Fikir Çılgın bir yolculuk
Servis çalışanına “Bu, paradan tasarruf etmenizi ve beni stresten kurtarıyor” diyorum; cevap beni şaşırtıyor
Yazarımız Berlin’den Amsterdam üzerinden New York’a uçmak istiyordu. Kalkış sırasında yoğun kar yağdığı için kendisini ve havayolu sıkıntısını zamanında kurtarmaya çalıştı. Ancak KLM’nin tepkisinin verimlilikle hiçbir ilgisi yoktu. Ve tek sürpriz bu olmamalı.
Şu tarihten itibaren: 15 Aralık 2023| Okuma süresi: 4 dakika
KLM ile New York’a uçuş mu? Yazarımız için bu, dindar bir dilek olarak kaldı
Kaynak: Picture Alliance/NurPhoto/Nicolas Economou
WELT podcast’lerimizi buradan dinleyebilirsiniz
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
Jbunu zaten herkes yaşamıştır. Havaalanına zamanında varsanız bile uçuş pek başarılı olmuyor. Gecikmeler artık demiryolunun endişesi değil. Dünyanın en eski havayolu şirketi Royal Dutch havayolu KLM ile tek uçuşta neler olabileceğini artık deneyimlemiş oldum.
Hikayem, Berlin’den Amsterdam üzerinden New York’a tarifeli uçuşumdan bir gün önce başlıyor. Berlin yoğun kar yağışına maruz kalıyor ve bu genellikle kaosa neden oluyor ve sadece sokaklarda değil. BER’den kalkışları kontrol ediyorum – istisnasız hepsi gecikti.
Ertesi gün kar yağacağı tahmin edildiğinden ve Amsterdam’da tren değiştirmek için yalnızca 75 dakikam olduğundan KLM servis yardım hattını arıyorum. Önerim: “Berlin’den Amsterdam’a sunduğunuz daha önceki dört uçuştan birine yeniden rezervasyon yaptırmayı tercih etmez miyiz? Bu, New York uçuşumu kaçırırsam paradan tasarruf etmenizi ve beni stresten kurtarabilir.”
Cevap beni şaşırtıyor: “İstersen 395 euro ücret karşılığında sana yeniden rezervasyon yaptırabilirim. Aksi takdirde bilgisayarım yarın zamanında uçacağınızı söylüyor ve bunu yaptığı sürece size yeniden rezervasyon yaptırmak için bir neden göremiyorum.” “Evet, ama hava durumu raporu…!” “Dinle, hiçbirimiz yapamayız. geleceğe git Bak.” Haklı olduğu yerde haklıdır.
Kar, elektrik kesintisi ama bununla bitmiyor
Ertesi gün kalkıştan üç saat önce BER’deyim. “Zamanında varabilecek miyiz?” Check-in kontuarındaki bayan “Artık şans yine biraz daha arttı” diyor. “Bugün elektrik kesintisi yaşadık ve hiçbir şey işe yaramadı. Ama şimdi yine oldukça iyi bir şekilde arayı kapatıyoruz.” Kar, elektrik kesintisi ve işte geliyor: Hala uçağa zamanında yetiştim. Ancak 1:15 saatlik uçuş süresi yine 3:50 saate dönüyor. Makinemizin buzunun çözülmesi için BER’de iki buçuk saat bekliyoruz.
ayrıca oku
Amsterdam’a vardığımda New York’a uçağım çoktan Atlantik’in üzerindeydi. KLM kontuarından gecelik konaklama için bir kupon ve çeşitli yemek kuponları alıyorum ve bana yeni bir uçuş tahsis ediliyor. Sabah 8:30’da Delta ile New York’a doğru yola çıkmayı planlıyoruz.
Reklamcılık:
WELT ile daha ucuz uçuşlar ayırtın: Flugladen.de kuponu
Geceyi havaalanından çok uzak olmayan bir yerde geçiriyorum ve sabah 6:15’e havaalanı servisine rezervasyon yaptırıyorum. Beni havaalanına bıraktığında, gösterge panosunda hemen kalkışımın saat 11:10’a ertelendiğini görüyorum.
Yazarın uygulaması aynı zamanda gecikme dahil yeni uçuşu da gösteriyor
Kaynak: Stefan Frommann
Makine hâlâ bir yere doğru yolda. New York’a tam 18 saat geç varıyorum. Bu yüzden bir otelde gecelik konaklama ve JFK’den ücretsiz transfer rezervasyonu yaptırdım.
New York-Berlin uçağında sürpriz
Bir hafta sonra dönüş uçuşu. New York’ta koşullar uygun bir başlangıç için idealdir. Kar yok, elektrik kesintisi yok. Aslında Amsterdam’a giden uçak piste zamanında taksiyle ulaşıyor. Ama sonra: Pilot arkasını döner ve kapıya doğru yola çıkar. Bir yolcunun hasta olduğunu ve acil tıbbi tedaviye ihtiyacı olduğunu duyurur.
Kabinde diğer tüm yolcuların fotoğraf çekmesini yasaklıyor ve kısa bir süre sonra üstümüzdeki bölmelerden el bagajımızı alıp kucağımıza almamızı istiyor. Bu, personelin bir yerde hastaya atayabilecekleri bir torba olup olmadığını kontrol etmesine olanak tanır. Bekle: uçağın her yerinde mi?
Hava yolculuğu hakkında daha fazla bilgi:
Pencerelerden birinden bakan herkes dışarıda ambulans yerine iki polis arabasının beklediğini görecektir. Artık çantalarla yapılan kampanya da anlam kazandı. Elbette istenmeyen misafirin tam olarak kim olduğunu hiçbir zaman öğrenemiyoruz. Bu yolcuyla ilgili tüm uğraş yaklaşık iki saat sürüyor.
Ve evet tahmin etmişsinizdir, elbette bu yüzden Amsterdam Berlin aktarmalı uçuşumu kaçırıyorum. Ama bu sefer saat erken. Daha sonraki bir uçağa yeniden rezervasyon yaptırdım, artık prosedürü biliyorum ve ayrıca zamanında gelmemize rağmen 75 dakika gecikti. Bu seferki sebep: Genç bir adam, uçağının daha geç olması nedeniyle annesinin biletiyle uçmak istedi. Bazı şeyler var.
Burada üçüncü taraflardan içerik bulacaksınız
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
Servis çalışanına “Bu, paradan tasarruf etmenizi ve beni stresten kurtarıyor” diyorum; cevap beni şaşırtıyor
Yazarımız Berlin’den Amsterdam üzerinden New York’a uçmak istiyordu. Kalkış sırasında yoğun kar yağdığı için kendisini ve havayolu sıkıntısını zamanında kurtarmaya çalıştı. Ancak KLM’nin tepkisinin verimlilikle hiçbir ilgisi yoktu. Ve tek sürpriz bu olmamalı.
Şu tarihten itibaren: 15 Aralık 2023| Okuma süresi: 4 dakika
KLM ile New York’a uçuş mu? Yazarımız için bu, dindar bir dilek olarak kaldı
Kaynak: Picture Alliance/NurPhoto/Nicolas Economou
WELT podcast’lerimizi buradan dinleyebilirsiniz
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
Jbunu zaten herkes yaşamıştır. Havaalanına zamanında varsanız bile uçuş pek başarılı olmuyor. Gecikmeler artık demiryolunun endişesi değil. Dünyanın en eski havayolu şirketi Royal Dutch havayolu KLM ile tek uçuşta neler olabileceğini artık deneyimlemiş oldum.
Hikayem, Berlin’den Amsterdam üzerinden New York’a tarifeli uçuşumdan bir gün önce başlıyor. Berlin yoğun kar yağışına maruz kalıyor ve bu genellikle kaosa neden oluyor ve sadece sokaklarda değil. BER’den kalkışları kontrol ediyorum – istisnasız hepsi gecikti.
Ertesi gün kar yağacağı tahmin edildiğinden ve Amsterdam’da tren değiştirmek için yalnızca 75 dakikam olduğundan KLM servis yardım hattını arıyorum. Önerim: “Berlin’den Amsterdam’a sunduğunuz daha önceki dört uçuştan birine yeniden rezervasyon yaptırmayı tercih etmez miyiz? Bu, New York uçuşumu kaçırırsam paradan tasarruf etmenizi ve beni stresten kurtarabilir.”
Cevap beni şaşırtıyor: “İstersen 395 euro ücret karşılığında sana yeniden rezervasyon yaptırabilirim. Aksi takdirde bilgisayarım yarın zamanında uçacağınızı söylüyor ve bunu yaptığı sürece size yeniden rezervasyon yaptırmak için bir neden göremiyorum.” “Evet, ama hava durumu raporu…!” “Dinle, hiçbirimiz yapamayız. geleceğe git Bak.” Haklı olduğu yerde haklıdır.
Kar, elektrik kesintisi ama bununla bitmiyor
Ertesi gün kalkıştan üç saat önce BER’deyim. “Zamanında varabilecek miyiz?” Check-in kontuarındaki bayan “Artık şans yine biraz daha arttı” diyor. “Bugün elektrik kesintisi yaşadık ve hiçbir şey işe yaramadı. Ama şimdi yine oldukça iyi bir şekilde arayı kapatıyoruz.” Kar, elektrik kesintisi ve işte geliyor: Hala uçağa zamanında yetiştim. Ancak 1:15 saatlik uçuş süresi yine 3:50 saate dönüyor. Makinemizin buzunun çözülmesi için BER’de iki buçuk saat bekliyoruz.
ayrıca oku
Amsterdam’a vardığımda New York’a uçağım çoktan Atlantik’in üzerindeydi. KLM kontuarından gecelik konaklama için bir kupon ve çeşitli yemek kuponları alıyorum ve bana yeni bir uçuş tahsis ediliyor. Sabah 8:30’da Delta ile New York’a doğru yola çıkmayı planlıyoruz.
Reklamcılık:
WELT ile daha ucuz uçuşlar ayırtın: Flugladen.de kuponu
Geceyi havaalanından çok uzak olmayan bir yerde geçiriyorum ve sabah 6:15’e havaalanı servisine rezervasyon yaptırıyorum. Beni havaalanına bıraktığında, gösterge panosunda hemen kalkışımın saat 11:10’a ertelendiğini görüyorum.
Yazarın uygulaması aynı zamanda gecikme dahil yeni uçuşu da gösteriyor
Kaynak: Stefan Frommann
Makine hâlâ bir yere doğru yolda. New York’a tam 18 saat geç varıyorum. Bu yüzden bir otelde gecelik konaklama ve JFK’den ücretsiz transfer rezervasyonu yaptırdım.
New York-Berlin uçağında sürpriz
Bir hafta sonra dönüş uçuşu. New York’ta koşullar uygun bir başlangıç için idealdir. Kar yok, elektrik kesintisi yok. Aslında Amsterdam’a giden uçak piste zamanında taksiyle ulaşıyor. Ama sonra: Pilot arkasını döner ve kapıya doğru yola çıkar. Bir yolcunun hasta olduğunu ve acil tıbbi tedaviye ihtiyacı olduğunu duyurur.
Kabinde diğer tüm yolcuların fotoğraf çekmesini yasaklıyor ve kısa bir süre sonra üstümüzdeki bölmelerden el bagajımızı alıp kucağımıza almamızı istiyor. Bu, personelin bir yerde hastaya atayabilecekleri bir torba olup olmadığını kontrol etmesine olanak tanır. Bekle: uçağın her yerinde mi?
Hava yolculuğu hakkında daha fazla bilgi:
Pencerelerden birinden bakan herkes dışarıda ambulans yerine iki polis arabasının beklediğini görecektir. Artık çantalarla yapılan kampanya da anlam kazandı. Elbette istenmeyen misafirin tam olarak kim olduğunu hiçbir zaman öğrenemiyoruz. Bu yolcuyla ilgili tüm uğraş yaklaşık iki saat sürüyor.
Ve evet tahmin etmişsinizdir, elbette bu yüzden Amsterdam Berlin aktarmalı uçuşumu kaçırıyorum. Ama bu sefer saat erken. Daha sonraki bir uçağa yeniden rezervasyon yaptırdım, artık prosedürü biliyorum ve ayrıca zamanında gelmemize rağmen 75 dakika gecikti. Bu seferki sebep: Genç bir adam, uçağının daha geç olması nedeniyle annesinin biletiyle uçmak istedi. Bazı şeyler var.
Burada üçüncü taraflardan içerik bulacaksınız
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.