Avrupa demiryolu seyahati
Avrupa’nın en iyi treni yakında Norveç’ten geçecek
Uçaktaki gibi arkaya yatan koltuklar, çocuklar için raylar üzerinde oyun alanları: Norveç Demiryolları az önce DB yolcularını kıskandıracak muhteşem uzun mesafe trenleri sipariş etti. 2026’dan itibaren hareket halinde olacaklar – kıtanın en sıra dışı demiryolu rotalarından bazılarında.
10:31 itibariyle| Okuma süresi: 3 dakika
Üretici Stadler’in yeni Norveç uzun mesafe trenleri, yalnızca çok fazla konfor vaat etmekle kalmıyor, aynı zamanda rüya gibi manzaralardan da geçiyor.
Kaynak: Norske Tog
DDünyadaki en uzun karayolu tüneli, gezegendeki en kuzeydeki telesiyej, en çok orman ve suya sahip Avrupa’nın başkenti: Norveç, tatilcilere pek çok üstünlük sunuyor. Üç yıl içinde bir tane daha olacak: IC veya ICE ile seyahat eden Deutsche Bahn yolcularının ancak hayal edebileceği kıtadaki en konforlu uzun mesafe trenleri ülkede hareket halinde olacak.
Uçakta sadece birinci ve ikinci sınıf koltuklar olmayacak, hayır, gece yolculuklarında uzanıp uyuyabileceğiniz, aralarından seçim yapabileceğiniz menteşeli makyaj masası bulunan esnek iki ve dört kişilik kompartımanlar var; gün içerisinde oturma gruplarına dönüşürler.
Bununla birlikte, öne çıkan nokta, açık plan yolcu otobüslerinde yeni geliştirilen yatar koltuklardır – katlanabilen ayak dayama yerleri ve çok arkaya alçaltılabilen sırtlıklarla yolcular, bir uçağın business class’ında olduğu gibi bu koltuklarda rahatlayabilirler. Hem gündüz hem de gece gezilerinde kullanılabilirler. Arabalara bir-iki konfigürasyonunda yerleştirilmiş olan tekli koltuklar arasındaki cömert koltuk aralığı, Avrupa’da benzersizdir.
Açık vagonlarda yeni geliştirilen yatar koltuklar, yolcuların sanki bir uçakta business class’taymış gibi dinlenmelerini sağlıyor.
Kaynak: Norske Tog
Ayrıca self-servis kontuarlı bir bistro arabası ve bisikletler ve çocuk arabaları için geniş alana sahip ayrı bagaj alanları da olacak. Diğer bir özellik ise, adını gerçekten hak eden yeni tasarlanmış aile alanlarıdır.
ayrıca oku
Merkezde Viking teknesi şeklinde bir tırmanma alanı bulunan raylar üzerinde bir tür oyun alanıdır; ebeveynler onların görüş alanı içinde oturuyor. Çocukların saatlerce süren tren yolculuğundan sonra sıkılmamasını sağlayan mükemmel bir fikir.
Aile alanında Viking botu şeklinde bir tırmanma alanı olacak.
Kaynak: Norske Tog
Tren yolculuğu tekerlekli sandalye kullanıcıları için de daha konforlu olacak: ikisi yataklı vagon bölümünde olmak üzere en az dört özel tekerlekli sandalye alanı, iki tekerlekli sandalye asansörü ve tekerlekli sandalyelerin sığabileceği bir tren tuvaleti olacak. Bistro vagonu, hareket kabiliyeti kısıtlı yolcular tarafından da kullanılabilecek şekilde tasarlanmıştır.
Norveç muhteşem tren yolları sunuyor
Çığır açan konsept, Norveç demiryollarının 2019’da yürüttüğü ve şimdi uyguladığı müşteri anketlerine dayanıyor. Yolcuların çoğu daha rahat gece koltukları ve daha fazla seçenek talep etmişti. Norveç’in yeni demiryolu felsefesini özetleyen proje yöneticisi Sille Svenkerud Førner, “Tren basit bir ulaşım aracından daha fazlası,” diyor, “kendi başına bir deneyim.”
Aralarından seçim yapabileceğiniz esnek iki ve dört kişilik bölmeler olacak, …
Kaynak: Norske Tog
… gece araba sürerken uzanıp uyuyabileceğiniz yer
Kaynak: Norske Tog
Devlete ait tren tedarik şirketi Norske Tog, İsviçreli tren inşaatı üreticisi Stadler’e başlangıçta 17 Flirt-Nex tren seti için 730 milyon Euro’luk sipariş verdi. Trenlerin her biri sekiz vagondan oluşuyor ve azami 200 km/s hıza ulaşabiliyor. Güzergahına bağlı olarak, elektrikli tahrikli veya kombine dizel-elektrik motorlu trenler kullanılır.
Bölmelerde bunun gibi menteşeli lavabolar bulunmalıdır.
Kaynak: Norske Tog
İnşaat 2024’te başlayacak, testler 2025’te başlayacak ve ilk trenler 2026’da çalışacak. Norske Tog, 100 yeni uzun mesafe treni için bir opsiyon sağladı. 2019’da adını Vy olarak değiştiren Norveç Devlet Demiryolları NSB için ülkenin tüm ana uzun mesafeli rotalarında çalışacaklar.
Teknik olarak trenler, İsveç veya Danimarka raylarında da çalışacak şekilde tasarlanmıştır; Bu nedenle gelecekte örneğin Göteborg veya Kopenhag yönündeki bağlantılar düşünülebilir.
Avrupa’daki tren yolculukları hakkında daha fazla bilgi:
Norveç’teki uzun mesafeli rotaların çoğu özellikle tatilcilerin ilgisini çekiyor. Çünkü ülke dünyanın en muhteşem tren yollarından bazılarına sahip. Örneğin, Dovre Demiryolu (Oslo-Trondheim), birkaç milli parkın içinden geçiyor, biraz şansla, Avrupa’daki tek vahşi olan misk öküzlerini tren penceresinden bile görebilirsiniz.
Öte yandan Bergen Demiryolu (Oslo-Bergen), seyyahların kutsal kitabı “Lonely Planet” tarafından çorak dağ eteğinden ve kar çöllerinden geçen “dünyanın en güzel tren yollarından biri” olarak tavsiye edilir. güzel fiyort manzaraları. Avrupa’nın en havalı treninde üç yıl içinde bu en iyi demiryolu rotasını keşfetmek hiç de fena bir fikir değil.
Burası, üçüncü taraf içeriğini bulacağınız yerdir
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesi için geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.
Avrupa’nın en iyi treni yakında Norveç’ten geçecek
Uçaktaki gibi arkaya yatan koltuklar, çocuklar için raylar üzerinde oyun alanları: Norveç Demiryolları az önce DB yolcularını kıskandıracak muhteşem uzun mesafe trenleri sipariş etti. 2026’dan itibaren hareket halinde olacaklar – kıtanın en sıra dışı demiryolu rotalarından bazılarında.
10:31 itibariyle| Okuma süresi: 3 dakika
Üretici Stadler’in yeni Norveç uzun mesafe trenleri, yalnızca çok fazla konfor vaat etmekle kalmıyor, aynı zamanda rüya gibi manzaralardan da geçiyor.
Kaynak: Norske Tog
DDünyadaki en uzun karayolu tüneli, gezegendeki en kuzeydeki telesiyej, en çok orman ve suya sahip Avrupa’nın başkenti: Norveç, tatilcilere pek çok üstünlük sunuyor. Üç yıl içinde bir tane daha olacak: IC veya ICE ile seyahat eden Deutsche Bahn yolcularının ancak hayal edebileceği kıtadaki en konforlu uzun mesafe trenleri ülkede hareket halinde olacak.
Uçakta sadece birinci ve ikinci sınıf koltuklar olmayacak, hayır, gece yolculuklarında uzanıp uyuyabileceğiniz, aralarından seçim yapabileceğiniz menteşeli makyaj masası bulunan esnek iki ve dört kişilik kompartımanlar var; gün içerisinde oturma gruplarına dönüşürler.
Bununla birlikte, öne çıkan nokta, açık plan yolcu otobüslerinde yeni geliştirilen yatar koltuklardır – katlanabilen ayak dayama yerleri ve çok arkaya alçaltılabilen sırtlıklarla yolcular, bir uçağın business class’ında olduğu gibi bu koltuklarda rahatlayabilirler. Hem gündüz hem de gece gezilerinde kullanılabilirler. Arabalara bir-iki konfigürasyonunda yerleştirilmiş olan tekli koltuklar arasındaki cömert koltuk aralığı, Avrupa’da benzersizdir.
Açık vagonlarda yeni geliştirilen yatar koltuklar, yolcuların sanki bir uçakta business class’taymış gibi dinlenmelerini sağlıyor.
Kaynak: Norske Tog
Ayrıca self-servis kontuarlı bir bistro arabası ve bisikletler ve çocuk arabaları için geniş alana sahip ayrı bagaj alanları da olacak. Diğer bir özellik ise, adını gerçekten hak eden yeni tasarlanmış aile alanlarıdır.
ayrıca oku
Merkezde Viking teknesi şeklinde bir tırmanma alanı bulunan raylar üzerinde bir tür oyun alanıdır; ebeveynler onların görüş alanı içinde oturuyor. Çocukların saatlerce süren tren yolculuğundan sonra sıkılmamasını sağlayan mükemmel bir fikir.
Aile alanında Viking botu şeklinde bir tırmanma alanı olacak.
Kaynak: Norske Tog
Tren yolculuğu tekerlekli sandalye kullanıcıları için de daha konforlu olacak: ikisi yataklı vagon bölümünde olmak üzere en az dört özel tekerlekli sandalye alanı, iki tekerlekli sandalye asansörü ve tekerlekli sandalyelerin sığabileceği bir tren tuvaleti olacak. Bistro vagonu, hareket kabiliyeti kısıtlı yolcular tarafından da kullanılabilecek şekilde tasarlanmıştır.
Norveç muhteşem tren yolları sunuyor
Çığır açan konsept, Norveç demiryollarının 2019’da yürüttüğü ve şimdi uyguladığı müşteri anketlerine dayanıyor. Yolcuların çoğu daha rahat gece koltukları ve daha fazla seçenek talep etmişti. Norveç’in yeni demiryolu felsefesini özetleyen proje yöneticisi Sille Svenkerud Førner, “Tren basit bir ulaşım aracından daha fazlası,” diyor, “kendi başına bir deneyim.”
Aralarından seçim yapabileceğiniz esnek iki ve dört kişilik bölmeler olacak, …
Kaynak: Norske Tog
… gece araba sürerken uzanıp uyuyabileceğiniz yer
Kaynak: Norske Tog
Devlete ait tren tedarik şirketi Norske Tog, İsviçreli tren inşaatı üreticisi Stadler’e başlangıçta 17 Flirt-Nex tren seti için 730 milyon Euro’luk sipariş verdi. Trenlerin her biri sekiz vagondan oluşuyor ve azami 200 km/s hıza ulaşabiliyor. Güzergahına bağlı olarak, elektrikli tahrikli veya kombine dizel-elektrik motorlu trenler kullanılır.
Bölmelerde bunun gibi menteşeli lavabolar bulunmalıdır.
Kaynak: Norske Tog
İnşaat 2024’te başlayacak, testler 2025’te başlayacak ve ilk trenler 2026’da çalışacak. Norske Tog, 100 yeni uzun mesafe treni için bir opsiyon sağladı. 2019’da adını Vy olarak değiştiren Norveç Devlet Demiryolları NSB için ülkenin tüm ana uzun mesafeli rotalarında çalışacaklar.
Teknik olarak trenler, İsveç veya Danimarka raylarında da çalışacak şekilde tasarlanmıştır; Bu nedenle gelecekte örneğin Göteborg veya Kopenhag yönündeki bağlantılar düşünülebilir.
Avrupa’daki tren yolculukları hakkında daha fazla bilgi:
Norveç’teki uzun mesafeli rotaların çoğu özellikle tatilcilerin ilgisini çekiyor. Çünkü ülke dünyanın en muhteşem tren yollarından bazılarına sahip. Örneğin, Dovre Demiryolu (Oslo-Trondheim), birkaç milli parkın içinden geçiyor, biraz şansla, Avrupa’daki tek vahşi olan misk öküzlerini tren penceresinden bile görebilirsiniz.
Öte yandan Bergen Demiryolu (Oslo-Bergen), seyyahların kutsal kitabı “Lonely Planet” tarafından çorak dağ eteğinden ve kar çöllerinden geçen “dünyanın en güzel tren yollarından biri” olarak tavsiye edilir. güzel fiyort manzaraları. Avrupa’nın en havalı treninde üç yıl içinde bu en iyi demiryolu rotasını keşfetmek hiç de fena bir fikir değil.
Burası, üçüncü taraf içeriğini bulacağınız yerdir
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesi için geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.