Norveç'e Seyir: Hamburg'dan North Cape'e bir posta gemisi ile

Selvi

New member
Norveç'teki Hurigruten Turu, seyir klasiklerinden biridir. North Cape hattı bu deniz yolculuğunu daha da ilginç ve konforlu hale getiriyor. Yolculuğunda, “Bayan Otto Sverdrup” neredeyse iki hafta içinde on bir sahil kasabasına gidecek.


Posta gemisi rotasının klasik bir yolculukla hiç ilgisi yoktu. Hurtigruten gemileri 1893'ten beri Norveç kıyı şeridinde sürüyor.

Başlangıçta Trondheim'dan Hammerfest'e, birkaç yıl sonra, Bergen'den Rus sınırından Kirkenes'e kadar daha güneyden gitti. Bugün, on gemi on iki gün içinde bu ünlü rotada 34 bağlantı noktasına kadar başlayacak. Havila nakliye şirketinin gemileri de var.


Hayır, bu bugün klasik bir seyir değil, özellikle de gemilerin kuzeydeki şehirleri ve köyleri tedarik etmek için bir hat feribot hizmeti işletme olasılığı daha yüksek. Açık ve kapalı, çoğu zaman geceleri, bazı potansiyel yolcular için bir cazibe olarak daha fazla engel, Norveç manzara sineması kıyı rotası boyunca fiyortları, dağları ve kırmızı evleri olan küçük köyleri zorlukla dövülebilir.

Bu nedenlerden dolayı, nakliye şirketi bir şey buldu: bir posta gemisi linesehipten yolcu gemisine dönüştürüldü, “Bayan Finnmarken” “Bayan Otto Sverdrup” oldu. Kalkış limanı dağ değil Hamburg. Deniz turu “Posta Gemi Rotası'nın ayak izlerinde” ve “North Cape Line” adında pazarlanmaktadır.


Aslında, yolculuk sadece Hamburg'dan Norveç'e yolculuk nedeniyle değil, klasikten önemli ölçüde farklı. 34 liman yerine, neredeyse iki hafta içinde Norveç'te sadece on bir kıyı kasabası başlatılacak. Ve gemi bazen klasik posta nakliye bağlantı noktalarından biri olmayan yerlerde durur.

Kai'de şaşırtıcı çocuklar


Træna'da olduğu gibi. Küçük kaya takımadaları, sadece Husøy, Selvær, Sanna, Sørsandøy ve Nordsandøy'nin bulunduğu 1000'den fazla küçük ve en küçük ada dağıtılır. Kuzey Kutup Çemberinin biraz güneyinde kıyıdan sadece 65 kilometre uzaklıktadır. Sakinler esas olarak balıkçılıktan yaşıyorlar.


Yılda bir müzik festivali veya bir yolcu gemisinin yarattığı sürece burada çok fazla şey yok. Ancak, mevcut kruvaziyer gemilerine kıyasla hala sevimli küçük olan “MS Otto Sverdrup” gibi büyük bir pot, henüz Husøy'nin küçük limanına girmedi. Bu özel bir lisans ve deneyimli bir kaptan gerektirir. Bu yüzden tüm günlük bakım ve ilkokul çocukları her zaman rıhtımda ve şaşırmışlardır.


Günü kutlamak için, yolcular Husøy'yi keşfederken gemiyi bile ziyaret edebilirsiniz. Küçük turizm ofisinin başkanı, “Rotgelben Helly-Hansen ceketlerinde adanın karşısında 300 kişi yürüyüş yaptığında neredeyse bir istilaya benziyor-ama olumlu bir istila” diyor. Ziyaretçiler için ekstra kiralık bisiklet satın alındı. Bununla birlikte, çoğu hac, adanın en yüksek noktasının kısa bir süre altında Petter-Dass Şapeli'ne kadar. Orada rock takımadaları büyüleyici 360 derecelik bir manzaranız var.

Lofoten, posta gemisi rotasının zaman çizelgesinde, ancak Pure'un sevimli limanı ile en dış batı değil. Bu ada dünyasında başka hiçbir yerde, pürüzlü kaya duvarları, derin mavi deniz ve kırmızı Rorbuern, klasik balıkçı kulübelerinin dramatik bir fonu değildir.


Eski Walfängerhafen bu nedenle, Danimarka'daki ünlü taşlarla Legoland'ın bir sembolü idi. Minyatür Kayıt. Ayrıca dünyanın en kısa yer adına sahip köy olan Å de var. Sadece Trana Prodüksiyon Müzesi ve bir Stockfish Müzesi de dahil olmak üzere yaklaşık 30 listelenen evi içermektedir. Stockfish'den bahsetmişken: Yüzlerce ahşap çerçeve, bugün hala COD'nin kurutulduğu saf ve Å olarak dekoratiftir.

Yaylı Kayak Sürün


Sæbø da normal posta nakliye bağlantı noktalarından biri değildir. Liman o kadar küçük ki, büyük gemiler oraya koyamıyor ve bu nedenle yolcular ya yerel feribotla ya da ihale teknesi ile karaya getirilmeleri gerekiyor. Köy, Bondalen Vadisi'nin doğu ucundaki büyük dağlık maddeler arasında yer alan Hjørundfjord'da güzel bir konumdadır.


Keşif ekibinin başkanı Helga şöyle diyor: “Benim için Sæbø Norveç'e tipik. Büyüleyici bir manzarada bir yerde bir kilise ile küçük bir ahşap ev yerleşimi ”. Küçük konuşmalar için küçük limanda buluşan emekliler, yabancı yürüyüşçülerden çok etkilenmez. Fiyort yerleşiminin kültürü ve tarihi hakkında soruları cevaplamaktan mutluluk duyuyorsunuz.

Yerel kilisede, yerli müzisyenler bazen yerel bilge adamlarla bir konser düzenliyorlar. Geçişte sadece birkaç kilometre daha fazla, Ørsta'nın yamaçlarında veya bir gecede konaklama da dahil olmak üzere kros kayağı ile kros krosları için ilkbaharda kayak yapabilirsiniz.

Eski Gölü Buzuluna Bir Gezi


Rosendal, Hargerfjord'un çıktısında özel limandır. Düzgün 400-Soul Place, Bergen'in güneyinde yer almaktadır, bu yüzden artık posta gemi yolunda değil. Bununla birlikte, bu hiçbir şekilde çekiciliğini azaltmaz, bu sadece konumuna değil, aynı zamanda muhteşem Rönesans kilitlerine de dayanır. 17. yüzyılda Bergen'den zengin Rosenkrantz ailesi tarafından inşa edildi ve muhteşem bir gül bahçesi ile çevrili.

Rosendal'dan Bondhus'a, doğrudan fiyort boyunca sözde “buz yoluna” liderlik ediyor. Harger fiyort tipik olarak dik kaya duvarları ile sağlam değil, ama meyve bahçeleri ve küçük tarım köyleri ile neredeyse güzel. Bondhus'ta, buz çubukları takip Fonna Buzulu'ndan doğranmıştı ve balık, bira ve diğer yiyecekleri serinlemek için yerleşimlere taşındı.

Burada da iklim değişikliği zaten belirgindir, çünkü buzul ayağı kıyıdan birkaç saat yürüme mesafesindedir. Eski Lake Buzulu'ya küçük bir yürüyüş doğal bir deneyimdir. Ve sonra Bondhus'taki eski Inn “Ola Løo” da kahve ve tatlı lefse, tereyağı ve şeker ile bir tür sargı var.

Yolcu gemisi kuzey pelerinini çeviriyor


Tabii ki, Norveç'in metropolleri – Oslo hariç – post -gemi yolunun ayak izlerinde bir deniz yolculuğunda eksik olmamalı. “Otto Sverdrup”, Bergen, Ålesund, Trondheim ve Tromsø'da kapsamlı duraklar yapar.


Özel seyahatin avantajı: Görülmeye değer şehirlerdeki gemi en az altı ila yedi saat sürüyor. Bryggen, Bergen'in Hanseatic Bölgesi, Ålesund'daki Art Nouveau evleri, Trondheim Nidarosdom ve Tromsø Armal Müzesi gibi vurgular için yeterli zaman var.

Ah evet, Kuzey Cape elbette dışarıda bırakılmamalı, tabiri caizse, yolculuğun hedefi ve dönüm noktası. Alternatif olarak, Skarsvåg'ın küçük bağlantı noktası hedeflenir. Ancak, bu fırtınalı köşede, geminin çok büyük dalgalarla klasik North Cape Hall Honningsvåg'a geçmesi gerekebilir. Güvenlik hemen hemen!

North Cape hattındaki yolcular, klasik yerleşik eğlence olmadan ve nakliye sonrası bingo, shuffleboard yok, şov yok. Bunun yerine, doğa ve kültürle ilgilenenler paralarının değerini alırlar. Bilim adamları her gün Norveç kıyılarında deniz biyolojisi, balina araştırması, jeoloji veya balıkçılık üzerine ilginç dersler sunuyor.


Ve on -board fotoğrafçısı, akıllı telefonunuzla başarılı fotoğraf ve videoların nasıl çekileceği konusunda ipuçları verir. Gemide sıkıcı olacak. Aksine: Bir program öğesini kaçırmak istemiyorsanız, North Cape Line ile bir gezi çok çaba gösterebilir. Ancak rahatlamak için bir deniz günü, Hamburg'a dönerken, güneş ışığında birçoğunda birçoğunun doze ve yolculuğu tekrar gözden geçirin.

İpuçları ve bilgiler:


North Cape Hattı: Hamburg'dan iki haftalık yolculuk, çift doluluk için en ucuz kabinde (Hurtigruten.com) kişi başına 2999 Euro'dan maliyeti.

Daha fazla bilgi: visitnorway.de