Fikir Hava yolculuğu
Havayolları masum yolcuları cezalandırdığında
Havayolları, kendi sorunlarını açıkça müşterilerinin sorunlarına dönüştürmeyi seviyor. Kendi hatalarından kaynaklanmayan bir zaman sıkıntısı içinde kendilerini bulan yolcular bile, işleri yalnızca daha da zorlaştıran ve kârı en üst düzeye çıkarmanın önünde duran sinir bozucu yolcular gibi muamele görüyor.
Durum: 07:58| Okuma süresi: 3 dakika
kaydeden Kira Hanser
sorumlu editör seyahat/stil/motor
Zamanında gelmezseniz başınız derde girer; havayolları merhamet göstermez
Kaynak: Getty Images/Moment RF/Craig Hastings
WELT podcast'lerimizi buradan dinleyebilirsiniz
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları da bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesine ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
KAtlarsa ya da geç kalırsa başı belaya girer, bunu okuldan biliyoruz. Ancak günümüzde birçok yerde uçakla seyahat edenlerin kendilerini azarlanmış öğrenciler gibi hissetmeleri muhtemeldir. Hatta kendi kusurları olmadan yolda zaman sıkışıklığına düşerlerse cezalandırılacaklar. Havayolları gittikçe daha çok öğretmen gibi davranıyor; sanki can sıkıcı yolcu, süreçleri temelden karmaşıklaştırıyor ve kârı en üst düzeye çıkarmanın önünde duruyormuş gibi.
Geçtiğimiz günlerde Münih'te bir sabahın erken saatlerinde: ABD'den American Airlines ile bir gecede inen yorgun yolcular, Lufthansa kontuarını gözle görülür bir şekilde rahatsız ederek çevrelediler. Denver, Texas ve Charlotte, Kuzey Carolina'dan geliyorlardı ve hepsinde aynı sorun vardı: Daha önce Berlin'e rezervasyon yaptırdıkları aktarmalı uçuş için mobil cihaz üzerinden check-in yapmayı boşuna denemişlerdi.
Görünüşe göre havayolunun bir sunucu sorunu vardı. Bu nedenle, “gelmeyen” şüpheli yolcular olarak sınıflandırıldılar ve gelmemeleri beklenen yolcular beklemeye alındı: “Hepiniz de mi gelmek istiyorsunuz?” Uçuşta fazla rezervasyon yapılmıştı, hâlâ ortak havayolu United'dan misafirler vardı. yeni inmişti. Neden zamanında giriş yapmadınız? Çünkü işe yaramadı! Kaşlarını çat. Bir sonraki uygun uçak Frankfurt/Main üzerinden karmaşık bir rota izledi. Yani havayolları açıkça kendi sorunlarını yolcuların sorunlarına dönüştürüyor.
Kaçırılan uçuş için ceza ücreti
Yurt dışından gelen gecikmeler olduğunda, genellikle bağlantı uçuşunuza kapı kapanmadan hemen önce ulaşırsınız, biniş kartınızı göstermekle rahatlarsınız ve yer personeli üzgün bir şekilde sizi uzaklaştırır. O zaman standart bir cümle şudur: “Transferi yapamayacağınızı varsaymak zorunda kaldığımız için sizi zaten uçuştan çıkardık.” Dikkatli olun, ancak yolcuyu göz önünde bulundurarak değil. Uçağa ancak özlemle bakabilirsin.
Hava yolculuğu hakkında daha fazla bilgi:
Servis çölü Almanya
Hatta mayıs ayında Eurowings uçuşunu kazara kaçıran sık uçan bir yolcunun para cezasına çarptırılmasına bile karar verildi. Binmediği uçuşun tahsil edilmemiş 35 avroluk vergi ve harçlarını geri talep etmişti. Bu onun hakkıdır. Ancak müşteri hizmetleri, misafirin gelmemesi halinde öncelikle 14,99 euro ceza ödemesi gerektiğini söyledi. Sloganına göre: Bu dakik olmayan serseriyi gerçekten gösterdik! Sonra bıraktı.
ayrıca oku
İsviçre ile Malta'ya uçan İsviçreli bir tatilci daha da kötü bir darbe aldı. Ancak eve uçması reddedildi – saçma bir nedenden dolayı: gidiş uçuşunda uçakta değildi, bu yüzden dönüş uçuşu iptal edildi. Şaşkına dönen yolcu, İsviçre'nin de tanımadığı bir kanıt olarak gidiş uçuşu için biniş kartını bile gösterdi. Gerekçe: Sisteme kaydedilmediği için oraya uçmuş olamaz. Tatilci eve dönmek için Malta'dan yeni bir bilet almak zorunda kaldı. Daha sonra kadının haklı olduğu ortaya çıktı. En azından ek masraflar kendisine geri ödendi. Garip!
Burada üçüncü taraflardan içerik bulacaksınız
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları da bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesine ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
Havayolları masum yolcuları cezalandırdığında
Havayolları, kendi sorunlarını açıkça müşterilerinin sorunlarına dönüştürmeyi seviyor. Kendi hatalarından kaynaklanmayan bir zaman sıkıntısı içinde kendilerini bulan yolcular bile, işleri yalnızca daha da zorlaştıran ve kârı en üst düzeye çıkarmanın önünde duran sinir bozucu yolcular gibi muamele görüyor.
Durum: 07:58| Okuma süresi: 3 dakika
kaydeden Kira Hanser
sorumlu editör seyahat/stil/motor
Zamanında gelmezseniz başınız derde girer; havayolları merhamet göstermez
Kaynak: Getty Images/Moment RF/Craig Hastings
WELT podcast'lerimizi buradan dinleyebilirsiniz
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları da bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesine ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.
KAtlarsa ya da geç kalırsa başı belaya girer, bunu okuldan biliyoruz. Ancak günümüzde birçok yerde uçakla seyahat edenlerin kendilerini azarlanmış öğrenciler gibi hissetmeleri muhtemeldir. Hatta kendi kusurları olmadan yolda zaman sıkışıklığına düşerlerse cezalandırılacaklar. Havayolları gittikçe daha çok öğretmen gibi davranıyor; sanki can sıkıcı yolcu, süreçleri temelden karmaşıklaştırıyor ve kârı en üst düzeye çıkarmanın önünde duruyormuş gibi.
Geçtiğimiz günlerde Münih'te bir sabahın erken saatlerinde: ABD'den American Airlines ile bir gecede inen yorgun yolcular, Lufthansa kontuarını gözle görülür bir şekilde rahatsız ederek çevrelediler. Denver, Texas ve Charlotte, Kuzey Carolina'dan geliyorlardı ve hepsinde aynı sorun vardı: Daha önce Berlin'e rezervasyon yaptırdıkları aktarmalı uçuş için mobil cihaz üzerinden check-in yapmayı boşuna denemişlerdi.
Görünüşe göre havayolunun bir sunucu sorunu vardı. Bu nedenle, “gelmeyen” şüpheli yolcular olarak sınıflandırıldılar ve gelmemeleri beklenen yolcular beklemeye alındı: “Hepiniz de mi gelmek istiyorsunuz?” Uçuşta fazla rezervasyon yapılmıştı, hâlâ ortak havayolu United'dan misafirler vardı. yeni inmişti. Neden zamanında giriş yapmadınız? Çünkü işe yaramadı! Kaşlarını çat. Bir sonraki uygun uçak Frankfurt/Main üzerinden karmaşık bir rota izledi. Yani havayolları açıkça kendi sorunlarını yolcuların sorunlarına dönüştürüyor.
Kaçırılan uçuş için ceza ücreti
Yurt dışından gelen gecikmeler olduğunda, genellikle bağlantı uçuşunuza kapı kapanmadan hemen önce ulaşırsınız, biniş kartınızı göstermekle rahatlarsınız ve yer personeli üzgün bir şekilde sizi uzaklaştırır. O zaman standart bir cümle şudur: “Transferi yapamayacağınızı varsaymak zorunda kaldığımız için sizi zaten uçuştan çıkardık.” Dikkatli olun, ancak yolcuyu göz önünde bulundurarak değil. Uçağa ancak özlemle bakabilirsin.
Hava yolculuğu hakkında daha fazla bilgi:
Servis çölü Almanya
Hatta mayıs ayında Eurowings uçuşunu kazara kaçıran sık uçan bir yolcunun para cezasına çarptırılmasına bile karar verildi. Binmediği uçuşun tahsil edilmemiş 35 avroluk vergi ve harçlarını geri talep etmişti. Bu onun hakkıdır. Ancak müşteri hizmetleri, misafirin gelmemesi halinde öncelikle 14,99 euro ceza ödemesi gerektiğini söyledi. Sloganına göre: Bu dakik olmayan serseriyi gerçekten gösterdik! Sonra bıraktı.
ayrıca oku
İsviçre ile Malta'ya uçan İsviçreli bir tatilci daha da kötü bir darbe aldı. Ancak eve uçması reddedildi – saçma bir nedenden dolayı: gidiş uçuşunda uçakta değildi, bu yüzden dönüş uçuşu iptal edildi. Şaşkına dönen yolcu, İsviçre'nin de tanımadığı bir kanıt olarak gidiş uçuşu için biniş kartını bile gösterdi. Gerekçe: Sisteme kaydedilmediği için oraya uçmuş olamaz. Tatilci eve dönmek için Malta'dan yeni bir bilet almak zorunda kaldı. Daha sonra kadının haklı olduğu ortaya çıktı. En azından ek masraflar kendisine geri ödendi. Garip!
Burada üçüncü taraflardan içerik bulacaksınız
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları da bu izni gerektirdiğinden, kişisel verilerin iletilmesine ve işlenmesine ilişkin geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konuma getirerek bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Bu aynı zamanda GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına ilişkin onayınızı da içerir. Bu konuda daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Sayfanın altındaki anahtarı ve gizliliği kullanarak onayınızı istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.