e2397 metre yüksekliğindeki Hochkünzelspitze’nin eteğinde bir kulübe. Bregenzerwald’daki bu en çarpıcı dağın gölgesinde, Konstanz Gölü’nden bir saat uzaklıkta kendinizi buradan daha küçük hissedemezsiniz. Çayırın üzerinde ahşap bir şapel vardır. Alp yolunda inekler için bir tür ara istasyon olan yeşil plato Vorsäß Schalzbach’ta sadece birkaç kulübe var. Yazın yukarıda, şelalelerin altında otluyorlar.
Bregenzerwald, Avusturya’nın en batısındaki Vorarlberg eyaletinin en heyecan verici doğal ve kültürel köşelerinden biridir. Bölge, ismine rağmen aslında bir orman değil, ucunda engebeli kayalar, vahşi bir nehir, Bregenzer Ache ve çok sayıda mera bulunan bir vadidir. Keltler ve Romalılar burada peynir yaptılar.
Çayırlar Mayıs ayında çiçek açar ve ilk kulübeler ve dağ demiryolları açılır. Dağ istasyonlarının yakınında aileler için ideal olan kolay yüksek rakımlı yollar vardır. Daha yukarılarda daha ıssız, daha kayalık, daha alpin bir hal alır: serin dağ gölleri, emin adımlarla yürüyenler için patikalar ve uzmanlar için zirveler, örneğin 2533 metre yüksekliğindeki Widderstein veya uzak ve geniş en yüksek dağ olan 2649 metrelik Braunarlspitze.
Kaynak: Harita temeli: OpenStreetMap; İnfografik DÜNYA
Ve sadece doğa en üst düzeyde değil. Almanya sınırına yakın burada, otel ve restoranlardan tasarım ve mimariye ve yerel olarak üretilen kozmetik ürünlere kadar hemen hemen her şey birinci sınıf. Bizau’daki “Schwanen” organik otelinin yöneticisi 41 yaşındaki Emanuel Moosbrugger, eskiden burada insanlara gülümsendiğini ve köylü insanlar olarak alay edildiğini söylüyor, bugün Bregenzerwald, havalı dağ tatilleriyle eş anlamlıdır. Zaman değişti, insanlar da değişti.
Geleneklere uygun otellerin dikkatli bir şekilde modernizasyonu
Moosbrugger 13 yıldır yollardaydı, ABD, New York, San Francisco, Hawaii, İtalya’da geri döndü ve beş kuşaktır ailede olan geleneksel evi özenle yeniledi: hafif ahşap, net çizgiler, yataklar çamdan yapılmıştır.
ayrıca oku
Ayrıca mutfağa yeni bir konsept kazandırdı: yemekler artık yabani otlar ve bertram, havlıcan, quendel, çördük gibi Hildegard von Bingen’in değer verdiği malzemelerle pişiriliyor. Çinili sobalı eski odada dört masa vardır.
Bezau, iyi yemek bulabileceğiniz yerlerden sadece biri.
Kaynak: pa/imageBROKER/Martin Siepmann
Susanne Kaufmann birde oturuyor ve gülümsüyor. Bregenzerwald’da, 1850’de bir posta arabası durağı olarak açılan Bezau’daki “Hotel Post” adında bir başka dikkate değer konaklama yeri var ve bugün çoğunlukla kapının önüne Porsche park ediyor. Evi 1994’ten beri işletiyor ve evi kendi spa hattıyla bir detoks tapınağına dönüştürüyor.
Bir temizleme jeli bile 35 avroya mal oluyor. Ve fiyatına değer. Kozmetikler, Bregenzerwald’daki bitkilerin iyileştirici güçlerine ve peynir üretiminin bir yan ürünü olan yerel peynir altı suyuna dayanmaktadır. Papatya, limon ve diğer aktif bileşenlerle birlikte peynir altı suyu, kelimenin tam anlamıyla yüksek kaliteli bir sabun haline gelir. Sadece “Hotel Post”ta değil, aynı zamanda “Schwanen”de de.
Vorarlberg İsviçre’ye ait olmak istedi
Uzun bir süre, Bregenzerwald’ın 23 köyünün ülkenin geri kalanından büyük ölçüde bağlantısı kesildi. Kar yağdığında Bregenz’e, Konstanz Gölü’ne inmek bir iki gün sürerdi. Ve sadece 60 yıl önce kışın Warth’tan Schröcken’e, Lech ve Tirol’e giden bağlantı noktalarına hiçbir bağlantı yoktu.
Pastoral görünüyor, ancak bazı sakinler için şimdiden fazla turistik: Schröcken köyü
Kredi bilgileri: Getty Images/Max Shen
Bregenzerwald’a ulaşmanın zor olması, bölgeye özgünlüğünü bugüne kadar vermektedir. Alp araştırmacısı Werner Bätzing, “Wandel im Bregenzerwald” adlı kitabında, doğanın “mesafe korumayı” bu şekilde hallettiğini yazıyor.
Bununla birlikte, modern zamanlar, her zaman doğanın avantajına olmayacak şekilde, orada burada mesafelerin üstesinden geldi. Örneğin, Schröcken’de, Hilton tarafından işletilen apartman projesi “The Heimat” yakında sakinlerinin iki katı kadar misafir ağırlayacak, bu da ana sayfasında “sahibinin oturduğu yatırımcı dairelerinde” “tatil ve dönüş” kombinasyonunu övüyor. Ländle’daki pek çok kişi bu projenin çok büyük olduğunu düşünüyor – Vorarlbergers, Avusturya’da komşu İsviçre’deki gibi Alemannik konuşan tek eyalet olan federal eyaletlerine böyle diyor.
Avusturya’da bir köy kendini selfie önleyici çitle koruyor
Avusturya’nın Hallstatt kentinde çok sayıda ziyaretçiye gösterilen tepki çok özeldi. Her yıl yaklaşık bir milyon turistin ziyaret ettiği yer, geçici olarak bir seyir noktasını ahşap bir bariyerle kapattı. Ama şimdi kaldırıldı.
1919’da, kaybedilen Dünya Savaşı’ndan sonra, Vorarlberg İsviçre’ye ait olmayı tercih ederdi ve buna karşılık gelen bir referandum oyu vardı. Ancak Konfederasyonlar teşekkür ederek reddettiler, daha fazla Katolik, Almanca konuşan vatandaşlarla ilgilenmiyorlardı. Böylece Avusturya’nın küçük İsviçre’si Viyana’da kaldı ve sadece Alpler’in değil, Avrupa’nın en yenilikçi bölgelerinden biri haline geldi.
Bu, bugün özellikle mimarlık ve tasarımda belirgindir: Bregenzerwald, gelenek ve modernliği, bölgeye bilinçli bir kısıtlama ile muhteşem bir şekilde birleştirir. Örneğin, İsviçreli yıldız mimar Peter Zumthor tarafından inşa edilen Andelsbuch’taki Werkraum evinde, yerel zanaatkarlar sergiliyor. Gümüş köknardan yapılmış bazı masalar o kadar güzel ve sade ki, bazı insanlar onları eve götürmeyi düşünüyor – ama 4000 avroluk ucuz bir hatıra değiller.
Bregenzerwald’daki dağların güzelliği
Hemen hemen her köyde dünün ve bugünün eşsiz karışımının başka örnekleri var. Örneğin Bezau’da: Burada “Gams”ta modern ve rahat yemek yiyebilirsiniz – dört katta pizza ve 1648’den kalma bir evde vinotheque. mimari tur (“Umgang Bizau”) ayık anaokulundan cesur keçi barınağına kadar her şey ahşaptan yapılmıştır.
Veya Mellau’da: Geleneksel peynirli köfteler, bir handa olan koruma altındaki “Nazes Hus”ta servis edilir. Karşısında, mimari ödüllere layık görülen apart otel “Tempel 74” yer almaktadır: tarihi ve çağdaş mimari tarz, modern mobilyalar, geleneksel tutamlara sahip tüm daireler, kapalı balkonlar.
Bregenzerwald’ın dönüm noktası olarak kabul edilen Kanisfluh’ta yürüyüşçüler
Kredi: pa/CHROMORANGE/Ernst Weingartner
Balkonların çoğundan Bregenzerwald’ın simgesi olan 2044 metre yüksekliğindeki Kanisfluh’u görebilirsiniz. Resimli kitap dağı akşamları turuncu renkte parlıyor. Gündoğumu turu bir zorunluluktur. Kılavuzlu ve oldukça sportif, yıldızlı gecenin içinden bir farla geçiyorsunuz.
Dağda güneş doğana kadar soğuk, Alpe Obere’de ilk kahvenizle ısınır. Mellau teleferiğinin dağ istasyonuna inek sürülerinin, derelerin ve dağ meralarının yanından geçiyorsunuz. Oradan, ilk gondol sizi ilk gelmeden önce sabah 9’da vadiye indirir. Çoğu bitkin ama aynı zamanda sabahın erken saatlerinde dağların güzelliğini neredeyse kendilerine ayırdıkları için mutlu.
Yedi ülkeden mimarlar otobüs durakları inşa etti
Bregenzerwald’ı anlamak istiyorsanız, Krumbach’a gitmelisiniz. En iyi yol otobüsle. O zaman oteli bile olmayan bu köyün ilgi çekici yerlerine doğrudan ulaşırsınız: otobüs durur. Yedi ülkeden yedi mimar tarafından ücretsiz olarak inşa edildiler ve Krumbachlıların para ödülü alma imkanları yoktu. Ödül olarak, usta inşaatçılara Vorarlberg’de bir haftalık tatil verildi.
Güzel bekleme: Çin’deki Amatör Mimarlık Stüdyosu tarafından tasarlanan Krumbach köyünde bir otobüs durağı
Kredi bilgileri: Georg Berg/Alamy Stok Fotoğraf
Bir Japon mimar manzaraya ahşap basamaklı beyaz direkler yerleştirdi – yağmura karşı koruma sağlamıyorlar ama muhteşem görünüyorlar. Belediye başkanı çatısız bu otobüs durağına aldırış etmedi: Herkes şemsiye getirsin.
Diğer duraklarda İspanyollar, Şilililer, Belçikalılar, Ruslar, Çinliler, Norveçliler, muhteşem bir metal çadır ve otobüs gelene kadar konuşmak için ideal olan taverna sandalyeleri ve kuş evleri olan bir cam ev de dahil olmak üzere tasarlandı. Yakınlarda, tarlanın ortasında, Bernardo Bader’in ahşap Salgenreute şapeli, minimalist, mistik, sunak yerine pencereli duruyor.
Vorarlberg’de tatil yapmak ister misiniz? Daha fazla ipucu:
Otobüse geri dönen ya da telesiyejde arazide yüzen herkes, Bregenzerwald için en büyük tehlikenin ne olduğunu anlıyor: çok fazla kişi onun güzelliğini öğreniyor. Saloberkopf, Diedamskopf, Damülser Mittagspitze, Kanisfluh, Mohnenfluh, Widderstein’ın daha iyi dağlar olduğu söylentisi hızla yayılıyor.
İpuçları ve bilgiler:
Ulaşım: En iyi yol, Frankfurt ve Stuttgart’tan Bregenz’e trenle, Avusturya Federal Demiryolları’nın uzun mesafeli Railjet treni, tren değiştirmeden çalışır (bahn.de). Örneğin Mellau, Schoppernau, Warth veya Krumbach’a otobüsle devam edin. 28 ortak topluluktan birinde en az üç gece kalırsanız, Bregenzerwald & Großes Walsertal konuk kartını ücretsiz alırsınız (otobüs, yüzme havuzu, dağ treni için).
Ye ve Uyu: Mutfak yürüyüşü: Warth–Körbersee, 16 kilometre, Karhorn’u 8,5 saatte dolaşıyor, kahvaltı, öğle yemeği, tatlı dahil 69 Euro, rezervasyon gerekli (bregenzerwald.at/kulinarisch-wandern-warth-schroecken). Çiçekler arasında pizza: “Gams 1648”, Bezau’daki en güzel vinotheque (hotel-gams.at). Bizau’daki “Schwanen” Oteli’nde beş kurslu “Wilde-Weiber-Menu” 95 Euro’dan, çift kişilik odada yarım pansiyon konaklama kişi ve gece başına 150 Euro’dan başlıyor (biohotel-schwanen.com). Susanne Kaufmann Spa’lı modern “Post Bezau”da 549 Euro’dan başlayan fiyatlarla iki gecelik rezervasyon yaptırılabilen çift kişilik odalar bulunmaktadır (hotelpostbezau.com). Mellau’daki “Tempel 74”teki daireler daha ucuz, ancak yine de şık ve modern, iki kişi için 140 Euro’dan başlıyor (tempel74.at). Bir kulübede kalmak isteyenler, au-schoppernau.at adresinde daha geniş bir seçenek bulabilirler.
hediyelik eşya: Susanne Kaufmann imzalı yüksek kaliteli dağ kozmetik ürünleri, Hotel Post Bezau’daki spada veya susannekaufmann.com adresinde çevrimiçi olarak mevcuttur. Ingo Metzler, Egg’deki (molkeprodukte.com) çiftlik dükkanında peynir altı suyu bazlı sabunlar ve kozmetiklerin yanı sıra Bregenzerwald’dan peynir satıyor.
Daha fazla bilgi: bregenzerwald.at; vorarlberg.travel/regionen/bregenzerwald/; avusturya.info/de
Geziye katılım Bregenzerwald Tourismus ve Hotel “Tempel 74” tarafından desteklenmiştir. Şeffaflık ve gazetecilik bağımsızlığı standartlarımızı axelspringer.com/de/Werte/downloads adresinde bulabilirsiniz.
Burası, üçüncü taraf içeriğini bulacağınız yerdir
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesi için geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.
Bregenzerwald, Avusturya’nın en batısındaki Vorarlberg eyaletinin en heyecan verici doğal ve kültürel köşelerinden biridir. Bölge, ismine rağmen aslında bir orman değil, ucunda engebeli kayalar, vahşi bir nehir, Bregenzer Ache ve çok sayıda mera bulunan bir vadidir. Keltler ve Romalılar burada peynir yaptılar.
Çayırlar Mayıs ayında çiçek açar ve ilk kulübeler ve dağ demiryolları açılır. Dağ istasyonlarının yakınında aileler için ideal olan kolay yüksek rakımlı yollar vardır. Daha yukarılarda daha ıssız, daha kayalık, daha alpin bir hal alır: serin dağ gölleri, emin adımlarla yürüyenler için patikalar ve uzmanlar için zirveler, örneğin 2533 metre yüksekliğindeki Widderstein veya uzak ve geniş en yüksek dağ olan 2649 metrelik Braunarlspitze.
Kaynak: Harita temeli: OpenStreetMap; İnfografik DÜNYA
Ve sadece doğa en üst düzeyde değil. Almanya sınırına yakın burada, otel ve restoranlardan tasarım ve mimariye ve yerel olarak üretilen kozmetik ürünlere kadar hemen hemen her şey birinci sınıf. Bizau’daki “Schwanen” organik otelinin yöneticisi 41 yaşındaki Emanuel Moosbrugger, eskiden burada insanlara gülümsendiğini ve köylü insanlar olarak alay edildiğini söylüyor, bugün Bregenzerwald, havalı dağ tatilleriyle eş anlamlıdır. Zaman değişti, insanlar da değişti.
Geleneklere uygun otellerin dikkatli bir şekilde modernizasyonu
Moosbrugger 13 yıldır yollardaydı, ABD, New York, San Francisco, Hawaii, İtalya’da geri döndü ve beş kuşaktır ailede olan geleneksel evi özenle yeniledi: hafif ahşap, net çizgiler, yataklar çamdan yapılmıştır.
ayrıca oku
Ayrıca mutfağa yeni bir konsept kazandırdı: yemekler artık yabani otlar ve bertram, havlıcan, quendel, çördük gibi Hildegard von Bingen’in değer verdiği malzemelerle pişiriliyor. Çinili sobalı eski odada dört masa vardır.
Bezau, iyi yemek bulabileceğiniz yerlerden sadece biri.
Kaynak: pa/imageBROKER/Martin Siepmann
Susanne Kaufmann birde oturuyor ve gülümsüyor. Bregenzerwald’da, 1850’de bir posta arabası durağı olarak açılan Bezau’daki “Hotel Post” adında bir başka dikkate değer konaklama yeri var ve bugün çoğunlukla kapının önüne Porsche park ediyor. Evi 1994’ten beri işletiyor ve evi kendi spa hattıyla bir detoks tapınağına dönüştürüyor.
Bir temizleme jeli bile 35 avroya mal oluyor. Ve fiyatına değer. Kozmetikler, Bregenzerwald’daki bitkilerin iyileştirici güçlerine ve peynir üretiminin bir yan ürünü olan yerel peynir altı suyuna dayanmaktadır. Papatya, limon ve diğer aktif bileşenlerle birlikte peynir altı suyu, kelimenin tam anlamıyla yüksek kaliteli bir sabun haline gelir. Sadece “Hotel Post”ta değil, aynı zamanda “Schwanen”de de.
Vorarlberg İsviçre’ye ait olmak istedi
Uzun bir süre, Bregenzerwald’ın 23 köyünün ülkenin geri kalanından büyük ölçüde bağlantısı kesildi. Kar yağdığında Bregenz’e, Konstanz Gölü’ne inmek bir iki gün sürerdi. Ve sadece 60 yıl önce kışın Warth’tan Schröcken’e, Lech ve Tirol’e giden bağlantı noktalarına hiçbir bağlantı yoktu.
Pastoral görünüyor, ancak bazı sakinler için şimdiden fazla turistik: Schröcken köyü
Kredi bilgileri: Getty Images/Max Shen
Bregenzerwald’a ulaşmanın zor olması, bölgeye özgünlüğünü bugüne kadar vermektedir. Alp araştırmacısı Werner Bätzing, “Wandel im Bregenzerwald” adlı kitabında, doğanın “mesafe korumayı” bu şekilde hallettiğini yazıyor.
Bununla birlikte, modern zamanlar, her zaman doğanın avantajına olmayacak şekilde, orada burada mesafelerin üstesinden geldi. Örneğin, Schröcken’de, Hilton tarafından işletilen apartman projesi “The Heimat” yakında sakinlerinin iki katı kadar misafir ağırlayacak, bu da ana sayfasında “sahibinin oturduğu yatırımcı dairelerinde” “tatil ve dönüş” kombinasyonunu övüyor. Ländle’daki pek çok kişi bu projenin çok büyük olduğunu düşünüyor – Vorarlbergers, Avusturya’da komşu İsviçre’deki gibi Alemannik konuşan tek eyalet olan federal eyaletlerine böyle diyor.
Avusturya’da bir köy kendini selfie önleyici çitle koruyor
Avusturya’nın Hallstatt kentinde çok sayıda ziyaretçiye gösterilen tepki çok özeldi. Her yıl yaklaşık bir milyon turistin ziyaret ettiği yer, geçici olarak bir seyir noktasını ahşap bir bariyerle kapattı. Ama şimdi kaldırıldı.
1919’da, kaybedilen Dünya Savaşı’ndan sonra, Vorarlberg İsviçre’ye ait olmayı tercih ederdi ve buna karşılık gelen bir referandum oyu vardı. Ancak Konfederasyonlar teşekkür ederek reddettiler, daha fazla Katolik, Almanca konuşan vatandaşlarla ilgilenmiyorlardı. Böylece Avusturya’nın küçük İsviçre’si Viyana’da kaldı ve sadece Alpler’in değil, Avrupa’nın en yenilikçi bölgelerinden biri haline geldi.
Bu, bugün özellikle mimarlık ve tasarımda belirgindir: Bregenzerwald, gelenek ve modernliği, bölgeye bilinçli bir kısıtlama ile muhteşem bir şekilde birleştirir. Örneğin, İsviçreli yıldız mimar Peter Zumthor tarafından inşa edilen Andelsbuch’taki Werkraum evinde, yerel zanaatkarlar sergiliyor. Gümüş köknardan yapılmış bazı masalar o kadar güzel ve sade ki, bazı insanlar onları eve götürmeyi düşünüyor – ama 4000 avroluk ucuz bir hatıra değiller.
Bregenzerwald’daki dağların güzelliği
Hemen hemen her köyde dünün ve bugünün eşsiz karışımının başka örnekleri var. Örneğin Bezau’da: Burada “Gams”ta modern ve rahat yemek yiyebilirsiniz – dört katta pizza ve 1648’den kalma bir evde vinotheque. mimari tur (“Umgang Bizau”) ayık anaokulundan cesur keçi barınağına kadar her şey ahşaptan yapılmıştır.
Veya Mellau’da: Geleneksel peynirli köfteler, bir handa olan koruma altındaki “Nazes Hus”ta servis edilir. Karşısında, mimari ödüllere layık görülen apart otel “Tempel 74” yer almaktadır: tarihi ve çağdaş mimari tarz, modern mobilyalar, geleneksel tutamlara sahip tüm daireler, kapalı balkonlar.
Bregenzerwald’ın dönüm noktası olarak kabul edilen Kanisfluh’ta yürüyüşçüler
Kredi: pa/CHROMORANGE/Ernst Weingartner
Balkonların çoğundan Bregenzerwald’ın simgesi olan 2044 metre yüksekliğindeki Kanisfluh’u görebilirsiniz. Resimli kitap dağı akşamları turuncu renkte parlıyor. Gündoğumu turu bir zorunluluktur. Kılavuzlu ve oldukça sportif, yıldızlı gecenin içinden bir farla geçiyorsunuz.
Dağda güneş doğana kadar soğuk, Alpe Obere’de ilk kahvenizle ısınır. Mellau teleferiğinin dağ istasyonuna inek sürülerinin, derelerin ve dağ meralarının yanından geçiyorsunuz. Oradan, ilk gondol sizi ilk gelmeden önce sabah 9’da vadiye indirir. Çoğu bitkin ama aynı zamanda sabahın erken saatlerinde dağların güzelliğini neredeyse kendilerine ayırdıkları için mutlu.
Yedi ülkeden mimarlar otobüs durakları inşa etti
Bregenzerwald’ı anlamak istiyorsanız, Krumbach’a gitmelisiniz. En iyi yol otobüsle. O zaman oteli bile olmayan bu köyün ilgi çekici yerlerine doğrudan ulaşırsınız: otobüs durur. Yedi ülkeden yedi mimar tarafından ücretsiz olarak inşa edildiler ve Krumbachlıların para ödülü alma imkanları yoktu. Ödül olarak, usta inşaatçılara Vorarlberg’de bir haftalık tatil verildi.
Güzel bekleme: Çin’deki Amatör Mimarlık Stüdyosu tarafından tasarlanan Krumbach köyünde bir otobüs durağı
Kredi bilgileri: Georg Berg/Alamy Stok Fotoğraf
Bir Japon mimar manzaraya ahşap basamaklı beyaz direkler yerleştirdi – yağmura karşı koruma sağlamıyorlar ama muhteşem görünüyorlar. Belediye başkanı çatısız bu otobüs durağına aldırış etmedi: Herkes şemsiye getirsin.
Diğer duraklarda İspanyollar, Şilililer, Belçikalılar, Ruslar, Çinliler, Norveçliler, muhteşem bir metal çadır ve otobüs gelene kadar konuşmak için ideal olan taverna sandalyeleri ve kuş evleri olan bir cam ev de dahil olmak üzere tasarlandı. Yakınlarda, tarlanın ortasında, Bernardo Bader’in ahşap Salgenreute şapeli, minimalist, mistik, sunak yerine pencereli duruyor.
Vorarlberg’de tatil yapmak ister misiniz? Daha fazla ipucu:
Otobüse geri dönen ya da telesiyejde arazide yüzen herkes, Bregenzerwald için en büyük tehlikenin ne olduğunu anlıyor: çok fazla kişi onun güzelliğini öğreniyor. Saloberkopf, Diedamskopf, Damülser Mittagspitze, Kanisfluh, Mohnenfluh, Widderstein’ın daha iyi dağlar olduğu söylentisi hızla yayılıyor.
İpuçları ve bilgiler:
Ulaşım: En iyi yol, Frankfurt ve Stuttgart’tan Bregenz’e trenle, Avusturya Federal Demiryolları’nın uzun mesafeli Railjet treni, tren değiştirmeden çalışır (bahn.de). Örneğin Mellau, Schoppernau, Warth veya Krumbach’a otobüsle devam edin. 28 ortak topluluktan birinde en az üç gece kalırsanız, Bregenzerwald & Großes Walsertal konuk kartını ücretsiz alırsınız (otobüs, yüzme havuzu, dağ treni için).
Ye ve Uyu: Mutfak yürüyüşü: Warth–Körbersee, 16 kilometre, Karhorn’u 8,5 saatte dolaşıyor, kahvaltı, öğle yemeği, tatlı dahil 69 Euro, rezervasyon gerekli (bregenzerwald.at/kulinarisch-wandern-warth-schroecken). Çiçekler arasında pizza: “Gams 1648”, Bezau’daki en güzel vinotheque (hotel-gams.at). Bizau’daki “Schwanen” Oteli’nde beş kurslu “Wilde-Weiber-Menu” 95 Euro’dan, çift kişilik odada yarım pansiyon konaklama kişi ve gece başına 150 Euro’dan başlıyor (biohotel-schwanen.com). Susanne Kaufmann Spa’lı modern “Post Bezau”da 549 Euro’dan başlayan fiyatlarla iki gecelik rezervasyon yaptırılabilen çift kişilik odalar bulunmaktadır (hotelpostbezau.com). Mellau’daki “Tempel 74”teki daireler daha ucuz, ancak yine de şık ve modern, iki kişi için 140 Euro’dan başlıyor (tempel74.at). Bir kulübede kalmak isteyenler, au-schoppernau.at adresinde daha geniş bir seçenek bulabilirler.
hediyelik eşya: Susanne Kaufmann imzalı yüksek kaliteli dağ kozmetik ürünleri, Hotel Post Bezau’daki spada veya susannekaufmann.com adresinde çevrimiçi olarak mevcuttur. Ingo Metzler, Egg’deki (molkeprodukte.com) çiftlik dükkanında peynir altı suyu bazlı sabunlar ve kozmetiklerin yanı sıra Bregenzerwald’dan peynir satıyor.
Daha fazla bilgi: bregenzerwald.at; vorarlberg.travel/regionen/bregenzerwald/; avusturya.info/de
Geziye katılım Bregenzerwald Tourismus ve Hotel “Tempel 74” tarafından desteklenmiştir. Şeffaflık ve gazetecilik bağımsızlığı standartlarımızı axelspringer.com/de/Werte/downloads adresinde bulabilirsiniz.
Burası, üçüncü taraf içeriğini bulacağınız yerdir
Gömülü içeriğin görüntülenmesi için, üçüncü taraf sağlayıcılar olarak gömülü içeriğin sağlayıcıları bu izni talep ettiğinden, kişisel verilerin iletilmesi ve işlenmesi için geri alınabilir onayınız gereklidir. [In diesem Zusammenhang können auch Nutzungsprofile (u.a. auf Basis von Cookie-IDs) gebildet und angereichert werden, auch außerhalb des EWR]. Anahtarı “açık” konumuna getirerek, bunu kabul etmiş olursunuz (herhangi bir zamanda iptal edilebilir). Buna, GDPR Madde 49 (1) (a) uyarınca belirli kişisel verilerin ABD dahil üçüncü ülkelere aktarılmasına verdiğiniz onay da dahildir. Bununla ilgili daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Onayınızı istediğiniz zaman anahtar ve sayfanın alt kısmındaki gizlilik aracılığıyla geri çekebilirsiniz.