TripAdvisor, HolidayCheck & Co..: Seyahat Portallarında İncelemeler İçin Dikkat

Selvi

New member
İnternette sahte katkılar hızla artmaktadır: 2.7 milyon sahte inceleme sadece TripAdvisor 2024'te açıklandı ve silindi. Çoğu otelleri veya restoranları neşelendirmek için olumlu kararlardır. Tatilciler bundan sonuçlar almalıdır.


Harika otel, harika hizmet, görkemli havuz, mükemmel beş çeşit menü. Şiddetle tavsiye, biz geri gelmek için mutlu olurdu! Böyle bir şey, oteller, restoranlar ve tatil deneyimleri aracılığıyla derecelendirme platformlarında jubiled ve dikkatlice jubile edildi, gurur duyuyor ve yaladı. Peki, ama gerçekten doğru? Hala böyle bir övgüye güvenebilir misin?

TripAdvisor, Google, Rezervasyon veya HolidayCheck gibi değer platformları da bu konuda endişeleniyor, çünkü güvenilir değerlendirmeler iş modeli. Yanıltıcı içeriğe karşı mücadelede, on iki milyondan fazla turizm şirketine sahip dünyanın en büyük sağlayıcısı TripAdvisor şimdi çok sıkı.


Sahte derecelendirmeler nedeniyle, şirkete göre, 31 milyon derecelendirmenin neredeyse yüzde dokuzu TripAdvisor 2024'te sahte idi. Bu 2,7 milyon sahte katkı maruz kaldı ve bir önceki yıl iki milyon ve 2022'de sadece 1.2 milyon silindi.

Satın alınan incelemeler satışları artırdı


Sahte incelemelerin çoğunluğu So -Conclied Review Booster'a geri dönüyor. Bosse, çalışanları, evet, akrabaları ve tanıdıkları bile bir şirketin onu neşelendirmesi için olumlu incelemeler yazdı. Keşfedilen sahtekarların yüzde 54'ü sadece bu dolandırıcılık dikişlerini açıkladı.


İşletme sahipleri, indirimler, kuponlar veya prim ikiyüzlü incelemelerle çalmaya hiçbir şey bırakmazlar. Çünkü yarım yıldız daha fazla satışlarını yüzde 20'ye kadar artırabilir.


Fahri genellikle akar: Çoğu ücretli katkıların Endonezya, Vietnam, ABD, İtalya ve Büyük Britanya'dan gelen IP adreslerinden gelir. Rusya'dan gelen hesaplar, bir avuç ruble için özellikle birçok muhteşem eleştiriyi mühürleyen hesaplar dokuzuncu sıraya düştü. Almanya satın alınan katkılarda rol oynamıyor.


Yakalanan herkes ödemek zorundadır: Bu yüzden 9.000 iyi bir şirket geçtiğimiz yıl uyarı aldı, çünkü sahte incelemelerde müşterileri veya çalışanları bastırmışlardı.

Bu, TripAdvisor tarafından otomatik algoritmalar ve manuel kontrol ile keşfedilmiştir: IP adreslerinin yüzde 93'ü güvenlik açısından kontrol edilir. Tekrar ofislerde, sıralama cezaları tehdit, kırmızı yazı ve kilitlerdeki uyarılar.


Değerlendirme portallarının tamamen değerli olmadığını merak eder. Bir sürü pabuç ve giydi, bir sürü zorbalık ve blöf, diğer endüstrilerde denizcinin ipliği veya avcısı denir. Belki de tatilciler her değerlendirmeyi tam anlamıyla yola çıkarmamalıdır, ancak bunları sadece birçokları arasında bir öneri olarak anlamalıdır.

Çünkü tüm incelemeler, iyi ya da kötü olduğu gibi, öznel olarak kalırlar. Bu dünyanın bir yerinde en güzel otelden şaşırmaya ve kendi kararınızı oluşturmak genellikle faydalıdır.