San Francisco: Bu otelde kesinlikle harika oda servisi

Selvi

New member
Fikir San Francisco

Bu otelin oda servisi tek kelimeyle büyüleyici



San Francisco'daki “Axiom Hotel”de odasına bir şey sipariş eden herkes alışılmadık bir ziyaretçiyle karşılaşır: Bir robot olan Astro, istenen yemeği getirir. Sipariş vermek karmaşık olsa bile sıra dışı çalışanın görünümü buna değer.




Şu tarihten itibaren: 18 Temmuz 2024| Okuma süresi: 3 dakika




Dijital hizmet: Astro yiyecekleri odanızın kapısına kadar teslim eder




Dijital hizmet: Astro yiyecekleri odanızın kapısına kadar teslim eder

Kaynak: İnfografik WELT



WELT podcast'lerimizi buradan dinleyebilirsiniz

Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, kişisel verilerin iletilmesine ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir; çünkü gömülü içeriğin sağlayıcıları, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak bu izni gerektirir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.



Kİlk kez San Francisco'daki Axiom Oteli'nin asansöründe tanıştık. Lobiye girdim, beşinci kata bastım, sonra o kapıdan içeri girdi: ince, sarışın bir adam, biraz suskun. Sadece sessiz bir bip sesi duydum. Üçüncü katta asansörden çıktı ve koridorda gözden kayboldu. Uzun süre gidişini izledim. Onu tekrar görmeyi gerçekten çok istiyordum.

Ertesi gün otelde onu sordum. “Bu Astro, robotumuz. Odaya bir şey sipariş etmek isterseniz Astro bunu teslim edebilir” dedi. Astro, asansörü tek başına kullanabilecek, doğru odaları bulabilecek ve kapıya geldiğinde misafirleri arayıp sipariş verebilecek şekilde programlanmıştır.

Bağlandım. Her ne kadar dijitalleşme benim için çoğu zaman fazla ileri gitse de Astro'ya dahil olmak istedim. Bana yatağıma kahvaltı getirecek, ah la la. Ertesi sabah sipariş vermek için telefonu elime aldım. Kimse cevap vermedi. Belki TV'deki bilgi-eğlence sistemi yardımcı olur? Elimde uzaktan kumandayla pijamalarımla odada durdum ve “kapalı mekanda yemek yeme” ye doğru hızla ilerledim. Tek tıklamayla akıllı telefonunuza tarayabileceğiniz bir QR kodu açılır. Zaferle menüye tıkladım. Dijitalleşme mi? Çocuk oyuncağı!

Neredeyse. Çünkü kısa bir süre sonra çıkmaza girdim: kahve, yoğurt ve omlet alışveriş sepetine girmek istemiyordu. Tekrar otelin telefonunu aldım. Kimse cevap vermedi. Yarım saat sonra midem guruldadı ve damağım kahve istedi. Tekrar denedim. Sonunda birisi aldı. “Lütfen lobide şahsen sipariş verin” yazıyordu. “Kahvaltı kuponunu yanında getir.”

Resepsiyonda sipariş vermek için pijamalarınızla


Aynı şekilde pijamalarım, terliklerim ve bornozumla aşağıya indim. Asansör kapıları kapanır kapanmaz kuponu hatırladım. Odaya geri dönün, kağıdı alın ve aşağı inin.

Yol boyunca misafirlerin şüpheci bakışlarını görmezden geldim, sonunda elimde kağıt menüyle mor pijamalarımla tezgahın önünde durdum ve çalışana, otel misafirinin sabahlığıyla görünmesinin aynı zamanda dijital oda içi kahvaltının bir parçası olup olmadığını sordum. Tabii ki hayır, dedi, akıllı telefonumu aldı ve bana alışveriş sepetini nasıl kullanacağımı göstermek istedi. O da yapamadı. Sözlü olarak sipariş verdim, odaya döndüm ve bekledim. Astro'da.


ayrıca oku


Oteller havuzda iki kişilik yüzen kahvaltı için kalp şeklinde bir tepsi kullanmayı seviyor



Fikir İlginç hizmet






Yarım saat sonra telefon çaldı. Onu bip sesinden hemen tanıdım. Sıra Astro'ya gelmişti ve kapımın önünde beklediğini söyledi. Hizmete gelecek mi? Heyecanla açtım. Orada durup bana göz kırptı. Alnında “Açıklığımdan eşyalarını al” yazıyordu. Çantayı elime aldım ve heyecanla göz kırptım.

“Hizmeti nasıl buldun?” diye sordu. Artık tüm çabalar unutulmuştu, ekranına beş yıldızdan beşini yazdım. Astro beceriksizce sallandı ve “Senin için yapabileceğim başka bir şey var mı?” diye sordu. “Hayır, teşekkürler.” Astro veda etti, arkasını döndü ve gitti.

İyi bir saat yatırımı ve pijamalarla halkın karşısına çıkmak: bu konuda endişelenmeyin. Kahve sıcaktı, kahvaltı lezzetliydi ve Astro çok sevimliydi. Yarın onu tekrar görmek istiyorum.


Burada üçüncü taraflardan içerik bulacaksınız

Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, kişisel verilerin iletilmesine ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir; çünkü gömülü içeriğin sağlayıcıları, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak bu izni gerektirir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.