Otelin her yerinde sanat: “The Fife Arms”
Wbir yer için şapka: Braemar, 500 nüfuslu, İskoçya’nın en soğuk yeri (rekor: eksi 27 derece), köy vahşi bir nehirle bölünmüş. Oraya sadece bir yol çıkar. İstasyonda tren durmaz; 1966 yılına kadar Royal Deeside Demiryolu, Kraliçe Victoria da dahil olmak üzere kraliyet ailesini Highlands’e getirdi. Otelde “The Fife Arms” elinden bir eskiz asıyor, John Brown tarafından vurulan bir geyiği, av arkadaşını ve daha fazlasını gösteriyor. Sekiz yaşından beri resim dersleri alıyor.
Yetenek aileden gelir. Galler Prensi, şimdi III. Charles olan üç suluboya, kahvaltı salonuna giden koridorda asılı duruyor. Merdiven, Los Angeles’tan Richard Jackson tarafından renkli cam boynuzlardan yapılmış bir neon avize ile aydınlatılıyor. Burada “Picasso’nun altında” çay içilir. Konuklar Highland Games’i izlemek için Braemar’a gelirdi, şimdi ise Fife Arms için.
Bu, bir zamanlar etkili sanat tüccarları Manuela ve Iwan Wirth satın alıp 46 odaya küçültüp sahip oldukları her şeyle doldurana kadar otobüs turistleri için bir duraktı: para, fikirler, cesaret. Zevkli ve konforlu bir şekilde döşenmiş süitler ve konuk odaları da dahil olmak üzere otel genelinde dağıtılan harika sanat eserleri. 2019’da Charles açılışta yer aldı.
Kaynak: İnfografik DÜNYA
Zenginler sanat eseri satılmak istemezler, bir yaşam tarzı isterler. Bu, Highlands’deki inanılmaz otelleri de dahil olmak üzere Hong Kong, Zürih, New York, Los Angeles ve Londra’da galerilere sahip olan İsviçreli çiftin başarı reçetesidir. Yelekli ve örgü çoraplı adamlar burada şömineyi yakıyor.
ayrıca oku
Bazı konuklar, sanki bir envantermiş gibi, kanepelerde yarı uzanmış bir şekilde kitap okurlar. Diğerleri bir Brueghel’in altında ladin tik ağacına bürünür veya Elsa’nın Man Ray’in fotoğrafları ve büyük boy örümcek heykelleriyle tanınan Louise Bourgeois’nın dokumalarıyla süslenmiş barında bir kokteyl yudumlar. Bourgeois’in ebeveynleri dokumacıydı. Hayatını farklı dokudu, sanatçı oldu.
Antika aynalı küresi ve Art Deco tabureleriyle bar, Elsa Schiaparelli’ye saygı duruşunda bulunuyor. Tasarımcı, Dalí ve Picasso gibi sanatçılarla arkadaştı. Bir festivalde gerçeküstü bir ağaç olarak göründüğünde, Coco Chanel rakibini bir şamdanla ateşe verdi. “Şok edici pembe” Schiaparelli’nin rengiydi, burada ravent bazlı bir kokteyl başka nasıl adlandırılabilirdi?
Ekose etek ve örgü çorap olmazsa olmaz: “Fife Arms” çalışanı
Kaynak: Fife Arms
Yaylaları keşfetmenin en iyi yolu, Fife Arms viski elçisi Katy Fennema’dır. Jeep Yürüyüş Turunun en önemli özelliği, Kraliçe Annemin en sevdiği piknik yerinin yakınında, şu anda harabe halinde olan yasadışı Auchtavan İçki Fabrikasıdır. Eğrelti otları, dağlar, yosun ve fundalık, enginlik ve çoraklık: Kraliçe Victoria burayı “sert manzara” olarak adlandırırdı.
Yağmur yağıyor, soğuk yaklaşıyor – koyun postuna sarılı bir konuk mutlu bir şekilde “gerçek hava” diyor ve otelin mavi-yeşil ekose ile kaplı arazi aracına biniyor. Nadiren çok kareli sürdü. Artık asil olmayacağını düşünüyorsun – ve yanılıyorsun.
Gri tüvit takım elbiseli yaşlı bir beyefendi patikadan geliyor, şapkasını yüzüne kadar indirmiş. Yoldan geçenleri güler yüzle karşılar. Charles III Bu kral. Sepet ile. Mevsime bağlı olarak otlar, meyveler veya mantarlar toplar. Herkes gibi bir İskoçya hayranı mı? Neredeyse. Arabası, güvenliği ve şoförü aşağıda bekliyor. Elizabeth II’nin öldüğü kraliyet konutu Balmoral çok uzak değil.
Her odada sanat: “Fife Arms”ta misafirler pek çok hazine arasında uyurlar.
Kaynak: Fife Arms
Fife Arms’a dönerken kraliyet sığırlarını, Dee Nehri’ni ve mahkemeye giden bir satıcı olan Royal Lochnagar viski imalathanesini geçeceksiniz. Royal Lochnagar’ı uzun süredir denediniz – bir zamanlar kütüphane olan, şimdi otelin viski barı olan “Bertie’s”de. İskoçya’dan ve dünyanın her yerinden şişeler burada saklanır. Kırmızı kanepeler, 15 kişilik, şöminede odunlar yanıyor.
Adını Kraliçe Victoria’nın canlı ve eksantrik olan en büyük oğlundan alan, içine gömülecek bir yer. 365 çeşidin sunulduğu, çiçekli, meyveli ve “kötü şeyler”, ciddi uzmanlar için bir tadım odası. En pahalı yudum: £750. 40 yaşında bir Dalmore. Sipariş vermediyseniz, hala kokusunu alabilirsiniz. Şimdi hiçbir şey düşürme!
Oteldeki bu kadar çok değerli hazine varken şu soru ortaya çıkıyor: Hiç bir şey kurtuldu mu? Fife Arms’ın sanat direktörü Lorraine Grant, “Göze batmayan, gelişmiş bir güvenlik sistemi var” diyor. “Bir minibüsün yanaştığını duyduğumuzu varsayalım. Bölge, yalnızca kraliyet ailesi yüzünden İskoçya’nın en iyi korunan bölgelerinden biri.” İlk gün yalnızca beş kiloluk bir parmak izi gitti, diyor. Bina genelinde 16.000 sanat objesi ile fena bir rekor değil.
Yaylalarda: “Glenfeshie Malikanesi”
Çamların arasında bir kraliçenin av köşkü yatıyor. Kraliçe Victoria, 1860 yılında çizim öğretmeni Edwin Landseer ile Feshie kıyılarında eski ahşap kulübeleri keşfettiğinde günlüğüne “çok güzel bir yer” notu düşmüştü. Vadide İskoçya’nın özünü resmetti: gri-mor dağların sisinde bir açıklıkta bir geyik, ilk ışıkta, boynuzları kalkmış, görkemli, yalnız: “Glen’in Hükümdarı”.
“The Crown” ve “The Queen” dizilerinin bölümlerinin Cairngorms Ulusal Parkı’ndaki “Glenfeshie Lodge”da yaratılmış olmasına şaşmamalı. Tasarımcı Ralph Lauren, orman evini geleneksel bir şekilde döşemiştir. Sekiz konuk için iki gece yaklaşık 10.000 avroya mal oluyor. Mülkü geçici olarak saklanma yeri olarak kullanan Victoria’nın zamanında olduğu gibi, bazıları şömineli ve sayvanlı yataklı en az yedi oda var.
Şimdi Danimarkalı bir milyardere ait: Zalando’nun ana hissedarı Anders Holch Povlsen, İskoçya’da Kral III. – Bataklıklar, ormanlar, göller, bir düzine mülk.
Bol miktarda yastık ve mum: Glenfeshie Lodge, Ralph Lauren tarafından döşenmiştir.
Kaynak: The New York Times/Redux/laif
Bahsedilen kır evi ve iki kır evi, “Glenfeshie Malikanesi” nin bir parçasıdır. Kennels Cottage, ana evden daha basit ama yine de birinci sınıf. Mülkün köpek bakıcısının (“kulübe adamı”) bir zamanlar burada yaşadığı gerçeği, artık Feshie’nin kıyısındaki taş evden anlaşılmıyor. İçerisi rahat ve modern görünüyor, bolca kürk ve ahşap, bolca dumanlı mavi ve bej.
Konuklar tesis bünyesinde midilli pikniği, sinek balıkçılığı, ata binme veya off-road turları için rezervasyon yaptırabilir ancak bu aktivite ek ücrete tabidir. Povlsen’in 200 yıllık projesine “Wildland” adını veriyor. Ağaçlandırma bunun bir parçası, birçok çam ağacı dikildi, böylece bölge Kraliçe Victoria’nın günlerinde olduğu gibi görünüyor.
Wilderness Deluxe: “GlenDyeCabins & Cottages”
İlk bakışta, Aberdeen’deki Glen Dye Cabins & Cottages’ın herhangi bir muhteşem konforu yok. Konukların “Glen Arms” pub’a kendi içeceklerini getirmeleri, ocağı ve saunayı da ısıtmaları gerekmektedir. Ancak ikinci bakışta özel olan şey ortaya çıkıyor, mükemmellik kavramı, her şey bir tasarım dergisinde olduğu gibi küratörlüğünü yapıyor.
Siteye yayılmış on bir konaklama yeri, kabinler, evler ve eski karavanlar bulunmaktadır. Bunlardan biri, toplam altı konuk kapasiteli “North Lodge & River Cabin” olarak adlandırılır. İyi bir plak koleksiyonu, Japon mutfak bıçakları, Mısır pamuğundan çarşafları ve sınırsız yakacak odunu var.
Tarz sahibi kamp: “Glen Dye”, İskoçya’nın en orijinal konaklama yeridir
Kaynak: Viola Keeve
“Bahçe Kampı ve Şovmen Karavanı” hamamı, açık mutfağı, tahta sandalyeleri, tüvit battaniyeleri ve ateş tası ile daha nostaljik – geceyi 1958’den kalma yenilenmiş bir karavanda geçiriyorsunuz. Eskiden bir samanlık olan “The Hay Loft”, bugün iki – En fazla dört kişinin konaklayabileceği katlı kat, sofistike Pencereler ve odun ateşiyle ısıtılan açık hava spa küvetidir.
Vahşi doğa arayanlar, Dye Nehri’nde yüzebilir veya 589 metre yüksekliğindeki Clachnaben’e yürüyüş yapabilir. Tesisin kendisinde bir restoran yerine ev yapımı çorbalar, somon, geyik eti, hayatta kalma rehberleri, sivrisinek kovucu ve şekerlemeler, bahçeden sebzeler ve Glen Dye tavuklarının taze yumurtaları olan bir dükkan var – ihtiyacınız olan her şey.
Sabah gökyüzü parlak kırmızıya döner. Sülünler çayır boyunca koşar. Çaydanlıkların üzerinde “Cesurların Evi” yazıyor. Izgara yapmak için Big Green Egg cihazları mevcuttur. Buradaki her şey iyi düşünülmüş ve tasarlanmış. “Glen Dye’ı Bir Sır Olarak Tutun” – bir duvarda neon sarısı ile süslenmiş bu slogan, elbette dindar bir dilektir, çünkü konaklama yerleri genellikle tamamen dolu. Yine de 12.000 hektarlık tesis son derece ferah ve diğer konuklarla neredeyse hiç karşılaşmıyorsunuz.
Glen Dye, altı çocuklu iki Londralıya, Caroline ve Charlie Gladstone’a ait. Büyük şehri geride bıraktılar, Dye Nehri’ne taşındılar, aile evlerinin tarihi binalarını yeniden düzenlediler. Sir Charles Angus Gladstone, Fasque ve Balfour’un 8. Baronu, resmi adıyla Charlie ve karısı, özgürce tercüme edilen “Rahatlık yavaş bir ölümdür” sloganlarına sadık kalarak, naneli tereyağında salatalık dilimleriyle yetinmiyor: “Rahatlık yol açar” çürümek.” Aynen öyle.
İpuçları ve bilgiler:
Ulaşım: Örneğin Ryanair veya Easyjet (Berlin ve Hamburg’dan), Lufthansa (Frankfurt ve Münih’ten) veya Eurowings (Düsseldorf ve Köln’den) ile Edinburgh’a aktarmasız uçuşlar.
Konaklama: Altı konuk için Kennels Cottage, gecelik 2.750 £’dan (3.100 €), Glenfeshie Lodge’da iki geceye kadar on bir konuk için 9.500 £’dan (10.800 €), glenfeshie.scot adresinden rezervasyon yaptırılabilir. The Fife Arms, çift kişilik odalar 390 £ (440 €), thefifearms.com. Glen Dye Kabinleri ve Kulübeler 245 £ (278 €), glendyecabinsandcottages.com.
Ziyaret etmek: Nisan’dan Temmuz’a kadar açık olan Balmoral Şatosu, 18 avroya eşdeğer bilet (balmoralcastle.com); Royal Lochnagar, £20’den başlayan turlar (malts.com/en-gb/distilleries/royal-lochnagar/tours)
Ek Bilgiler: ziyaretscotland.com
Araştırma, Visit Scotland, Glen Dye Cabins & Cottages ve The Fife Arms tarafından desteklenmiştir. Şeffaflık ve gazetecilik bağımsızlığı standartlarımızı axelspringer.com/de/Werte/downloads adresinde bulabilirsiniz.
Burası, üçüncü taraf içeriğini bulacağınız yerdir
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.
Wbir yer için şapka: Braemar, 500 nüfuslu, İskoçya’nın en soğuk yeri (rekor: eksi 27 derece), köy vahşi bir nehirle bölünmüş. Oraya sadece bir yol çıkar. İstasyonda tren durmaz; 1966 yılına kadar Royal Deeside Demiryolu, Kraliçe Victoria da dahil olmak üzere kraliyet ailesini Highlands’e getirdi. Otelde “The Fife Arms” elinden bir eskiz asıyor, John Brown tarafından vurulan bir geyiği, av arkadaşını ve daha fazlasını gösteriyor. Sekiz yaşından beri resim dersleri alıyor.
Yetenek aileden gelir. Galler Prensi, şimdi III. Charles olan üç suluboya, kahvaltı salonuna giden koridorda asılı duruyor. Merdiven, Los Angeles’tan Richard Jackson tarafından renkli cam boynuzlardan yapılmış bir neon avize ile aydınlatılıyor. Burada “Picasso’nun altında” çay içilir. Konuklar Highland Games’i izlemek için Braemar’a gelirdi, şimdi ise Fife Arms için.
Bu, bir zamanlar etkili sanat tüccarları Manuela ve Iwan Wirth satın alıp 46 odaya küçültüp sahip oldukları her şeyle doldurana kadar otobüs turistleri için bir duraktı: para, fikirler, cesaret. Zevkli ve konforlu bir şekilde döşenmiş süitler ve konuk odaları da dahil olmak üzere otel genelinde dağıtılan harika sanat eserleri. 2019’da Charles açılışta yer aldı.
Kaynak: İnfografik DÜNYA
Zenginler sanat eseri satılmak istemezler, bir yaşam tarzı isterler. Bu, Highlands’deki inanılmaz otelleri de dahil olmak üzere Hong Kong, Zürih, New York, Los Angeles ve Londra’da galerilere sahip olan İsviçreli çiftin başarı reçetesidir. Yelekli ve örgü çoraplı adamlar burada şömineyi yakıyor.
ayrıca oku
Bazı konuklar, sanki bir envantermiş gibi, kanepelerde yarı uzanmış bir şekilde kitap okurlar. Diğerleri bir Brueghel’in altında ladin tik ağacına bürünür veya Elsa’nın Man Ray’in fotoğrafları ve büyük boy örümcek heykelleriyle tanınan Louise Bourgeois’nın dokumalarıyla süslenmiş barında bir kokteyl yudumlar. Bourgeois’in ebeveynleri dokumacıydı. Hayatını farklı dokudu, sanatçı oldu.
Antika aynalı küresi ve Art Deco tabureleriyle bar, Elsa Schiaparelli’ye saygı duruşunda bulunuyor. Tasarımcı, Dalí ve Picasso gibi sanatçılarla arkadaştı. Bir festivalde gerçeküstü bir ağaç olarak göründüğünde, Coco Chanel rakibini bir şamdanla ateşe verdi. “Şok edici pembe” Schiaparelli’nin rengiydi, burada ravent bazlı bir kokteyl başka nasıl adlandırılabilirdi?
Ekose etek ve örgü çorap olmazsa olmaz: “Fife Arms” çalışanı
Kaynak: Fife Arms
Yaylaları keşfetmenin en iyi yolu, Fife Arms viski elçisi Katy Fennema’dır. Jeep Yürüyüş Turunun en önemli özelliği, Kraliçe Annemin en sevdiği piknik yerinin yakınında, şu anda harabe halinde olan yasadışı Auchtavan İçki Fabrikasıdır. Eğrelti otları, dağlar, yosun ve fundalık, enginlik ve çoraklık: Kraliçe Victoria burayı “sert manzara” olarak adlandırırdı.
Yağmur yağıyor, soğuk yaklaşıyor – koyun postuna sarılı bir konuk mutlu bir şekilde “gerçek hava” diyor ve otelin mavi-yeşil ekose ile kaplı arazi aracına biniyor. Nadiren çok kareli sürdü. Artık asil olmayacağını düşünüyorsun – ve yanılıyorsun.
Gri tüvit takım elbiseli yaşlı bir beyefendi patikadan geliyor, şapkasını yüzüne kadar indirmiş. Yoldan geçenleri güler yüzle karşılar. Charles III Bu kral. Sepet ile. Mevsime bağlı olarak otlar, meyveler veya mantarlar toplar. Herkes gibi bir İskoçya hayranı mı? Neredeyse. Arabası, güvenliği ve şoförü aşağıda bekliyor. Elizabeth II’nin öldüğü kraliyet konutu Balmoral çok uzak değil.
Her odada sanat: “Fife Arms”ta misafirler pek çok hazine arasında uyurlar.
Kaynak: Fife Arms
Fife Arms’a dönerken kraliyet sığırlarını, Dee Nehri’ni ve mahkemeye giden bir satıcı olan Royal Lochnagar viski imalathanesini geçeceksiniz. Royal Lochnagar’ı uzun süredir denediniz – bir zamanlar kütüphane olan, şimdi otelin viski barı olan “Bertie’s”de. İskoçya’dan ve dünyanın her yerinden şişeler burada saklanır. Kırmızı kanepeler, 15 kişilik, şöminede odunlar yanıyor.
Adını Kraliçe Victoria’nın canlı ve eksantrik olan en büyük oğlundan alan, içine gömülecek bir yer. 365 çeşidin sunulduğu, çiçekli, meyveli ve “kötü şeyler”, ciddi uzmanlar için bir tadım odası. En pahalı yudum: £750. 40 yaşında bir Dalmore. Sipariş vermediyseniz, hala kokusunu alabilirsiniz. Şimdi hiçbir şey düşürme!
Oteldeki bu kadar çok değerli hazine varken şu soru ortaya çıkıyor: Hiç bir şey kurtuldu mu? Fife Arms’ın sanat direktörü Lorraine Grant, “Göze batmayan, gelişmiş bir güvenlik sistemi var” diyor. “Bir minibüsün yanaştığını duyduğumuzu varsayalım. Bölge, yalnızca kraliyet ailesi yüzünden İskoçya’nın en iyi korunan bölgelerinden biri.” İlk gün yalnızca beş kiloluk bir parmak izi gitti, diyor. Bina genelinde 16.000 sanat objesi ile fena bir rekor değil.
Yaylalarda: “Glenfeshie Malikanesi”
Çamların arasında bir kraliçenin av köşkü yatıyor. Kraliçe Victoria, 1860 yılında çizim öğretmeni Edwin Landseer ile Feshie kıyılarında eski ahşap kulübeleri keşfettiğinde günlüğüne “çok güzel bir yer” notu düşmüştü. Vadide İskoçya’nın özünü resmetti: gri-mor dağların sisinde bir açıklıkta bir geyik, ilk ışıkta, boynuzları kalkmış, görkemli, yalnız: “Glen’in Hükümdarı”.
“The Crown” ve “The Queen” dizilerinin bölümlerinin Cairngorms Ulusal Parkı’ndaki “Glenfeshie Lodge”da yaratılmış olmasına şaşmamalı. Tasarımcı Ralph Lauren, orman evini geleneksel bir şekilde döşemiştir. Sekiz konuk için iki gece yaklaşık 10.000 avroya mal oluyor. Mülkü geçici olarak saklanma yeri olarak kullanan Victoria’nın zamanında olduğu gibi, bazıları şömineli ve sayvanlı yataklı en az yedi oda var.
Şimdi Danimarkalı bir milyardere ait: Zalando’nun ana hissedarı Anders Holch Povlsen, İskoçya’da Kral III. – Bataklıklar, ormanlar, göller, bir düzine mülk.
Bol miktarda yastık ve mum: Glenfeshie Lodge, Ralph Lauren tarafından döşenmiştir.
Kaynak: The New York Times/Redux/laif
Bahsedilen kır evi ve iki kır evi, “Glenfeshie Malikanesi” nin bir parçasıdır. Kennels Cottage, ana evden daha basit ama yine de birinci sınıf. Mülkün köpek bakıcısının (“kulübe adamı”) bir zamanlar burada yaşadığı gerçeği, artık Feshie’nin kıyısındaki taş evden anlaşılmıyor. İçerisi rahat ve modern görünüyor, bolca kürk ve ahşap, bolca dumanlı mavi ve bej.
Konuklar tesis bünyesinde midilli pikniği, sinek balıkçılığı, ata binme veya off-road turları için rezervasyon yaptırabilir ancak bu aktivite ek ücrete tabidir. Povlsen’in 200 yıllık projesine “Wildland” adını veriyor. Ağaçlandırma bunun bir parçası, birçok çam ağacı dikildi, böylece bölge Kraliçe Victoria’nın günlerinde olduğu gibi görünüyor.
Wilderness Deluxe: “GlenDyeCabins & Cottages”
İlk bakışta, Aberdeen’deki Glen Dye Cabins & Cottages’ın herhangi bir muhteşem konforu yok. Konukların “Glen Arms” pub’a kendi içeceklerini getirmeleri, ocağı ve saunayı da ısıtmaları gerekmektedir. Ancak ikinci bakışta özel olan şey ortaya çıkıyor, mükemmellik kavramı, her şey bir tasarım dergisinde olduğu gibi küratörlüğünü yapıyor.
Siteye yayılmış on bir konaklama yeri, kabinler, evler ve eski karavanlar bulunmaktadır. Bunlardan biri, toplam altı konuk kapasiteli “North Lodge & River Cabin” olarak adlandırılır. İyi bir plak koleksiyonu, Japon mutfak bıçakları, Mısır pamuğundan çarşafları ve sınırsız yakacak odunu var.
Tarz sahibi kamp: “Glen Dye”, İskoçya’nın en orijinal konaklama yeridir
Kaynak: Viola Keeve
“Bahçe Kampı ve Şovmen Karavanı” hamamı, açık mutfağı, tahta sandalyeleri, tüvit battaniyeleri ve ateş tası ile daha nostaljik – geceyi 1958’den kalma yenilenmiş bir karavanda geçiriyorsunuz. Eskiden bir samanlık olan “The Hay Loft”, bugün iki – En fazla dört kişinin konaklayabileceği katlı kat, sofistike Pencereler ve odun ateşiyle ısıtılan açık hava spa küvetidir.
Vahşi doğa arayanlar, Dye Nehri’nde yüzebilir veya 589 metre yüksekliğindeki Clachnaben’e yürüyüş yapabilir. Tesisin kendisinde bir restoran yerine ev yapımı çorbalar, somon, geyik eti, hayatta kalma rehberleri, sivrisinek kovucu ve şekerlemeler, bahçeden sebzeler ve Glen Dye tavuklarının taze yumurtaları olan bir dükkan var – ihtiyacınız olan her şey.
Sabah gökyüzü parlak kırmızıya döner. Sülünler çayır boyunca koşar. Çaydanlıkların üzerinde “Cesurların Evi” yazıyor. Izgara yapmak için Big Green Egg cihazları mevcuttur. Buradaki her şey iyi düşünülmüş ve tasarlanmış. “Glen Dye’ı Bir Sır Olarak Tutun” – bir duvarda neon sarısı ile süslenmiş bu slogan, elbette dindar bir dilektir, çünkü konaklama yerleri genellikle tamamen dolu. Yine de 12.000 hektarlık tesis son derece ferah ve diğer konuklarla neredeyse hiç karşılaşmıyorsunuz.
Glen Dye, altı çocuklu iki Londralıya, Caroline ve Charlie Gladstone’a ait. Büyük şehri geride bıraktılar, Dye Nehri’ne taşındılar, aile evlerinin tarihi binalarını yeniden düzenlediler. Sir Charles Angus Gladstone, Fasque ve Balfour’un 8. Baronu, resmi adıyla Charlie ve karısı, özgürce tercüme edilen “Rahatlık yavaş bir ölümdür” sloganlarına sadık kalarak, naneli tereyağında salatalık dilimleriyle yetinmiyor: “Rahatlık yol açar” çürümek.” Aynen öyle.
İpuçları ve bilgiler:
Ulaşım: Örneğin Ryanair veya Easyjet (Berlin ve Hamburg’dan), Lufthansa (Frankfurt ve Münih’ten) veya Eurowings (Düsseldorf ve Köln’den) ile Edinburgh’a aktarmasız uçuşlar.
Konaklama: Altı konuk için Kennels Cottage, gecelik 2.750 £’dan (3.100 €), Glenfeshie Lodge’da iki geceye kadar on bir konuk için 9.500 £’dan (10.800 €), glenfeshie.scot adresinden rezervasyon yaptırılabilir. The Fife Arms, çift kişilik odalar 390 £ (440 €), thefifearms.com. Glen Dye Kabinleri ve Kulübeler 245 £ (278 €), glendyecabinsandcottages.com.
Ziyaret etmek: Nisan’dan Temmuz’a kadar açık olan Balmoral Şatosu, 18 avroya eşdeğer bilet (balmoralcastle.com); Royal Lochnagar, £20’den başlayan turlar (malts.com/en-gb/distilleries/royal-lochnagar/tours)
Ek Bilgiler: ziyaretscotland.com
Araştırma, Visit Scotland, Glen Dye Cabins & Cottages ve The Fife Arms tarafından desteklenmiştir. Şeffaflık ve gazetecilik bağımsızlığı standartlarımızı axelspringer.com/de/Werte/downloads adresinde bulabilirsiniz.
Burası, üçüncü taraf içeriğini bulacağınız yerdir
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.