Uçuşta Kurallar: Uçakta kim rahatsız olur ve sorundan nasıl kaçınılır

Selvi

New member
Quasselsstripen, baskın veya backrest damper: Uçakta düşünenler komşunun komşusunu getirebilir. Sekiz tipik çatışma durumu sunuyoruz ve diğer gezginlerle sorunla nasıl başa çıkılacağı konusunda önerilerde bulunuyoruz.

1. Backrest için savaş


Hiçbir şey, koltukların arka planı kadar hoşnutsuzluğa neden olamaz. Bugünün ekonomi koltuğu mesafelerinde, iki metre yolcu, dizlerini ön koltuğun arka tarafına yönetmekten başka seçeneği yok.

Daha da fazlası: Kadın kahvesini arkanda daha fazla içmek isterken, önündeki bir tepsi üzerinde dururken, öndeki kişi zaten arkaya arkaya dökülüyor ve katlanır masanın arkasından tehlikeli bir şekilde dalgalanmasına izin veriyor.


Biri saldırıya uğramış hissediyor, diğeri kendini doğru görüyor, çünkü sırtlıkların başka ne için ayarlanması? Bir anlaşmazlık varsa, bir argüman çok tipiktir: sonra geri çizginizi geriye koyun. Tabii ki dokunma durumunuz olduğunda yapmazsınız. Peki ne yapmalı?

Uygar insanlar, sırtlığı ayarlamak için kısa uçuşlarda seçeneği kullanmazlar. Ve uzun mesafede, en azından dönmeyi duyururlar: “Backress'im için davranıyorsam sorun değil mi?”


Sorunu farklı şekilde önlemek istiyorsanız, şeces yapmanız gerekir: çünkü havayolları için daha fazla hareket özgürlüğüne sahip XXL koltukları ödenebilir.

2. Depolama alanının etrafında yarış


Geçmişte, sık sık uçan broşürler arasında, sadece pilot radyoya girerken zorluyor. Sonuçta, herkes aynı anda uçar ve herkesin numaralı bir koltuğu vardır.


Dava birçok tarifede ek ücrete tabi tutulduğundan ve sahiplerden başka bir yere inmeyi sevdiğinden, herkes uçakta el bagajını mümkün olduğunca aldı. Sonra bagaj denekleri patlamakla tehdit ediyor ve yolcuların son üçte biri artık eşyaları için herhangi bir alan bulamıyor.


Her şeyden önce: Bagaj bölmesi herkese aittir. Kendi koltuğunuzun hemen üstünde bir ev yok. Ve havayollarının kendileri aşırı kalabalık bagaj rafları için suçlayacağından, yakalanan, geç yolcu uçağını uçuş görevlisine güveniyor.

Hiçbir koşulda, daha fazla alan yaratmak için depolama bölmelerinde kendi bagajınızı sıkıştırmaya izin verilmez. Şüpheniz varsa, bu da mürettebata bırakılır. Önceden planlamak istiyorsanız, bir pencere rezervasyonu, çünkü genellikle çete lekelerinin önünde broşürler ve ücretsiz bir bagaj konusu şansı daha büyüktür. Ya da tekrar daha fazla bagajdan vazgeçiyorsunuz – ve hiçbir şeyin kaybolmayacağını umuyorsunuz.

3. Dışarı çıkarken ön düşme


Bazılarının gerçekten acil bir ihtiyacı veya dar bir bağlantı uçuşu vardır. Ancak, yolcuların yarısı kemeri zaten silindir alanındaki serbest bırakıp bazen çömelmiş bir başlangıç pozisyonuna girerse, her iki sorun da kendilerini çözmez.


Kapı ön tarafta açılır açılmaz, koridorda sivri dirseklerle sabırsız çalışma. Neyse ki, ön koltukta tırmanmaları nadiren gerçekleşir, ancak zaten gözlemlenmiştir. Tabii ki bu çok saçma görünüyor. Ama acele etmek mümkün mü?

Bağlantı uçuşu aslında tehlikede ise, Lufthansa uçuş görevlilerinin önceden yapılmasını önerir. Aksi takdirde birkaç dakika daha sabır ve iyi eski fermuar sistemi yararlıdır. Çünkü bagaj arabasında herkes valizlerini bekliyor.

Uçaktan ayrılırken acele saatinde orada olmak istemiyorsanız, sakin geri dönene kadar oturabilirsiniz. Tabii ki, bir çete yerinin sahibi olarak, bu pencere ve orta karedeki insanlarla anlamlı bir şekilde tartışılmaktadır.

4.


Anketlerde, hoş olmayan kokulu yolcular her zaman en sinir bozucu uçuş komşularının ilk beşinden biridir. Ancak yolculuk telaşlı olduğunda, kolların altında bir kaynak lekesi oluşturulabilir.

Bu durumda bir ipucu: Vücudunuzun kokusunun ruh hallerini biliyorsanız, on saatlik on kıtalararası uçuşa çok yakın oturma ile gitmeden önce çıplak olan komşuları korumak için ekstra bir deodorant dozuna güvenebilirsiniz.

El bagajını değiştirmek için küçük bir çamaşır da zarar vermez. Ayakkabılar sadece çoraplar taze olduğunda çıkarılır – uygun ayak hijyeni varsayılır.


Diğer konuklar için göz önüne alındığında, şefkatli gezginler bir önceki akşam sarımsak içeren bir yemekle veda etmiyorlar. Aynı yönde, öneri, yanınızda getirilen hükümlerde kokuşmuş peynir ve kimchi olmadan yapmaktır. Komşu sana teşekkür edecek.

5. Ön hatlar kol dayama ve pencere paneli


Uçakta yerler alınır alınmaz, kolçaklar için sessiz mücadele başlar. Bir kol dayama üzerinde iki dirsek için yer yoktur. Ama bunları nasıl adil bir şekilde paylaşıyorsunuz?

Uzmanlar, merkez yolcunun merkez yolcuya tercih edilmesini önerir- sonuçta, pencere ve çete yolcuları yanlarla destekleyebilir. İki koltuk için karşılıklı olarak kabul edilebilir bir çözüm gereklidir.


Kol dayılara ek olarak, güneş vizörleri de patlayıcı sağlar. Pencerede oturursanız, ışık ve gölge üzerinde kontrolünüz var, aynı zamanda belirli bir sorumluluk da var. Çoğu yolcu uyur, silindir panjurları aşağıda kalır. Nefes kesen beklentilerle, diğer gezginlere bir göz atmak için geri yaslanabilirsiniz.

6. Ön koltukta salla


Herkes uzun uçuşlarda bacaklarını temsil etmek istiyor; Tuvalete yürüyüş bunun için doğru fırsattır. Kibar çağdaş, komşuya “olabilir miyim, lütfen?”


Back adam kendini sırtından yukarı çekmezse, özellikle de seyahat eden arkadaşın saçına ulaşma riskini yürüttüğü için yolcular bunu takdir ediyor – biraz hoş bir sürpriz. Ve geri döndüğünde, tam standdan koltuğa yerleştirilmesine izin vermezseniz, arkasındaki kişiler güzel bulur.

7. Ne gerekiyorsa konuş


Evet, uçakta bir araya gelen çiftler var. Ve Drögen film seçimi karşısında teşvik edici bir konuşma bekleyen komşular. Eğer hayat hikayesini bir sonraki mutluluğa açıklamaktan mutluluk duyarsanız, uyarılırsınız: Sık broşürlerin yaklaşık yüzde 40'ı bir gevezeliğin yanında oturmaktan korkar.

Tersine, önümüzdeki birkaç saatlik dirsekler için yan yana oturduğunuzda, satır içi nach'lerinizi kısaca selamlamak kolaydır. Bu, kendinizi bir el sıkışma ile tanıtmak anlamına gelmez, sonuçta bu bir sonraki orman kampına yolculuk değildir.


Dostça bir baş sallama zaten yeterli. Ve birisinin daha ayrıntılı olarak ele alınmak isteyip istemediği genellikle tersinin sözsüz sinyallerinden görülebilir. Ya da hiç ele alınmak isteyip istemediği.

8. Anti -yetkili ebeveynler


Uçmak çocuklar için heyecan verici bir maceradır ve çoğu zaman gemideki zamanın çok yoğun bir şekilde tadını çıkarırlar. Koridorlardan geçmenin, koltuklara tırmanmanın ve diğer yolcular arasında oynamanın ne kadar eğlenceli olabileceğini hızlı bir şekilde keşfediyorsunuz. Abartılı, ama bu da olur.

Çocukların olduğu yerde genellikle ebeveynler vardır. Ve eğer bir uçakta karşı karşıya olan yollarını yaşarlarsa kendilerini nadiren popüler hale getirirler. Sorumlu anneler ve babalar el bagajında yeterli istihdam malzemesine sahiptir. Ayrıca aşırı uzun bir film izlemek yerine yavrularına biraz zaman ayırıyorlar.