Üçüncü sınıf bir çöplük için 250 dolar. Klimadan gelen küflü hava ve Pasifik yerine otopark manzarası var. Los Angeles’ta bir gece geçirmek için bir otelden daha iyi yollar var.
Bunu yılın üçte birini arabada geçiren ve geceleri hiç dışarı çıkmayan Brock Keen’den daha iyi kimse bilemez. Oregonlu milyoner ve etkileyici, “Çünkü bu turlarda sadece çölde veya dağlarda değil, aynı zamanda şehirde de bir çatı çadırında uyuyorsunuz” diyor. Bugün Hollywood Hills’de sürdüğü vagon kompleksinde kanıt istiyor.
Pasifik Okyanusu’nun yukarısında yarım daire şeklinde park edilmiş üç araba ve ilk başta tavan bagajı dışında hiçbir şey gözünüze çarpmıyor. Ancak akşam pusunda şehir arka planda kaybolurken, Keen ve konukları birkaç basit adımda çatı katlarını açar, merdivenler kurar, rüzgara karşı birkaç sıra gerer ve geceye hazırlanır.
Hızla kurun: ABD’de çatı çadırlarıyla bir Porsche gecelik kampı
Kaynak: dpa-tmn
Daha metropolün ışık denizi tüm görkemiyle parlamadan önce arabalarının tavanına çıkıp uyku tulumlarının içine giriyor, rahat şiltelere uzanıyor ve daha sakin ve huzurlu bir uykuya dalıyorlar. mega şehir. Keen, “Doğanın ıssızlığı ile büyük şehrin koşuşturması arasında kolayca gidip gelebilirsiniz, çok uzaklarda ve tam ortasındasınız,” diyor.
Kamp patlaması yaşanıyor – ve bununla birlikte çatı çadırı
Amerikalı iyi bir arkadaştır. Çünkü kamp endüstrisi en geç Corona’dan bu yana patlama yaşıyor, endüstri derneği CIVD’yi bildiriyor. Ve mobil evler pahalı olduğundan, uzun teslimat sürelerine sahip olduğundan ve tatiller arasında günlük kullanımda birkaç taviz gerektirdiğinden, bazı tatilciler arabalarının çatısına çıkıp çadırlarda uyurlar.
ayrıca oku
Tasarım profesörü Paolo Tumminelli’ye göre, boş zaman araştırmacılarının pandemiyle ilgili açıklamalarının psikolojiyle de bir ilgisi var: “Bugün her hostele tasarım oteli deniyorsa ve hatta kamp alanları bile bir spa sunuyorsa, hızlı ve yeni-ekolojik yollar arıyor. sosyal muhafazakarlıktan kopuş Doğu Almanya Trabis’inde bir zamanlar “Pension Sachsenruh” olarak tahtta duran çatı çadırını “New Cool” ilan ettiler.
Sunulan çeşitli modeller
Örneğin, dış mekan teçhizatı uzmanı Globetrotter, çatı konstrüksiyonunun klasik çadıra göre bir dizi avantajı olduğunu öne sürüyor ve nadiren beş dakikadan fazla süren daha hızlı inşaata işaret ediyor. Bölgeye ve yerel faunaya bağlı olarak, yerden iki metrelik bir güvenlik mesafesi de zarar vermez – özellikle burada, Malibu dağlarında, zaman zaman pumaların görüldüğü yer.
Çatıdaki kabin: Brock Keen, kamp yaparken bile Porsche’si olmadan yapmak istemiyor
Kaynak: dpa-tmn
Globetrotter’a göre farklı yapılar sunuluyor: Sert kabuklu, kurulduğunda çatı olan çadırlar var, havada geleneksel payandalar yerine sadece şişirilmiş tüplerle şekillenen kaleler var. Bir de çift katlı çadırlar var, ancak yana açıldıktan sonra tam boyutlarını alıyorlar ve dört kişiye kadar yer sunuyorlar.
Arabanın ağırlığına dikkat
ADAC’a göre hangi yapıyı seçerseniz seçin, dikkat edilmesi gereken en önemli şey ağırlıktır. Ve iki kez. Çünkü araba söz konusu olduğunda dinamik ve statik tavan yükü arasında bir ayrım yapılır. İlki, hareket halindeki araç için geçerlidir ve boş çadır tarafından aşılmamalıdır – bu, iki yüz ağırlığın altındaki ağırlıklarda nadiren bir sorundur.
İkincisi, sabit araba için geçerlidir ve ayrıca çatı çadırında oturanları da içerir – bu nedenle, akrabalarınız ve akrabalarınızla tatile giderseniz, önceden tartıya çıkmalı ve arabanızın kullanım talimatlarını incelemelisiniz. Ancak Teknik İzleme Derneği (GTÜ), birçok üreticinin beraberindeki belgelerde dinamik çatı yükü dışında başka bilgi vermediğine dikkat çekiyor.
Bu tür durumlarda yalnızca içgüdülerinize güvenmek istemiyorsanız, yalnızca satıcıya veya üreticiye sorabilir, benzer arabalara sahip benzer düşünen insanlar için İnternet’te arama yapabilir veya yer çadırına geçebilirsiniz.
Kamp için spor araba ile
Çoğu çatı kampçısının bir SUV’de veya en azından bir istasyon vagonunda seyahat etmesi muhtemel olsa da, Brock Keen baştan aşağı bir benzin kafalıdır ve bu nedenle çatı katını bir Porsche’ye bağlar.
“Sonuçta, araba sürerken eğlenmeyi kaçırmak istemiyorum” diyor. Bir mobil ev daha rahat olsa bile, rota seçerken bu onu çok fazla kısıtlar. Instagram’da ünlü yaptı ve Almanya’da da sosyal ağları dolduran daha fazla taklitçi buluyor.
ABD’li etkileyici Brock Keen, yaşam tarzını hayranlarına romantik bir şekilde sunuyor
Kaynak: dpa-tmn
Dag Rogge, Almanya’da da giderek daha fazla sayıda üreticinin aksesuar yelpazesine çatı çadırlarını dahil ettiğini, arazi sahnesinden özel tedarikçilerden bahsetmeye bile gerek olmadığını söylüyor. Düsseldorf acentesi APS’nin başkanıdır ve dünyanın her yerinde insanların genellikle çatı çadırında uyuduğu macera gezileri düzenler.
Fiyatların ucu açık
Hırdavatçı ürünleri ve minyatür modeller için fiyatları 800 Euro’dan, uzman perakendecilerin modelleri için yaklaşık 2000 Euro’ya kadar tahmin ediyor: “Ama üst sınır yok, özellikle de yerden yüksekliği olan tenteler söz konusu olduğunda.”
Bu tür teklifler sunanlar artık sadece Land Rover veya Mitsubishi gibi klasik arazi araçlarının üreticileri değil. Ancak çadırlar uzun süredir Mini gibi markalardan temin edilebiliyor ve Porsche bile insanlardan çatı çadırında uyumalarını istiyor. Üreticiye göre bu, rüzgar tünelinde optimize edildi ve özellikle özenle inşa edildi, ancak 5000 Euro’nun hemen altında, aynı zamanda ölçeğin üst ucunda yer alıyor.
Mini gibi markalar için de uygun çatı tenteleri bulunmaktadır.
Kaynak: dpa-tmn
Çatı çadırı en küçük yolculuğu bile bir yolculuğa dönüştürür ve gece kamarası beş dakika içinde hazır olur. Ancak bir sorun var – en azından Almanya’da: İskandinavya’nın hemen her yerinde kamp kurabilirsiniz, ancak ADAC, Almanya’da vahşi doğada kamp yapmanın yasak olduğu konusunda uyarıyor. Araba sürmeye zinde kalmanıza yardımcı olacaksa, istediğiniz zaman arabada uyuyabilirsiniz. Ancak tente, bahçe mobilyası veya ızgara gibi ekstralar artık tabudur.
Daha fazla ipucu ve referans:
Brock Keen’in işi daha kolay: Malibu sahilinde gün ufukta ağır ağır ağarırken, “Amerika’da kamp yapmaya aslında her yerde izin veriliyor, ancak açıkça yasaklanmamıştır,” diye heyecanla bir teneke kutudan ilk fincan kahvesini içiyor.
Çadır römorku – WELT yeni kamp yapma yöntemini test ediyor
Bunu yılın üçte birini arabada geçiren ve geceleri hiç dışarı çıkmayan Brock Keen’den daha iyi kimse bilemez. Oregonlu milyoner ve etkileyici, “Çünkü bu turlarda sadece çölde veya dağlarda değil, aynı zamanda şehirde de bir çatı çadırında uyuyorsunuz” diyor. Bugün Hollywood Hills’de sürdüğü vagon kompleksinde kanıt istiyor.
Pasifik Okyanusu’nun yukarısında yarım daire şeklinde park edilmiş üç araba ve ilk başta tavan bagajı dışında hiçbir şey gözünüze çarpmıyor. Ancak akşam pusunda şehir arka planda kaybolurken, Keen ve konukları birkaç basit adımda çatı katlarını açar, merdivenler kurar, rüzgara karşı birkaç sıra gerer ve geceye hazırlanır.
Hızla kurun: ABD’de çatı çadırlarıyla bir Porsche gecelik kampı
Kaynak: dpa-tmn
Daha metropolün ışık denizi tüm görkemiyle parlamadan önce arabalarının tavanına çıkıp uyku tulumlarının içine giriyor, rahat şiltelere uzanıyor ve daha sakin ve huzurlu bir uykuya dalıyorlar. mega şehir. Keen, “Doğanın ıssızlığı ile büyük şehrin koşuşturması arasında kolayca gidip gelebilirsiniz, çok uzaklarda ve tam ortasındasınız,” diyor.
Kamp patlaması yaşanıyor – ve bununla birlikte çatı çadırı
Amerikalı iyi bir arkadaştır. Çünkü kamp endüstrisi en geç Corona’dan bu yana patlama yaşıyor, endüstri derneği CIVD’yi bildiriyor. Ve mobil evler pahalı olduğundan, uzun teslimat sürelerine sahip olduğundan ve tatiller arasında günlük kullanımda birkaç taviz gerektirdiğinden, bazı tatilciler arabalarının çatısına çıkıp çadırlarda uyurlar.
ayrıca oku
Tasarım profesörü Paolo Tumminelli’ye göre, boş zaman araştırmacılarının pandemiyle ilgili açıklamalarının psikolojiyle de bir ilgisi var: “Bugün her hostele tasarım oteli deniyorsa ve hatta kamp alanları bile bir spa sunuyorsa, hızlı ve yeni-ekolojik yollar arıyor. sosyal muhafazakarlıktan kopuş Doğu Almanya Trabis’inde bir zamanlar “Pension Sachsenruh” olarak tahtta duran çatı çadırını “New Cool” ilan ettiler.
Sunulan çeşitli modeller
Örneğin, dış mekan teçhizatı uzmanı Globetrotter, çatı konstrüksiyonunun klasik çadıra göre bir dizi avantajı olduğunu öne sürüyor ve nadiren beş dakikadan fazla süren daha hızlı inşaata işaret ediyor. Bölgeye ve yerel faunaya bağlı olarak, yerden iki metrelik bir güvenlik mesafesi de zarar vermez – özellikle burada, Malibu dağlarında, zaman zaman pumaların görüldüğü yer.
Çatıdaki kabin: Brock Keen, kamp yaparken bile Porsche’si olmadan yapmak istemiyor
Kaynak: dpa-tmn
Globetrotter’a göre farklı yapılar sunuluyor: Sert kabuklu, kurulduğunda çatı olan çadırlar var, havada geleneksel payandalar yerine sadece şişirilmiş tüplerle şekillenen kaleler var. Bir de çift katlı çadırlar var, ancak yana açıldıktan sonra tam boyutlarını alıyorlar ve dört kişiye kadar yer sunuyorlar.
Arabanın ağırlığına dikkat
ADAC’a göre hangi yapıyı seçerseniz seçin, dikkat edilmesi gereken en önemli şey ağırlıktır. Ve iki kez. Çünkü araba söz konusu olduğunda dinamik ve statik tavan yükü arasında bir ayrım yapılır. İlki, hareket halindeki araç için geçerlidir ve boş çadır tarafından aşılmamalıdır – bu, iki yüz ağırlığın altındaki ağırlıklarda nadiren bir sorundur.
İkincisi, sabit araba için geçerlidir ve ayrıca çatı çadırında oturanları da içerir – bu nedenle, akrabalarınız ve akrabalarınızla tatile giderseniz, önceden tartıya çıkmalı ve arabanızın kullanım talimatlarını incelemelisiniz. Ancak Teknik İzleme Derneği (GTÜ), birçok üreticinin beraberindeki belgelerde dinamik çatı yükü dışında başka bilgi vermediğine dikkat çekiyor.
Bu tür durumlarda yalnızca içgüdülerinize güvenmek istemiyorsanız, yalnızca satıcıya veya üreticiye sorabilir, benzer arabalara sahip benzer düşünen insanlar için İnternet’te arama yapabilir veya yer çadırına geçebilirsiniz.
Kamp için spor araba ile
Çoğu çatı kampçısının bir SUV’de veya en azından bir istasyon vagonunda seyahat etmesi muhtemel olsa da, Brock Keen baştan aşağı bir benzin kafalıdır ve bu nedenle çatı katını bir Porsche’ye bağlar.
“Sonuçta, araba sürerken eğlenmeyi kaçırmak istemiyorum” diyor. Bir mobil ev daha rahat olsa bile, rota seçerken bu onu çok fazla kısıtlar. Instagram’da ünlü yaptı ve Almanya’da da sosyal ağları dolduran daha fazla taklitçi buluyor.
ABD’li etkileyici Brock Keen, yaşam tarzını hayranlarına romantik bir şekilde sunuyor
Kaynak: dpa-tmn
Dag Rogge, Almanya’da da giderek daha fazla sayıda üreticinin aksesuar yelpazesine çatı çadırlarını dahil ettiğini, arazi sahnesinden özel tedarikçilerden bahsetmeye bile gerek olmadığını söylüyor. Düsseldorf acentesi APS’nin başkanıdır ve dünyanın her yerinde insanların genellikle çatı çadırında uyuduğu macera gezileri düzenler.
Fiyatların ucu açık
Hırdavatçı ürünleri ve minyatür modeller için fiyatları 800 Euro’dan, uzman perakendecilerin modelleri için yaklaşık 2000 Euro’ya kadar tahmin ediyor: “Ama üst sınır yok, özellikle de yerden yüksekliği olan tenteler söz konusu olduğunda.”
Bu tür teklifler sunanlar artık sadece Land Rover veya Mitsubishi gibi klasik arazi araçlarının üreticileri değil. Ancak çadırlar uzun süredir Mini gibi markalardan temin edilebiliyor ve Porsche bile insanlardan çatı çadırında uyumalarını istiyor. Üreticiye göre bu, rüzgar tünelinde optimize edildi ve özellikle özenle inşa edildi, ancak 5000 Euro’nun hemen altında, aynı zamanda ölçeğin üst ucunda yer alıyor.
Mini gibi markalar için de uygun çatı tenteleri bulunmaktadır.
Kaynak: dpa-tmn
Çatı çadırı en küçük yolculuğu bile bir yolculuğa dönüştürür ve gece kamarası beş dakika içinde hazır olur. Ancak bir sorun var – en azından Almanya’da: İskandinavya’nın hemen her yerinde kamp kurabilirsiniz, ancak ADAC, Almanya’da vahşi doğada kamp yapmanın yasak olduğu konusunda uyarıyor. Araba sürmeye zinde kalmanıza yardımcı olacaksa, istediğiniz zaman arabada uyuyabilirsiniz. Ancak tente, bahçe mobilyası veya ızgara gibi ekstralar artık tabudur.
Daha fazla ipucu ve referans:
Brock Keen’in işi daha kolay: Malibu sahilinde gün ufukta ağır ağır ağarırken, “Amerika’da kamp yapmaya aslında her yerde izin veriliyor, ancak açıkça yasaklanmamıştır,” diye heyecanla bir teneke kutudan ilk fincan kahvesini içiyor.
Çadır römorku – WELT yeni kamp yapma yöntemini test ediyor