SOnlar, daha iyi maaş alan hizmet personelinden çok daha fazlasıdır ve genellikle aşağılayıcı bir şekilde tanımlandıkları “meyve suyu iticileri” değiller: yalnızca içecek ve yiyecek dağıtımından sorumlu olmayan uçuş görevlilerinden bahsediyoruz. Acil bir durumda genellikle yolcuların hayatta kalmasını sağlarlar. Bu yüzden mürettebata iyi davranmanın faydası var.
Ancak pek çok uçuş görevlisinin özlediği şey tam da nezaket ve nezakettir. ABD seyahat dergisi “Travel + Leisure” havayolu çalışanlarına bu soruyu sordu ve çoğu zaman çoğu yolcunun saygıdan yoksun olduğu söylendi. Bir yolcu olarak neyi daha iyi yapabilirsiniz ve neyi arkanızda bırakmalısınız? Altı noktalı bir kullanım kılavuzu.
El bagajı konusunda yardım
Bir yolcunun nesneleri bagaj rafına kaldıramamasının birçok nedeni vardır: yaralanmalar, yaş, sırt. Ancak bu, uçuş görevlilerine uşak muamelesi yapmak ve onlardan ağır el bagajlarının yerleştirilmesi işini otomatik olarak yapmalarını beklemek için bir neden değildir.
Onlara kibarca baş üstü bölmesine bir çanta veya sırt çantası koymaya yardım edip edemeyeceklerini sormalısınız; o zaman genellikle yardımcı olmaktan mutluluk duyacaklardır. Ancak bir yolcu olarak uçuştan önce valizinizi kendiniz kaldırabilecek kadar formda olmadığınızı biliyorsanız, kendinize ve mürettebata bir iyilik yapmalı ve check-in sırasında bagajınızı kontrol etmelisiniz.
Valizler o kadar ağır ki… Yerleştirme konusunda yardıma ihtiyacınız olursa elbette sorabilirsiniz. Ama uçuş görevlilerine uşak gibi davranmamalı
Kaynak: resim ittifakı/dpa
Fiziksel temastan kaçının
Kimse sormadan kendisine dokunulmasından hoşlanmaz. Bu aynı zamanda hostesler ve görevliler için de geçerlidir. Bir yolcu olarak mürettebatın dikkatini çekmek istiyorsanız mürettebat üyelerini çekiştirmekten, dürtmekten ve hatta tutmaktan kaçınmalısınız; bunların hiçbiri mümkün değil! Sokakta yabancılara dokunmazsınız; bu, pek çok insanın şiddetli tepkilerini tetikler, çünkü bu tam da istilacı olarak algılanır.
ayrıca oku
Kuşkusuz bir uçuş görevlisinin dikkatini çekmek kolay değil. Yüzlerce yolcu genellikle sınırlı sayıda personelle karşılaşıyor. Mürettebat, özellikle kalkıştan kısa bir süre sonra, inişten önce ve yemek dağıtımı sırasında tam kapasitededir. Bu kadar telaşlı anlarda sürekli çağrı tuşuna basan biri çalışanlar üzerinde büyük bir stres yaratıyor. Aynı zamanda muhtemelen kimsenin ona ayıracak vakti olmadığı için görmezden geliniyor. Böyle bir durumda mürettebatın servis veya temizlikle daha az işi bitene kadar beklemek daha mantıklı olur.
Gitme. Ne diğer yolcular ne de kabin ekibi sorulmadan el yordamıyla aranmayacak
Kaynak: resim ittifakı / Zoonar
Yolcuların uçağa binme işlemi tamamlanmadan su istemesi son derece can sıkıcı bir durum. Bu, örneğin ilaç alınması gerektiğinde meydana gelir. Uçağa binmek, mürettebat üyeleri için her zaman büyük bir baskı anlamına gelir çünkü tüm konukları dar bir zaman aralığında oturtmak ve herkesin emniyet kemerini taktığından emin olmak zorundadırlar. Daha iyisi: Uçağa binmeden önce tabletleri alın veya terminalden bir şişe su satın alın ve yanınızda getirin. Eğer bunu yapamıyorsanız, en azından herkes uçağa binene kadar beklemelisiniz.
Mürettebat her şeyi bilmiyor
Uçaklar rötar yaptığında, uçaktaki pek çok yolcu, aktarmalı uçuşlarından korktukları için endişeleniyor. Daha sonra olası yeniden rezervasyon alternatifleri, kalkış kapıları veya beklenen varış zamanı hakkındaki sorularla uçuş görevlilerini sürekli rahatsız ediyorlar.
Bu tamamen gereksizdir çünkü mürettebat genellikle uçuşun ortasında hiçbir ayrıntıyı bilmez. Bunu ancak inişten kısa bir süre önce öğrenir; ilgili her şey daha sonra gemideki duyurular yoluyla duyurulur.
REKLAMCILIK
KEYF
WELT okuyucularına teklif: Bir pakette 6 yaz şarabı!
WELT ile işbirliği içinde VINOS size özel bir öne çıkan özellik sunuyor: 6 kırmızı şarap + garson bıçağı
Tuvalete gitmekten kaçının
10.000 metre yükseklikte yolcuların mürettebatın çalışmasına müdahale etmek için başka seçenekleri var. Yemekler servis edilirken ve mürettebat dar uçak koridorunda ağır arabaları yuvarlarken bir yolcunun neden tuvalete gitmek zorunda olduğu sorusu her zaman ortaya çıkar. Ya önce sen ayrılırsın ya da anlaşmadan çekilirsin.
Uçakta yemek servisi yapıldı. Tuvalete gitmek için kesinlikle kötü bir zaman
Kaynak: Picture Alliance / JW Alker
Koridoru kapatmayın
Uçuş görevlileri için bir sıkıntı, koridor koltuklarında oturan yolcuların bacaklarını koridora doğru uzatma alışkanlığıdır. Kolayca takılıp düşebilir ve kendinizi yaralayabilirsiniz. Tramvayların gözleri olmadığı için yolculara kazara çarpılabilir. Ayrıca sorunlu: mutfaklarda yolcuların yaptığı esneme egzersizleri – oradaki açık alanlar spor tesisleri değil, mürettebat işyerleri.
Burada üçüncü taraflardan içerik bulacaksınız
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları da bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesine ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
Fazla uyuyan herkesin suçu kendisidir
“Seyahat + Boş Zaman” araştırmasına göre, yemeklerinde fazla uyuyan ve uyandıklarında canı yemek isteyen kişiler de anlayış eksikliğiyle karşılaşıyor. Misafir sayısının yönetilebilir olduğu birinci sınıf ve business sınıfından farklı olarak, ekonomi sınıfında genellikle yüzlerce menü aynı anda ısıtılır ve birbiri ardına dağıtılır. Daha sonra yüzlerce boş tepsinin kısa sürede toplanması ve yemek atıklarının ayrıştırılması gerekiyor.
Her zaman yerine şimdi yemek isterseniz, geriye hiçbir şey kalmayacağını beklemelisiniz ve üzülmemelisiniz, bunun yerine durumdan ders almalısınız: Bir sonraki uçuşta, yemek bitene kadar uyuklamamak en iyisidir. yemek servisi sonrası.
Ancak pek çok uçuş görevlisinin özlediği şey tam da nezaket ve nezakettir. ABD seyahat dergisi “Travel + Leisure” havayolu çalışanlarına bu soruyu sordu ve çoğu zaman çoğu yolcunun saygıdan yoksun olduğu söylendi. Bir yolcu olarak neyi daha iyi yapabilirsiniz ve neyi arkanızda bırakmalısınız? Altı noktalı bir kullanım kılavuzu.
El bagajı konusunda yardım
Bir yolcunun nesneleri bagaj rafına kaldıramamasının birçok nedeni vardır: yaralanmalar, yaş, sırt. Ancak bu, uçuş görevlilerine uşak muamelesi yapmak ve onlardan ağır el bagajlarının yerleştirilmesi işini otomatik olarak yapmalarını beklemek için bir neden değildir.
Onlara kibarca baş üstü bölmesine bir çanta veya sırt çantası koymaya yardım edip edemeyeceklerini sormalısınız; o zaman genellikle yardımcı olmaktan mutluluk duyacaklardır. Ancak bir yolcu olarak uçuştan önce valizinizi kendiniz kaldırabilecek kadar formda olmadığınızı biliyorsanız, kendinize ve mürettebata bir iyilik yapmalı ve check-in sırasında bagajınızı kontrol etmelisiniz.
Valizler o kadar ağır ki… Yerleştirme konusunda yardıma ihtiyacınız olursa elbette sorabilirsiniz. Ama uçuş görevlilerine uşak gibi davranmamalı
Kaynak: resim ittifakı/dpa
Fiziksel temastan kaçının
Kimse sormadan kendisine dokunulmasından hoşlanmaz. Bu aynı zamanda hostesler ve görevliler için de geçerlidir. Bir yolcu olarak mürettebatın dikkatini çekmek istiyorsanız mürettebat üyelerini çekiştirmekten, dürtmekten ve hatta tutmaktan kaçınmalısınız; bunların hiçbiri mümkün değil! Sokakta yabancılara dokunmazsınız; bu, pek çok insanın şiddetli tepkilerini tetikler, çünkü bu tam da istilacı olarak algılanır.
ayrıca oku
Kuşkusuz bir uçuş görevlisinin dikkatini çekmek kolay değil. Yüzlerce yolcu genellikle sınırlı sayıda personelle karşılaşıyor. Mürettebat, özellikle kalkıştan kısa bir süre sonra, inişten önce ve yemek dağıtımı sırasında tam kapasitededir. Bu kadar telaşlı anlarda sürekli çağrı tuşuna basan biri çalışanlar üzerinde büyük bir stres yaratıyor. Aynı zamanda muhtemelen kimsenin ona ayıracak vakti olmadığı için görmezden geliniyor. Böyle bir durumda mürettebatın servis veya temizlikle daha az işi bitene kadar beklemek daha mantıklı olur.
Gitme. Ne diğer yolcular ne de kabin ekibi sorulmadan el yordamıyla aranmayacak
Kaynak: resim ittifakı / Zoonar
Yolcuların uçağa binme işlemi tamamlanmadan su istemesi son derece can sıkıcı bir durum. Bu, örneğin ilaç alınması gerektiğinde meydana gelir. Uçağa binmek, mürettebat üyeleri için her zaman büyük bir baskı anlamına gelir çünkü tüm konukları dar bir zaman aralığında oturtmak ve herkesin emniyet kemerini taktığından emin olmak zorundadırlar. Daha iyisi: Uçağa binmeden önce tabletleri alın veya terminalden bir şişe su satın alın ve yanınızda getirin. Eğer bunu yapamıyorsanız, en azından herkes uçağa binene kadar beklemelisiniz.
Mürettebat her şeyi bilmiyor
Uçaklar rötar yaptığında, uçaktaki pek çok yolcu, aktarmalı uçuşlarından korktukları için endişeleniyor. Daha sonra olası yeniden rezervasyon alternatifleri, kalkış kapıları veya beklenen varış zamanı hakkındaki sorularla uçuş görevlilerini sürekli rahatsız ediyorlar.
Bu tamamen gereksizdir çünkü mürettebat genellikle uçuşun ortasında hiçbir ayrıntıyı bilmez. Bunu ancak inişten kısa bir süre önce öğrenir; ilgili her şey daha sonra gemideki duyurular yoluyla duyurulur.
REKLAMCILIK
KEYF
WELT okuyucularına teklif: Bir pakette 6 yaz şarabı!
WELT ile işbirliği içinde VINOS size özel bir öne çıkan özellik sunuyor: 6 kırmızı şarap + garson bıçağı
Tuvalete gitmekten kaçının
10.000 metre yükseklikte yolcuların mürettebatın çalışmasına müdahale etmek için başka seçenekleri var. Yemekler servis edilirken ve mürettebat dar uçak koridorunda ağır arabaları yuvarlarken bir yolcunun neden tuvalete gitmek zorunda olduğu sorusu her zaman ortaya çıkar. Ya önce sen ayrılırsın ya da anlaşmadan çekilirsin.
Uçakta yemek servisi yapıldı. Tuvalete gitmek için kesinlikle kötü bir zaman
Kaynak: Picture Alliance / JW Alker
Koridoru kapatmayın
Uçuş görevlileri için bir sıkıntı, koridor koltuklarında oturan yolcuların bacaklarını koridora doğru uzatma alışkanlığıdır. Kolayca takılıp düşebilir ve kendinizi yaralayabilirsiniz. Tramvayların gözleri olmadığı için yolculara kazara çarpılabilir. Ayrıca sorunlu: mutfaklarda yolcuların yaptığı esneme egzersizleri – oradaki açık alanlar spor tesisleri değil, mürettebat işyerleri.
Burada üçüncü taraflardan içerik bulacaksınız
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları da bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesine ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
Fazla uyuyan herkesin suçu kendisidir
“Seyahat + Boş Zaman” araştırmasına göre, yemeklerinde fazla uyuyan ve uyandıklarında canı yemek isteyen kişiler de anlayış eksikliğiyle karşılaşıyor. Misafir sayısının yönetilebilir olduğu birinci sınıf ve business sınıfından farklı olarak, ekonomi sınıfında genellikle yüzlerce menü aynı anda ısıtılır ve birbiri ardına dağıtılır. Daha sonra yüzlerce boş tepsinin kısa sürede toplanması ve yemek atıklarının ayrıştırılması gerekiyor.
Her zaman yerine şimdi yemek isterseniz, geriye hiçbir şey kalmayacağını beklemelisiniz ve üzülmemelisiniz, bunun yerine durumdan ders almalısınız: Bir sonraki uçuşta, yemek bitene kadar uyuklamamak en iyisidir. yemek servisi sonrası.