüyor.
Gemi yolculukları hakkında daha fazla bilgi:
Yani gemi yolculuğunu denemek isteyen herkes için mükemmel, değil mi? Duruma göre değişir. “Genel olarak, başlamak için temalı bir gemi yolculuğuna ihtiyacınız olduğunu söyleyemem. Ancak konuyla ilgilenen biri için mükemmel” diyor Wagener.
Turizm profesörü herkese Baltık Denizi'ne üç gecelik veya benzeri kısa bir gezi denemelerini tavsiye ediyor. Her halükarda, karnaval ve hard rock dışında yeterince seçenek var: Genellikle çok fazla çaba gerektiren etkinlik ve temalı geziler, nakliye şirketlerinin genel tekliflerinin yalnızca küçük bir kısmını oluşturuyor.
Kimler için temalı bir gezi değerlidir?
İster hard rock veya pop hayranları, karnavalcılar veya Oktoberfest hayranları için olsun, gemi seyahati organizatörleri belirli bir slogana sahip birçok gezi sunuyor. Bu gezilerde geminin rotası genellikle küçük bir rol oynar.
Şu an: 08:06| Okuma süresi: 4 dakika
Açık denizlerdeki aptallar: Eylül 2024'te “Mein Schiff 3” dördüncü Jeckliner yolculuğuna çıkacak; Gelecek yıl beşinci baskı için şimdiden rezervasyon yaptırabilirsiniz
Kaynak: dpa
WELT podcast'lerimizi buradan dinleyebilirsiniz
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları da bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesine ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
Hüst güvertede ardrock çalıyor, coşkulu seyirciler başlarını ileri geri sallıyor ve ellerini havaya kaldırıyor. Bazıları havuza atlıyor ve orada partiye devam ediyor; denizdeki müzik festivali Full Metal Cruise sırasında da böyle olabiliyor. Bir tarikatı var ve her zaman kısa sürede tükeniyor. Bu Eylül ayındaki on birinci edisyonun biletleri de hızla tükendi – TUI Cruises'a göre “Mein Schiff 3″teki iki Full Metal Cruises XI'den ilki birkaç dakika içinde tükendi.
Açık denizlerdeki ağır metal, on yıl önceki prömiyerinden bu yana TUI Cruises için bir başarı öyküsü oldu. Ancak Hamburg gemi seyahati şirketinin sunduğu özel temalı tek gemi gezisi kesinlikle bu değil: Hip-hop hayranları için bu yıl Fantastischen Vier'in başrolde olduğu Meerbeats gemi yolculuğu var ve Schlager hayranları canlı gemi yolculuğunun tadını çıkaracak. sonbahar başında Andrea Berg'in konserleri ve geminin “Jeckliner” olmasıyla birlikte karnavalcılar yola çıkıyor.
Rostock merkezli ikinci büyük Alman deniz gezisi sağlayıcısı Aida Cruises'ın da geniş bir yelpazede temalı ve etkinlik gezileri bulunuyor: “Aidaprima” yakın zamanda Berlinli rapçi Sido'nun da rol aldığı bir festival gezisindeydi. Haziran ayında “Let's Dance” jüri üyesi Motsi Mabuse, “Aidadiva”daki RTL gösterisinden birkaç profesyonel dansçıyla birlikte “Aida Dansları”na gelecek.
“Aidaprima” tiyatrosu Festival Gezisi sırasında konser sahnesine dönüştürüldü
Kaynak: dpa
Komedi yolculukları, suç yolculukları, Oktoberfest yolculukları var – yelpaze geniş. TUI Cruises kısa süre önce The BossHoss gibi gruplar ve dünyanın dört bir yanından yaklaşık 50 dövme sanatçısıyla ilk Wildcat Tattoo Cruise için “Mein Schiff 4″ü yola çıkardı. “Mein Schiff” etkinliği gezilerinin planlanmasından sorumlu Christoph Löffler, “Bu, denizdeki ilk dövme kongresiydi” diyor. “Tam bir başarı” diye bizi temin ediyor. Bu son dövme gezisi olmamalı.
Nakliye şirketleri yeni hedef grupları kendine çekiyor
Peki bu yolculuklar neyle ilgili? Kruvaziyer uzmanı Gina Wagener'in bakış açısına göre denizcilik şirketleri bir yandan benzersiz satış noktaları geliştirmeye çalışıyor. “Bunun gibi bir şeyin imaj üzerinde büyük etkisi var” diyor. Örneğin Full Metal Cruise, insanların TUI Cruises ve “Mein Schiff” filosuyla bağdaştırdığı şeydir.
Full Metall Cruise sırasında üst güvertede konserler de düzenleniyor
Kaynak: dpa
Bu da rakiplerden farklılaşmayı sağlıyor. Wagener, Royal Caribbean ve Carnival Cruise Line gibi nakliye şirketlerinin birbirleriyle rekabet ettiği daha büyük Amerikan pazarında bunun daha da önemli olduğunu söylüyor. “Çok daha sıradışı ve tuhaf temalı gezileri var.” Örneğin, -gerçekten- çıplaklar için bir gezi olan Büyük Çıplak Tekne.
Bremerhaven Uygulamalı Bilimler Üniversitesi'nde turizm ve deniz turizmi profesörü olarak ders veren Wagener, diğer yandan, bunun aynı zamanda yeni hedef gruplar açmak ve onları bir yolcu gemisine çekmekle de ilgili olduğunu söylüyor.
“Birçok Alman neredeyse kategorik olarak gemi seyahatlerini dışlıyor. Eğer öyleyse, o zaman bu insanlara konuları anlatma şansım daha yüksek olur.” Wagener, halihazırda yerleşik bir kruvazör olan hemen hemen hiç kimsenin Full Metal Cruise'a rezervasyon yaptırmadığını söylüyor. Ancak seyahate çıkanlardan bazıları aslında daha sonra normal yolculuklara çıktı. Bu seyahat şeklinin oldukça konforlu olduğunu görmüşsünüzdür.
Kalıcı bir hatıra: “Mein Schiff 4”teki Wildcat Tattoo Gezisi sırasında derinin altına bol miktarda mürekkep sürüldü.
Kaynak: dpa
TUI Cruises'tan Christoph Löffler örnek olarak kendisini kullanıyor: “Şu anda neredeyse 50 yaşındayım, büyük bir müzik hayranıyım ve festivallere büyük bir ziyaretçiydim. Ama tarlada çadırda geçirdiğim günler artık bitti benim için. Sıcak bir duştan mutluyum. İdeal durumda eşimi ve çocuklarımı yanıma alabilirim ve her iki tutkuyu da birleştirebilirim.” Olaya böyle bakmanız gerekiyor, bir etkinlik gezisini bu kadar çekici kılan şey de bu.
Yolculuğun varış noktası o kadar önemli değil
Geminin güzergahı bu gezilerde genellikle küçük bir rol oynar. Gina Wagener, “Bunun katılımcılar için hiçbir önemi olmadığını düşünüyorum, ancak bir gemi yolculuğunda seyahat kararları verirken normalde olduğundan daha az önemlidir” diyor. Aida ve TUI Cruises, etkinlik ve temalı geziler için gemilerinin bir Alman limanından yola çıkmasından mutluluk duyuyor; bu yolculuklar genellikle beş ila yedi gün sürüyor.
Gemi yolculukları hakkında daha fazla bilgi:
Yani gemi yolculuğunu denemek isteyen herkes için mükemmel, değil mi? Duruma göre değişir. “Genel olarak, başlamak için temalı bir gemi yolculuğuna ihtiyacınız olduğunu söyleyemem. Ancak konuyla ilgilenen biri için mükemmel” diyor Wagener.
Turizm profesörü herkese Baltık Denizi'ne üç gecelik veya benzeri kısa bir gezi denemelerini tavsiye ediyor. Her halükarda, karnaval ve hard rock dışında yeterince seçenek var: Genellikle çok fazla çaba gerektiren etkinlik ve temalı geziler, nakliye şirketlerinin genel tekliflerinin yalnızca küçük bir kısmını oluşturuyor.