eKameralı bir kadın kiraz ağacının etrafında dolaşıyor ve fotojenik bir yerde güzel bir çiçek arıyor. Aslında: Eski imparatorluk parkı olan Kyoto İmparatorluk Parkı’nda sonbaharda kiraz çiçeklerini deneyimleyebilirsiniz.
Japonya’nın eski başkentinde bisikletiyle bize eşlik eden Kitty, bunun aslında Mart’tan Nisan’a kadar gerçekleştiğini söylüyor. Daha sonra Kyoto sakinleri ve ziyaretçileri şehrin yeşil akciğerine, ağlayan kiraz ağaçlarının bulunduğu yere daha da fazla çekilir. Ancak Japonya’nın ana adasında Hint yazının genellikle ılıman geçmesi nedeniyle ağaçlar filizleniyor.
Bisiklet turu tren istasyonunda başlıyor. Bina, fütüristik yapının büyüleyici bir örneğidir; cam cepheli çelik bir iskelettir. Ancak tartışmalıydı: İnsanlar bunun eski bina yapısını bozacağından korkuyorlardı.
Kyoto’nun tapınakları ve türbeleri 2. Dünya Savaşı sırasında yıkımdan kurtuldu ve altın yapraklarla kaplı Budist tapınağı Kinkaku-ji de dahil olmak üzere UNESCO tarafından korunan binaların yoğunluğu yüksektir.
Şaşırtıcı ilk metreler
Saat sabah 10 ve bisikletler bisiklet kiralama dükkanının önünde bekliyor. Kitty şunu belirtiyor: “Ön frenler çok güçlü. Her zaman ön ve arka frenleri birlikte uygulamak daha iyidir.” Bisiklet konusunda tecrübesiz turistler için tamamen ihtiyati tedbir mi?
ayrıca oku
Kesin olan bir şey var: Kyoto yoğun bir şehir, 1,5 milyon nüfuslu bir metropol ve burada bisiklet sürmek en azından bir zorluk. İlk birkaç metre daha da şaşırtıcı: Kitty bir ara sokağa sapmış, sonuçta şehir turunun adı “Arka Sokak Turu”.
Kytos Tren İstasyonu: Bina, cam cepheleriyle fütüristik yapının büyüleyici bir örneğidir.
Kaynak: Getty Images /JNTO Japonya Ulusal Turizm Ofisi
Ancak doğu-batı karayolu Shio-koji dori’den sadece birkaç metre uzakta buranın sanki birisi ses bariyeri koymuş gibi bu kadar sessiz olacağını kimse beklemiyordu.
Pazar sabahı olması sakinliği kısmen açıklıyor. Yedinci günde, Japonya’da kamusal yaşam Hıristiyan ülkelerdeki kadar kapalı değil: mağazalar açık, insanlar işe gidiyor.
Küçük garajlı küçük evlerin yanından geçiyoruz. Düz, kare bir yol ağından geçiyoruz. Bisikletçiler için işaretler geniş ve mevcut ve çoğunlukla tek yön olarak işaretlenmiş sokaklarda neredeyse hiç arabaya rastlamıyoruz.
Bambu ormanı ve maymun parkı
Orada burada, genellikle iki çocuk koltuğu ve küçük yolcularla donatılmış bisikletler köşelerde süzülüyor. Ancak her şey Berlin’de olduğundan çok daha yavaş; burada her zaman arabaların veya aşırı hız yapan bisikletçilerin altında kalma endişesi yaşıyorsunuz.
Kyoto Japonya’nın gizli bisiklet başkenti mi? Kitty, Kyoto’daki 50 üniversiteden en azından pek çok öğrencinin bisikleti arabaya ve aynı zamanda metroya tercih ettiğini söylüyor. Ancak Kyoto Şehri Turizm Derneği’nden Maiko Sakurai, bisikletlerin alternatif bir ulaşım aracı olarak henüz pek çok kent sakinine ulaşmadığını söylüyor.
Toplu taşıma sistemi çok yağlı: “Fakat bisiklet turizmi büyüyor.”
Arashiyama: Kyoto’nun kuzeybatısındaki bambu ormanı oldukça dikkat çekici – sağanak yağmurdan sonra burada
Kaynak: Getty Images/iStockphoto /JNTO Japonya Ulusal Turizm Ofisi
Özellikle Kyoto’nun kuzeybatısında, Arashiyama’daki bambu ormanı, Iwatayama maymun parkı veya Katsura Dağı’nın muhteşem manzarasına sahip Arashiyama Park’taki seyir platformu gibi ilgi çekici yerler bulunmaktadır. Nehir, yamaçları sonbaharda en güzel renklerle parıldayan, kürekçiler için bir cennet olan Rankyo Boğazı’ndan geçerek şehre yaklaşıyor.
Çeşitli Kyoto bisiklet turu sağlayıcıları bu destinasyonları şehir gezilerine dahil etmektedir (kutuya bakınız). Eyerde tam bir gün geçirmeyi planlıyorsanız mesafeler makuldür.
Oyun kartlarının evi
Kitty dar bir köprüde duruyor. “Burası Takasegawa Kanalı.” Takase Nehri’nin bir uzantısı olarak 17. yüzyılda sellere karşı koymak için inşa edilmiş. “Ve ulaşım için kullanılıyordu.”
Pirinç, odun ve diğer ürünler su yoluyla şehre giriyordu; kanal, Kyoto’nun ekonomik kalkınmasına önemli ölçüde katkıda bulundu; bu, 19. yüzyılın sonlarından itibaren artık oyun konsollarıyla tanınan bir şirketin, Nintendo’nun şekillenmesine de yardımcı oldu.
Kitty, “Eski şirket merkezini görmek ister misin?” diye sordu. Temizlemek! Sokak dama tahtasında üç kez dönüyor. Açık renkli klinker tuğlalı bir binanın önünde duruyoruz. Japon yıldız mimar Tadao Ando tarafından yaptırılmıştır.
Duvardaki bir plaket Nintendo’nun başlangıcını anıyor: Şirket başlangıçta oyun kartları üretiyordu
Kaynak: Stefan Weissenborn
Küçük kusur: Nintendo’nun 19. yüzyılın sonlarından kalma orijinal genel merkezi artık ayakta değil, ancak binanın kapısının yanında şu anda otel olarak kullanılan bir anıt plaket var: Üzerinde “Nintendo Playing Card Co.” yazıyor BT. Kitty, “Nintendo 1889’dan itibaren burada oyun kartları yapmaya başladı” diyor.
Geyşa bölgesinde fotoğraf çekimi
Kyoto’nun beş geyşa bölgesinden biri olan ve eski ahşap evleriyle Gion’un en ünlüsü olduğu Miyagawa-cho üzerinden aynı adı taşıyan nehri geçen Kamo Köprüsü üzerinden geçiyor.
Kitty, pagodanın çift çatısının önünde poz verirken, “Kyoto’daki en eski Zen tapınağı” olan Kenninji’nin Sanmon Kapısı’na giderken fotoğraf molası veriyor.
ayrıca oku
Gion semtinin girişinde çok sayıda üniforma görebilirsiniz: Cadde biraz kalabalıklaştığında veya küçük bir inşaat alanı en ufak bir kordon altına alınmasını gerektirdiğinde, Japonya’da her şey en ince detayına kadar düzenleniyor. Biz bisikletle geçerken bir trafik polisi donanması kollarını ve bayraklarını havada sallıyor.
Yoldan geçen pek çok iyi giyimli insan Gion’da dolaşıyor: Evlenmek üzere olanların düğün albümleri için Pazar günleri burada, geleneksel şehir evlerinin arka planında fotoğrafları çekiliyor; kadınlar kimonolara sarınmış, erkekler ise kimono giymiş. ince iplik.
Gion: Kyoto’daki beş geyşa bölgesinin en ünlüsü
Kaynak: Getty Images /JNTO Japonya Ulusal Turizm Ofisi
Daha sonra Kitty bizi bir şeyler içmek için “Tiger-mochi” pastanesine götürüyor. Orada kırmızı fasulye (klasik), kestane veya tatlı patatesten yapılan macunla doldurulmuş meşhur yapışkan pirinç hamuru topları mochi’yi alabilirsiniz. Turun geri kalanı için vücuda yeterli enerjiyi veren tatlı bir patlama.
Daha sonra Jingumichi-dori Bulvarı’nda, uzaktan görülebilen Şinto tapınağı Heian-jingu’nun kırmızı badanalı kapısına doğru bisiklet sürüyoruz ve Kyoto’ya pek çok rekreasyonel değer katan Kamo Nehri’ne ulaşıyoruz: Köpekli insanlar nehir boyunca yürüyüş yapıyor. nehir kenarındaki patika, koşu, bisiklet trafiğinin yoğunluğu artıyor. Kentin kuzeyinde dağlar grinin soluk tonlarında katmanlar halinde sıralanmıştır. Büyük bir ak balıkçıl bir nehir adasında kalıyor.
İmparatorun ikamet ettiği yer
Şehrin botanik bahçesine doğru bisiklet sürmeye devam edebiliriz. Burada 12.000 farklı bitki türü yetiştirilmektedir. Ancak şehrin yeşil akciğeri olan ve geniş çakıllı yollardan geçen Imperial Park’a sapıyoruz.
Çoğunlukla piknik amacıyla kullanılan çayırlarda ginkgo ağaçları ve etkileyici çam ağaçları yetişiyor. Kitty, “Bazıları 300 yıldan daha eski olmak üzere toplam 500 tane” diye açıklıyor. Kyoto’nun eski imparatorluk sarayını yok eden büyük yangından bile sağ kurtuldular.
ayrıca oku
İmparatorluk ailesi, Tenno Meiji yönetimi altında şogunluğun ve onunla birlikte feodal sistemin kaldırıldığı, başkentin Kyoto’dan Edo’ya (şimdiki Tokyo) ve modern dünyaya giden yolun taşındığı 1868’deki Meiji Restorasyonu’nun başlangıcına kadar burada ikamet etti. milletin yolu açıldı.
İmparatorluk Parkı’na gelen bisikletçiler ve yoldan geçenlere dışarıdan nasıl görünüyor: İmparatorluk Sarayı
Kaynak: Getty Images/Prisma, Dukas aracılığıyla Universal Images Group
Sonsuz gibi görünen duvarları boyunca yuvarlandığımız bugünkü saray, 1855’ten kalma bir yeniden inşadır. Kitty, Kyoto’da yaşamayan şimdiki imparatorluk çifti Naruhito ve Masako’nun lamine bir resmini çıkarır. İmparatorluk ailesi artık Tokyo’da yaşıyor.
Dönüşte Higashinotoin dori’ye biniyoruz. Ana aks, artan trafik nedeniyle 18. yüzyılda Japonya’nın ilk tek yönlü caddesi ilan edildi.
Soldan akan trafikte soldan geçin: Japonya’nın ilk tek yönlü caddesi olan Higashinotoin dori’de genellikle seledeyken arabaya göre daha hızlısınız
Kaynak: Stefan Weissenborn
Burada trafik yine akıyor. Neyse ki bisiklet yolu var, böylece trafik sıkışıklığını bisikletle aşabiliyoruz.
İpuçları ve bilgiler
Varış: Örneğin Tayvan EVA Air ile Taipei üzerinden Tokyo’ya. Tüm Nippon Havayolları ve Lufthansa aktarmasız uçuş hizmeti sunmaktadır. Tokyo’dan Kyoto’ya direkt ve hızlı tren bağlantıları mevcuttur.
Bisiklet turları: Backstreet Turu, sırasıyla 15 ve 30 kilometreyi kapsayan yarım günlük ve tam günlük (üç veya altı saat) tur olarak sunulmaktadır. Şehrin tanınmış ve gizli manzaralarına götürür. Şehir düz bir arazi üzerinde olduğundan eğimler neredeyse yok denecek kadar azdır. Önceden düzenleme yaparak eski imparatorluk sarayını ziyaret edebilirsiniz.
Kaynak: İnfografik WELT
Rehberli bisiklet turları sunan çeşitli sağlayıcılar var; örneğin, rehber olmadan bile bisiklet ve e-bisiklet kiralayabileceğiniz Kyoto Bisiklet Turu Projesi. Üç saatlik Backstreet Turunun ücreti kişi başı yaklaşık 50 Euro’ya eşdeğerdir. Diğer bir sağlayıcı da Kamo Nehri’ne giden tüm gün süren “Kyoto tam kursunun” maliyetinin 90 avronun biraz altında olduğu Cycle Kyoto’dur. Noru Kyoto Bisiklet Turları ile “Arashimaya Bisikleti” turuna rezervasyon yaptıran herkes, e-bisikletle Kyoto’nun ünlü bambu ormanı ve diğer yerlerin arasında gezinecek ve rehberli 25 kilometrelik tur için yaklaşık 65 avroya eşdeğer bir ücret ödeyecek.
Bilgi: Japonya Turizm Ofisi JNTO; Kyoto Şehri Turizm Derneği
Geziye katılım JNTO tarafından desteklendi. Şeffaflık ve gazetecilik bağımsızlığı standartlarımıza www.axelspringer.de/unabhaengigkeit adresinden ulaşılabilir.
Japonya’nın eski başkentinde bisikletiyle bize eşlik eden Kitty, bunun aslında Mart’tan Nisan’a kadar gerçekleştiğini söylüyor. Daha sonra Kyoto sakinleri ve ziyaretçileri şehrin yeşil akciğerine, ağlayan kiraz ağaçlarının bulunduğu yere daha da fazla çekilir. Ancak Japonya’nın ana adasında Hint yazının genellikle ılıman geçmesi nedeniyle ağaçlar filizleniyor.
Bisiklet turu tren istasyonunda başlıyor. Bina, fütüristik yapının büyüleyici bir örneğidir; cam cepheli çelik bir iskelettir. Ancak tartışmalıydı: İnsanlar bunun eski bina yapısını bozacağından korkuyorlardı.
Kyoto’nun tapınakları ve türbeleri 2. Dünya Savaşı sırasında yıkımdan kurtuldu ve altın yapraklarla kaplı Budist tapınağı Kinkaku-ji de dahil olmak üzere UNESCO tarafından korunan binaların yoğunluğu yüksektir.
Şaşırtıcı ilk metreler
Saat sabah 10 ve bisikletler bisiklet kiralama dükkanının önünde bekliyor. Kitty şunu belirtiyor: “Ön frenler çok güçlü. Her zaman ön ve arka frenleri birlikte uygulamak daha iyidir.” Bisiklet konusunda tecrübesiz turistler için tamamen ihtiyati tedbir mi?
ayrıca oku
Kesin olan bir şey var: Kyoto yoğun bir şehir, 1,5 milyon nüfuslu bir metropol ve burada bisiklet sürmek en azından bir zorluk. İlk birkaç metre daha da şaşırtıcı: Kitty bir ara sokağa sapmış, sonuçta şehir turunun adı “Arka Sokak Turu”.
Kytos Tren İstasyonu: Bina, cam cepheleriyle fütüristik yapının büyüleyici bir örneğidir.
Kaynak: Getty Images /JNTO Japonya Ulusal Turizm Ofisi
Ancak doğu-batı karayolu Shio-koji dori’den sadece birkaç metre uzakta buranın sanki birisi ses bariyeri koymuş gibi bu kadar sessiz olacağını kimse beklemiyordu.
Pazar sabahı olması sakinliği kısmen açıklıyor. Yedinci günde, Japonya’da kamusal yaşam Hıristiyan ülkelerdeki kadar kapalı değil: mağazalar açık, insanlar işe gidiyor.
Küçük garajlı küçük evlerin yanından geçiyoruz. Düz, kare bir yol ağından geçiyoruz. Bisikletçiler için işaretler geniş ve mevcut ve çoğunlukla tek yön olarak işaretlenmiş sokaklarda neredeyse hiç arabaya rastlamıyoruz.
Bambu ormanı ve maymun parkı
Orada burada, genellikle iki çocuk koltuğu ve küçük yolcularla donatılmış bisikletler köşelerde süzülüyor. Ancak her şey Berlin’de olduğundan çok daha yavaş; burada her zaman arabaların veya aşırı hız yapan bisikletçilerin altında kalma endişesi yaşıyorsunuz.
Kyoto Japonya’nın gizli bisiklet başkenti mi? Kitty, Kyoto’daki 50 üniversiteden en azından pek çok öğrencinin bisikleti arabaya ve aynı zamanda metroya tercih ettiğini söylüyor. Ancak Kyoto Şehri Turizm Derneği’nden Maiko Sakurai, bisikletlerin alternatif bir ulaşım aracı olarak henüz pek çok kent sakinine ulaşmadığını söylüyor.
Toplu taşıma sistemi çok yağlı: “Fakat bisiklet turizmi büyüyor.”
Arashiyama: Kyoto’nun kuzeybatısındaki bambu ormanı oldukça dikkat çekici – sağanak yağmurdan sonra burada
Kaynak: Getty Images/iStockphoto /JNTO Japonya Ulusal Turizm Ofisi
Özellikle Kyoto’nun kuzeybatısında, Arashiyama’daki bambu ormanı, Iwatayama maymun parkı veya Katsura Dağı’nın muhteşem manzarasına sahip Arashiyama Park’taki seyir platformu gibi ilgi çekici yerler bulunmaktadır. Nehir, yamaçları sonbaharda en güzel renklerle parıldayan, kürekçiler için bir cennet olan Rankyo Boğazı’ndan geçerek şehre yaklaşıyor.
Çeşitli Kyoto bisiklet turu sağlayıcıları bu destinasyonları şehir gezilerine dahil etmektedir (kutuya bakınız). Eyerde tam bir gün geçirmeyi planlıyorsanız mesafeler makuldür.
Oyun kartlarının evi
Kitty dar bir köprüde duruyor. “Burası Takasegawa Kanalı.” Takase Nehri’nin bir uzantısı olarak 17. yüzyılda sellere karşı koymak için inşa edilmiş. “Ve ulaşım için kullanılıyordu.”
Pirinç, odun ve diğer ürünler su yoluyla şehre giriyordu; kanal, Kyoto’nun ekonomik kalkınmasına önemli ölçüde katkıda bulundu; bu, 19. yüzyılın sonlarından itibaren artık oyun konsollarıyla tanınan bir şirketin, Nintendo’nun şekillenmesine de yardımcı oldu.
Kitty, “Eski şirket merkezini görmek ister misin?” diye sordu. Temizlemek! Sokak dama tahtasında üç kez dönüyor. Açık renkli klinker tuğlalı bir binanın önünde duruyoruz. Japon yıldız mimar Tadao Ando tarafından yaptırılmıştır.
Duvardaki bir plaket Nintendo’nun başlangıcını anıyor: Şirket başlangıçta oyun kartları üretiyordu
Kaynak: Stefan Weissenborn
Küçük kusur: Nintendo’nun 19. yüzyılın sonlarından kalma orijinal genel merkezi artık ayakta değil, ancak binanın kapısının yanında şu anda otel olarak kullanılan bir anıt plaket var: Üzerinde “Nintendo Playing Card Co.” yazıyor BT. Kitty, “Nintendo 1889’dan itibaren burada oyun kartları yapmaya başladı” diyor.
Geyşa bölgesinde fotoğraf çekimi
Kyoto’nun beş geyşa bölgesinden biri olan ve eski ahşap evleriyle Gion’un en ünlüsü olduğu Miyagawa-cho üzerinden aynı adı taşıyan nehri geçen Kamo Köprüsü üzerinden geçiyor.
Kitty, pagodanın çift çatısının önünde poz verirken, “Kyoto’daki en eski Zen tapınağı” olan Kenninji’nin Sanmon Kapısı’na giderken fotoğraf molası veriyor.
ayrıca oku
Gion semtinin girişinde çok sayıda üniforma görebilirsiniz: Cadde biraz kalabalıklaştığında veya küçük bir inşaat alanı en ufak bir kordon altına alınmasını gerektirdiğinde, Japonya’da her şey en ince detayına kadar düzenleniyor. Biz bisikletle geçerken bir trafik polisi donanması kollarını ve bayraklarını havada sallıyor.
Yoldan geçen pek çok iyi giyimli insan Gion’da dolaşıyor: Evlenmek üzere olanların düğün albümleri için Pazar günleri burada, geleneksel şehir evlerinin arka planında fotoğrafları çekiliyor; kadınlar kimonolara sarınmış, erkekler ise kimono giymiş. ince iplik.
Gion: Kyoto’daki beş geyşa bölgesinin en ünlüsü
Kaynak: Getty Images /JNTO Japonya Ulusal Turizm Ofisi
Daha sonra Kitty bizi bir şeyler içmek için “Tiger-mochi” pastanesine götürüyor. Orada kırmızı fasulye (klasik), kestane veya tatlı patatesten yapılan macunla doldurulmuş meşhur yapışkan pirinç hamuru topları mochi’yi alabilirsiniz. Turun geri kalanı için vücuda yeterli enerjiyi veren tatlı bir patlama.
Daha sonra Jingumichi-dori Bulvarı’nda, uzaktan görülebilen Şinto tapınağı Heian-jingu’nun kırmızı badanalı kapısına doğru bisiklet sürüyoruz ve Kyoto’ya pek çok rekreasyonel değer katan Kamo Nehri’ne ulaşıyoruz: Köpekli insanlar nehir boyunca yürüyüş yapıyor. nehir kenarındaki patika, koşu, bisiklet trafiğinin yoğunluğu artıyor. Kentin kuzeyinde dağlar grinin soluk tonlarında katmanlar halinde sıralanmıştır. Büyük bir ak balıkçıl bir nehir adasında kalıyor.
İmparatorun ikamet ettiği yer
Şehrin botanik bahçesine doğru bisiklet sürmeye devam edebiliriz. Burada 12.000 farklı bitki türü yetiştirilmektedir. Ancak şehrin yeşil akciğeri olan ve geniş çakıllı yollardan geçen Imperial Park’a sapıyoruz.
Çoğunlukla piknik amacıyla kullanılan çayırlarda ginkgo ağaçları ve etkileyici çam ağaçları yetişiyor. Kitty, “Bazıları 300 yıldan daha eski olmak üzere toplam 500 tane” diye açıklıyor. Kyoto’nun eski imparatorluk sarayını yok eden büyük yangından bile sağ kurtuldular.
ayrıca oku
İmparatorluk ailesi, Tenno Meiji yönetimi altında şogunluğun ve onunla birlikte feodal sistemin kaldırıldığı, başkentin Kyoto’dan Edo’ya (şimdiki Tokyo) ve modern dünyaya giden yolun taşındığı 1868’deki Meiji Restorasyonu’nun başlangıcına kadar burada ikamet etti. milletin yolu açıldı.
İmparatorluk Parkı’na gelen bisikletçiler ve yoldan geçenlere dışarıdan nasıl görünüyor: İmparatorluk Sarayı
Kaynak: Getty Images/Prisma, Dukas aracılığıyla Universal Images Group
Sonsuz gibi görünen duvarları boyunca yuvarlandığımız bugünkü saray, 1855’ten kalma bir yeniden inşadır. Kitty, Kyoto’da yaşamayan şimdiki imparatorluk çifti Naruhito ve Masako’nun lamine bir resmini çıkarır. İmparatorluk ailesi artık Tokyo’da yaşıyor.
Dönüşte Higashinotoin dori’ye biniyoruz. Ana aks, artan trafik nedeniyle 18. yüzyılda Japonya’nın ilk tek yönlü caddesi ilan edildi.
Soldan akan trafikte soldan geçin: Japonya’nın ilk tek yönlü caddesi olan Higashinotoin dori’de genellikle seledeyken arabaya göre daha hızlısınız
Kaynak: Stefan Weissenborn
Burada trafik yine akıyor. Neyse ki bisiklet yolu var, böylece trafik sıkışıklığını bisikletle aşabiliyoruz.
İpuçları ve bilgiler
Varış: Örneğin Tayvan EVA Air ile Taipei üzerinden Tokyo’ya. Tüm Nippon Havayolları ve Lufthansa aktarmasız uçuş hizmeti sunmaktadır. Tokyo’dan Kyoto’ya direkt ve hızlı tren bağlantıları mevcuttur.
Bisiklet turları: Backstreet Turu, sırasıyla 15 ve 30 kilometreyi kapsayan yarım günlük ve tam günlük (üç veya altı saat) tur olarak sunulmaktadır. Şehrin tanınmış ve gizli manzaralarına götürür. Şehir düz bir arazi üzerinde olduğundan eğimler neredeyse yok denecek kadar azdır. Önceden düzenleme yaparak eski imparatorluk sarayını ziyaret edebilirsiniz.
Kaynak: İnfografik WELT
Rehberli bisiklet turları sunan çeşitli sağlayıcılar var; örneğin, rehber olmadan bile bisiklet ve e-bisiklet kiralayabileceğiniz Kyoto Bisiklet Turu Projesi. Üç saatlik Backstreet Turunun ücreti kişi başı yaklaşık 50 Euro’ya eşdeğerdir. Diğer bir sağlayıcı da Kamo Nehri’ne giden tüm gün süren “Kyoto tam kursunun” maliyetinin 90 avronun biraz altında olduğu Cycle Kyoto’dur. Noru Kyoto Bisiklet Turları ile “Arashimaya Bisikleti” turuna rezervasyon yaptıran herkes, e-bisikletle Kyoto’nun ünlü bambu ormanı ve diğer yerlerin arasında gezinecek ve rehberli 25 kilometrelik tur için yaklaşık 65 avroya eşdeğer bir ücret ödeyecek.
Bilgi: Japonya Turizm Ofisi JNTO; Kyoto Şehri Turizm Derneği
Geziye katılım JNTO tarafından desteklendi. Şeffaflık ve gazetecilik bağımsızlığı standartlarımıza www.axelspringer.de/unabhaengigkeit adresinden ulaşılabilir.